Advertentie | |
|
![]() |
|
Zolang het maar niet zo is
http://www.google.nl/imgres?imgurl=h...t:429,r:20,s:0 Een beetje spieren is okay. Blokjesbuik vinden dames wel leuk! Wat dames vaak niet aantrekkelijk vinden is zo'n nerdybody. Van die superdunnige armpjes. |
![]() |
|
Ik heb helemaal niks met gespierde jongens. mijn vriendje heeft wel redelijk brede schouders en een beetje brede rug, maar voor rest ziet hij er niet echt gespierd uit. En dat hoeft voor mij ook helemaal niet want ik vind hem zo leuk. Hij heeft opzich wel een mooie lichaamsvorm, dat vond ik altijd wel belangrijk.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Feit is gewoon, als het gaat om aantrekkelijkheid, dat ieder meisje en iedere jongen anders zijn en dus dat smaken verschillen. De één vind gespierd knap, de ander helemaal niet. Ik vind dat je hier dan ook geen algemeenheden over kan maken.
||
Citaat:
En dat tweede, daar heb je natuurlijk gelijk. |
![]() |
|
Wat ik als jongen weet van vrouwen (wellicht zit ik dus echt algeheel fout!), is dat gespierd zijn wel goed is, zolang het dus inderdaad geen bodybuilder is. Atletisch is beter. Zoals voetballers....
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
lijkt me voor vrouwen en mannen een kwestie van 'goed geproportioneerd + nogwat"
en wat dat dan precies is verschild dan per mens. Overigens wordt je zonder 'hulp' niet zo gespierd als een bodybuilder, je dijt wat uit maar wordt vooral sterker binnen je eigen bouw.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
is ook logisch, er wordt wat dat betreft ook meer van vrouwen verwacht, maar om antwoord te geven op je vraag niet persé; persoonlijk hou ik van bescheiden borsten, een zacht doch niet overdreven dik buikje en een flinke heup en bilpartij. dat wordt toch meer de peervorm dan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik bedoel maar te zeggen, er is heus wel een bepaalde standaard die de meeste mensen aantrekkelijk vinden qua lichaam, en bij mannen houdt dat wel in verhouding smallere heupen, bredere schouders, en meer spiermassa dan de gemiddelde vrouw in. |
![]() |
|
Ik heb een programma gezien waarin ze onderzochten waar men op valt. Een groep singles werd op allerlei manieren gemeten en geanalyseerd door een hoop verschillende onderzoekers. Vervolgens gingen ze speeddaten, en werden de uitkomsten geanalyseerd, maar er kwam weinig significants uit. Vrouwen vallen doorgaans op lange mannen. Mannen vallen doorgaans op vrouwen met een 'goede' waist to hip ratio.
![]() Verder valt er dus niet echt een pijl op te trekken en verschilt het voor iedereen.
|
![]() |
Uiterlijk maakt mij - als aseksueel ingesteld - weinig uit. Ik weet dat ikzelf niet de meest gespierde ben, dus als bepaalde vrouwen zouden zeggen dat ze alleen iemand met spieren willen, dan zijn die bepaalde vrouwen simpelweg niet goed genoeg voor mij.
Ik heb al genoeg meegemaakt om te weten dat de echte schoonheid van binnen zit. Wat heb je trouwens aan een felle chick, of een gespierde adonis als hij of zij een rotkarakter heeft. Zo lopen er ook veel rond. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo snap ik ook best dat uiterlijk niet het belangrijkste is, net zoals schoenen die pijn doen aan mijn voeten er nog zo goed uit kunnen zien, ik hoef ze alsnog niet. Allereerste voorwaarde is dat ze goed zitten. Maar hoe ze uitzien vind ik toch ook wel belangrijk. Ik kan me best voorstellen dat uiterlijk je niets uitmaakt - er zijn mensen die het niet interesseert hoe hun schoenen uitzien. Maar ik ben wel benieuwd of aseksualiteit daar echt zo veel mee te maken heeft... Laatst gewijzigd op 19-06-2014 om 09:02. Reden: Aseksulateit. Dat is weer nieuw. |
![]() |
|
Ik kan me ook niet voorstellen dat je uiterlijke schoonheid helemaal niet meer onderscheidt. Ik kijk graag naar mooie dingen. Als ik iets aan de muur wil hebben wil ik wel graag dat ik het mooi vind om naar te kijken ondanks dat kunst me geen hol interesseert
|
![]() |
Aseksualiteit is een ruim begrip. Sommigen kunnen wel degelijk nog op een uiterlijk vallen, maar het innerlijke is doorgaans van grotere, primerend belang. Uiterlijk is dan eerder ondergeschikt. Bij mij is het zo dat uiterlijk me geen zak uitmaakt. En zo zijn er nog aseksuelen waarbij uiterlijk in het geheel niets uitmaakt. Dat jullie dat niet begrijpen, dat zo’n mensen bestaan, dat is eerder jullie probleem dan het mijne.
We hadden het over ‘vallen op uiterlijke kenmerken’, en ik antwoord door te zeggen dat er mensen bestaan – waaronder dus veel aseksuelen – voor wie dat niet uitmaakt. Als ik die lijn van ‘vallen op uiterlijk’ doortrek naar mezelf als uiterlijk persoon. En vrouwen eisen een tegengesteld uiterlijk dan het mijne om op te vallen, dan moeten zij dat weten (wat overigens hun goed recht is) en dan zijn zij simpelweg niet goed genoeg voor mij. Verder vind ik het persoonlijk nogal laag bij de grond om menselijk uiterlijk te gaan vergelijken met materieel uiterlijk. Nogal grof, maar dat zal wel weer iets typisch Hollands zijn ![]() @Reverend: als de topic het toelaat, wil ik daar graag mijn mening in geven, als die mening niet de uwe is, is dat uw zaak. Als je het niet aankan, lees het dan gewoonweg niet. En spreek me liever niet aan met dude, dat is me iets te puberaal. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik ben absoluut niet elitair. Verre van. Maar als men zich aanvallend naar mij uitlaat, mag ik me toch verdedigen? |
![]() |
|
Zowel ertur als ik vroegen ons oprecht wat af, jij reageert vervolgens heel snibbig met een sneer naar ons.
Want wij begrijpen het niet, en dat is ons probleem Want het uiterlijk van een persoon vergelijken met het uiterlijk van materieel is laag bij de grond en mogelijk hollands, whatever that means Geen fatsoenlijk gesprek met jou te voeren op die manier. Ik ben er dan dus ook klaar mee. Verder zeg ik nergens dat je moet zwijgen, ik spreek je hooguit aan op je communicatievermogen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Lange jongens borstenvooruit | 44 | 21-08-2012 16:43 | |
Liefde & Relatie |
Meiden Valle sneller Op gespierde Jongens? Squall | 71 | 16-12-2011 09:09 | |
Lifestyle |
Biseksueel : meiden zeggen dat alleen maar om in de smaak te vallen bij jongens...... devilcat | 10 | 03-06-2004 14:40 | |
Liefde & Relatie |
Verlegen jongens? Another Way | 59 | 31-08-2003 17:34 | |
Seksualiteit |
Eisen windowlicker | 29 | 28-06-2002 10:37 | |
Liefde & Relatie |
Stelling: 'aardige' jongens zijn inferieur. Verwijderd | 55 | 10-06-2002 00:34 |