Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2014, 15:40
Mc98
Mc98 is offline
Hoi,

Ik ben een jongen van 15 jaar en zit in het 4de jaar (moderne wetenschappen als je jezelf dat zou afvragen). Ik heb al een tijdje een oogje op een meisje bij mij in de klas maar ik denk niet dat ze me echt goed kent. Mensen zeggen nu eenmaal dat je haar gewoon moet uitvragen,maar dat is niet zo makkelijk als het lijkt.Ik ben er redelijk zeker van dat anderen mij nogal in een zwart daglicht zetten. Ik heb over een maand of twee nog iemand tegen haar horen zeggen dat ik een "weirdo" ben, waar ik zelf bij stond.Wat zeggen ze dan als ik niet bij hen in de gang sta?Waarschijnlijk omdat ik nogal onhandig ben en tamelijk klungelig loop wegens ik dyspraxie heb, maar voor de rest ben ik een heel normale jongen. Kan iemand mij enig advies geven?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2014, 15:41
bierkoning
bierkoning is offline
Je zeker niks aantrekken wat anderen zeggen. En gewoon toch contact zoeken met dat meisje.
Oud 04-06-2014, 15:48
Verwijderd
Hoe de fuck ben je 15 jaar en zit je in 'het 4e jaar moderne wetenschappen'?

Verder negeren wat ze zeggen en je focussen op om wie het gaat, en dat is de chick in kwestie.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2014, 16:18
Mc98
Mc98 is offline
Citaat:
Hoe de fuck ben je 15 jaar en zit je in 'het 4e jaar moderne wetenschappen'?

Verder negeren wat ze zeggen en je focussen op om wie het gaat, en dat is de chick in kwestie.
Nou ik word 16 :'s misschien ben je in de war omdat je het Belgische onderwijssysteem niet zo goed kent? Iedereen van het 4de jaar hier is normaal gezien 15/16 tenzij ze een jaar dubbelen of overslaan.

Maar hoe krijg ik haar aandacht? Ik kan toch niet gewoon op haar afwandelen en een afspraak maken?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2014, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Nou ik word 16 :'s misschien ben je in de war omdat je het Belgische onderwijssysteem niet zo goed kent? Iedereen van het 4de jaar hier is normaal gezien 15/16 tenzij ze een jaar dubbelen of overslaan.
Ah, dat zal het zijn
Citaat:
Maar hoe krijg ik haar aandacht? Ik kan toch niet gewoon op haar afwandelen en een afspraak maken?
Een afspraak maken is misschien wat snel aangezien je haar nauwelijks kent. Wel kan je natuurlijk eens op haar afstappen en een praatje maken over school/klaszaken.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2014, 16:32
Mc98
Mc98 is offline
Dat is al een beter idee, maar er gebeurt nu eenmaal niet zo veel interessante dingen op onze school :I
Met citaat reageren
Oud 04-06-2014, 16:44
Verwijderd
Er gebeurt überhaupt zelden iets spannends op een school, behalve in zekere landen waar de wapenwetten wat soepeler zijn. Je kan het natuurlijk over van alles hebben waar je het met je vriendjes ook over hebt.

Wat vindt ze leuk? Wat doet ze van het weekend? Doet ze aan sport? Gamed ze weleens en welke spelletjes doet ze dan? Dat soort vragen.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2014, 19:23
Mc98
Mc98 is offline
Ik weet enkel dat ze tenniste maar daarna ging dansen,maar van dansen ken ik niets en ik tennis slechter dan een blinde kreupele hoewel ik ironisch vernoemd ben naar een tennisspeler (Mats wilander)
Met citaat reageren
Oud 05-06-2014, 16:58
Akivo
Akivo is offline
Gewoon haar uitvragen en jezelf niet zo druk maken. Wat is nou eenmaal het ergste dat kan gebeuren ?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten