Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2014, 20:48
aim_and_fire
aim_and_fire is offline
Hey mensen,

Ben hier al jaren niet meer op komen kijken, maar nu ik een probleempje heb kom ik ofcourse even terug hehehe.

ongeveer 3 jaar geleden had ik een perfect gezonde relatie. Geile vriendin en normale sex zonder condoom en zonder moeilijkheden achteraf. Alleen nu heb ik een andere vriendin en is het een stuk anders;

zij wil namelijk dat ik condooms draag. Dat vind ik geen probleem, alleen nu kom ik bijna nooit meer klaar (?!) 3 van de 4 keer sex kom ik gewoon niet meer klaar, en na 30 minuten word ik kei moe en begint het voor haar pijn te doen dus fake ik het maar gewoon. Ik vind het echt balen.

komt dit allemaal door het condoom? en hoe kan ik dit verhelpen? ik heb van durex al het product 'feeling ultra sensitive' in gebruik. de exrta dunne condooms 'voor hem'

( hoe kan je als jongen je orgasme faken? Ja heel simpel, buiten al het acteerwerk doe je gewoon je condoom snel af, snel knoopje inmaken en weggooien. tot nu toe heeft ze het nog geen 1x doorgehad )
Met citaat reageren
Oud 05-05-2014, 20:53
Qimm
Qimm is offline
Waarom faken en niet gewoon de waarheid vertellen. Dit probleem kunnen jullie alleen maar samen oplossen, en om dat te doen zul je er over moeten praten
Oud 05-05-2014, 22:25
aim_and_fire
aim_and_fire is offline
Ik heb het al een keer verteld inderdaad. We kwamen tot de conclusie dat het door de condooms komt, en dat als het niet lukt dan lukt het niet, dan stoppen we gewoon. Maar zij denkt ook ergens dat het door haar komt, en ik wil dat idee niet geven, daarom doe ik ook soms alsof.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2014, 22:33
Rachelll
Rachelll is offline
En als je nou in plaats van seks tot 'het einde' gewoon haar jou oraal laat bevredigen? Of met de hand? Anders is er voor jou ook geen lol aan natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2014, 23:50
Barca1
Barca1 is offline
Ik denk dat het door de condooms komt. Zitten ze heel strak om je geslacht heen? Dat probleem heb ik ook. Zonder condoom kom ik zo klaar. Maar met condoom ben ik echt een stuk langer bezig. Heeft voor de meisjes/vrouwen ook voordeel natuurlijk!

Maar als je zonder condoom ook moeilijk zou komen, dan is er denk ik meer. Maar ik vermoed toch dat het de condoom is.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2014, 03:11
Verwijderd
Ze wil per se niet aan de pil? Er zijn meerdere voorbehoeds-/anticonceptiemiddelen, naast condooms.

Je kan ook een ruimere breedtemaat proberen. Zodat het minder knelt. Ook een druppel glijmiddel in de punt van het condoom kan je gevoel versterken. Er zijn nu ook nieuwe Wingman condooms, uitvinding van Nederlandse student, onder andere verkrijgbaar bij Total tankstations.

Succes in ieder geval!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2014, 13:47
Verwijderd
Condooms kunnen zoiets inderdaad veroorzaken. Ze kunnen ook na enige tijd verslapping van erectie veroorzaken doordat het afgerolde randje teveel knelt. Ze kunnen zelfs puur mentaal (omdat je ze niet leuk vindt of verwacht dat het weer niet goed gaat) zulke dingen veroorzaken.

De Durex die je noemt is trouwens wel de beste voor een beter gevoel.

Je moet toch niet klaarkomen? Mag...hoeft niet!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten