Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2014, 09:49
koektrommelt
koektrommelt is offline
Hallo allemaal,
Voor volgend jaar ben ik druk op zoek naar een kamer in Nijmegen (begin er volgend jaar met een studie).
Toch heb ik nog wat vragen over het complex Hoogeveldt in Nijmgen...

- Via de SSHN worden op dit moment 8-kamers / 16-kamer per gang aangeboden. Wat zouden jullie doen? Wat is het verschil?

- Hoeveel douches/toiletten heeft een gang? En een gang van 8 kamers?

- Weet iemand waar de huurprijs op gebaseerd is? De gangen van 16 kamers zijn ongeveer 30 euro duurder?

- Plattegrond: http://www.sshn.nl/media/plattegrond...=75&r=1&w=1024
In welke van de 3 gebouwen kan je het beste wonen?

Alvast bedankt!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2014, 19:26
Pluis
Pluis is offline
panopticon naamzoek, woon jij hier?
Oud 11-06-2014, 09:08
Verwijderd
Staat er niet ergens een telefoonnummer of emailadres, Waar je je vragen kwijt kunt?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2014, 18:58
bezoekster91
bezoekster91 is offline
Hooi,

Ja, heb er drie jaar gewoond. Ik woonde op een gang met in totaal (incl. mezelf) 15 mensen. Wat ben ik blij dat ik daar weg ben zeg. Klein kamertje (hoewel daar op zich wel mee te leven is), maar ook de eeuwige feestjes op andere gangen (en dus minimaal 1 avond per week dat ik niet kon slapen, toegegeven: ik ben een slechte slaper en word al snel wakker van iets), maar ook de eeuwige rotzooi van anderen (vooral in de keuken). En dan woonde ik nog wel op een wat 'nettere' gang.. Anyway:

We hadden volgens mij drie douches in totaal, die 1 keer in de week door de schoonmaakster van de SSHN worden schoongemaakt. Wc's idem dito. Ik weet niet hoe het zit met een gang van 8 kamers, maar ik gok dat er dan 2 wc's en 2 douches zijn, of van allebei 1, kan ook.

Verder lijkt het me sterk dat je minder betaalt voor een kamer op een 8-persoongang dan een kamer op een 15-persoongang; maar hier weet ik het fijne niet van. Het verschil tussen de gangen is volgens mij dat je bij een 8-persoonsgang op de begane grond woont (nadelig ivm inkijk etc.) en dat je een kleine keuken hebt. Verder zijn er volgens mij geen verschillen.

En over je vraag 'wat zouden jullie doen'. Je hebt geen invloed op de kamer die je als eerstejaars toegewezen krijgt, dus er valt niets te kiezen.

Succes ermee. Als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten