Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat is dat toch met dat gewhatapp! Dat is toch geen geschikte plaats om elkaar te leren kennen. Hup snel gewoon afspreken en op basis daarvan kun je veel meer zeggen (lichaamstaal is vaak nog zo veel meer zeggend dat gesproken taal... en gesproken taal al meer dan geschreven taal!)
||
Citaat:
Het probleem is een beetje dat ik hem, toen ik hem voor het eerst zag, maar een halfuur ofzoiets zag en we hadden dus geen tijd om iets af te spreken. Ik zal wel via watsapp een datum prikken en dan zien we wel denk ik.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Maar je wilt dus kijken of het wat wordt tussen jullie 2?
Het kan zijn dat hij er geen behoefte aan heeft. Gewoon toevoegen voor de vriendschap. Weet je of hij een vriendin heeft? Ik zal gewoon hem inderdaad in deze periode alleen succes wensen en verder nog vragen wat je nu heel graag wilt weten van hem. De rest komt wel als je hem ziet. En dat hij begint met de gesprekken geeft aan dat hij best wil praten. Maar ik zal het gewoon afwachten tot de meet. Succes daarbij. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dan zeg ik na 3 weken: Ga meeten. |
![]() |
|
|