Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mijn moeder is een vieze vuile kanker hoer! |
![]() |
|
![]() |
Pardon?!!! Ik lees dit nu pas! Hier word ik dus zoooo woedend op!
Ja ik heb TS geholpen en ja ik ben een moslim. Nee ik heb niks gedaan met zijn gegevens. TS leer eerst praten man. 7 dagen heb ik jou geholpen en weet je wat?? Ik plaats hier wel de screenshots en dan kun je zien wat voor een achterbaks gedrag jij hebt vertoond. Dan kan je zien wie hier verkeerd zit. Zullen we zien wie hier de boeman is. Alles valt nu bij mij op zijn plaats. Nu moet de rest het nog zien en geloven. Screenshots worden vervolgd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Screenshots worden zeker vervolgd, dan pas kan er worden gezegd dat ik iets met je gegevens heb gedaan.
Jij geeft mij de aanleiding om dat te doen. Thnx! ![]() Ik kan met mijn hoofd omhoog doorgaan, niemand die weet wie ik ben. Jij daarentegen staat mooi verschut op internet, hoofd omhoog zal je niet helpen. Het blijkt alweer dat je kleine suïcidale jongetjes van 13 jaar die tevens hard worden geholpen door een buitenlandse MOSLIM niet moet vertrouwen. Het zijn net lopende tijdbommen, wachtend om ergens te ontploffen. Aangezien hij het thuis niet durft, doet hij het wel op internet... Chapeau voor jou, jij komt er wel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
van iemand anders? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar wel bedankt! want hier van heb ik geleerd geef nooit persoonlijke gegevens aan iemand |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ochja nu je het erover hebt!! Je hebt inderdaad gelijk, maar nee zo achterbaks ben ik niet. Ik ben niet zoals jij. Jij zal waarschijnlijk alles op het net gooien, gelukkig heb ik zelfdiscipline geleerd (iets wat ik van jou niet kan zeggen...) Hoe kon ik zo stom zijn om 7 dagen van mijn leven te spenderen aan een lopende atoombom? |
![]() |
|
Dames en heren, dit is niet de plek om openlijk te gaan ruziën. Als er serieuze problemen zijn waar je wat mee wil dan mag je óf mij pm'en, of gewoon even afkoelen buiten het forum. Maar we gaan zeker hier zeker geen pm's van elkaar posten om elkaar te kwetsen.
edit: ook niet gaan lopen stoken, zulke posts worden verwijderd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
als zij daar gelukkig van wordt vind ik het goed |
![]() |
|
Dan kun je lang wachten, want ik heb gezegd dat het niet mag en ik ben de baas op dit subforum.
En ik vind helemaal niks goed aan elkaar opzettelijk proberen te kwetsen. Dat is net zo gemeen als zomaar op straat roepen dat iemand lelijk is.
||
Citaat:
De islam is trouwens geen ras, maar een geloof. Dit meisje kan gewoon in Nederland zijn geboren en Nederlandse ouders hebben. Heeft zij dan een ander ras dan jij? Nee. En als dat al wel zo zou zijn geeft dat je niet het recht om haar de huid vol te schelden. Doe even normaal zeg.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze heeft geholpen en je behandeld haar zo en praat zo over haar omdat ze moslim is? Alsjeblieft zeg doe normaal. Overigens kun je je ook best wat netter verwoorden dan de hele tijd te lopen kankeren. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mensen, mensen, geen ruzie alsjeblieft maken.
Oke, k ken mensen die ook racistisch zijn, maar k ben het daar niet mee eens. K heb zelf een marrokaanse vriendin gehad, een paar keer zelfs. En even voor de duidelijkheid, waarom schelden jullie met kanker. K heb er geen moeite mee, want k deed het zelf ook. Anno-Nu, waarschijnlijk doe jij nu ook allemaal dingen die niet goed zijn. K zeg niet dat anderen niks doen, maar kijk ook even naar jezelf. En k weet hoe het voelt om mishandeld te zijn, zelfmoord te willen plegen. Want dat gevoel heb k nu nog steeds... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zelfmoord Negrotiator | 162 | 04-01-2004 14:59 | |
Psychologie |
Opmerkingen/grapjes over zelfmoord raken me... ~~dolce~~ | 42 | 27-06-2003 21:17 | |
Psychologie |
mun vriendin pleegde zelfmoord, nu haaaaat ik mensen die zelfmoord plege.. Verwijderd | 8 | 17-10-2002 19:06 | |
Psychologie |
Zelfmoord als je op je best bent.. Verwijderd | 16 | 23-08-2002 17:13 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is zelfmoord zwak??? TMLWKY | 49 | 12-08-2002 14:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
zelfmoord is in vandaag Buzzzfuzzz.vs | 7 | 26-07-2002 14:00 |