Hallo allemaal!
Ik zit met een probleempje waar jullie mij misschien wel mee kunnen helpen.
Ik ben namelijk verliefd op een Turks meisje uit m'n klas, en ik wil graag weten wat
zij van mij vindt. Het ligt alleen niet zo gemakkelijk als het lijkt, dus ik kan het ook niet
" zo even vragen "...
Ik zal proberen zoveel mogelijk details te geven.
Het hele verhaal begon 2.5/3 jaar geleden al.
Toen kwamen we via Twitter met elkaar in contact, en daarna werd dat WhatsApp.
Al vrij snel groeide een hechte vriendschap. Op school zaten we toen nog niet in dezelfde
klas. Er zijn namelijk meerdere klassen op hetzelfde niveau.
In pauzes enzo waren we regelmatig samen. Ze had natuurlijk ook nog vriendinnen, en
daar was ze ook regelmatig mee.
We gingen vaak met elkaar naar de supermarkt en we hadden een aantal keer afgesproken
iets te gaan doen, maar dat kwam er door omstandigheden niet van.
Langzaam begon ik verliefd op d'r te worden....
Toen kregen we na een jaar een ruzie en heeft zij alle contact verbroken.
Na de zomervakantie kwamen we met een aantal clusterlessen bij elkaar in.
De gevoelens die ik voor haar had kwamen toen heel snel weer terug.
Ik heb na een tijdje de stap genomen om weer contact met haar te zoeken (in beginsel alleen
via WhatsApp).
We hadden direct een heel lang gesprek, logisch, want we hadden elkaar 3kwart jaar niet
aangekeken...
Later vond ik dat ze een beetje kortaf reageerde. Op school was het niet meer dan af en toe hoi
en doei.
Later begon ze steeds uitgebreider en enthausiaster te regeren.
Op school kijkt ze wel eens mijn kant op (en ik vrijwel altijd haar kant op haha).
Ook lacht ze vrij regelmatig naar me.
Maar: in de les praten we niet, en is er niet heel veel oogcontact. Heel zelden vragen we
elkaar eens iets.
Ik heb een aantal vrienden verteld wat ik voor haar voel, en die zitten in dezelfde lessen.
Als zij erbij zijn ben ik gewoon te verlegen om contact met d'r te zoeken.
Het valt me wel op dat als we alleen zijn samen, of als er 1 of 2 anderen bijzijn, dat we dan
veel contact hebben.
We praten veel, lachen naar elkaar en we raken elkaar ook nog wel eens aan.
Laatst hadden we een excursie, en ook daar praatten we voor zover het kon veel.
Toen was er opvallend veel lichaamlijk contact tussen ons, en ze stond haar ijsje (wat er nog van over was) aan mij af.
Dus: het ene moment is er veel en leuk contact, de andere keer totaal niets.
Ohja en het is wel goed om te melden dat wij bijna excact hetzelfde in elkaar zitten.
We hebben dezelfde "afwijkingen" (zoals gek op zout, caffeine, enz.) en grotendeels
dezelfde interesses.
Ik denk dat wij mede daarom heel goed bij elkaar zullen passen.
Ik heb het met m'n beste vriend erover gehad of ik haar eerst moest vertellen wat ik voor haar
voel, of dat ik haar mee uit moest vragen of beide....
Ik ga haar dus binnenkort mee uit vragen, en dan daar vertellen wat ik voor haar voel.
Maar nu zit ik dus met het volgende: dit is mijn laatste kans met haar. Door ons verleden samen
is het echt definitief verkeken als ik dit verkloot.
Dus voordat ik haar mee uit vraag zou ik graag van jullie horen of jullie denken dat ik kans maak.
Dat zou mij enorm helpen bij mijn beslissing(en).
Ohja, ik ben 16 en zij is bijna 16 (ongeveer halfjaar verschil).
Alvast bedankt!
HarryvdSunWeb
Laatst gewijzigd op 21-05-2014 om 14:49.
|