![]() |
|
![]() |
hai scholiertjes
Wij zijn twee meisjes die voor ons PWS een onderzoek doen naar de seksuele tolerantie in Nederland. We hebben een korte vragenlijst samengesteld we hebben zoveel mogelijk reacties nodig! ![]() https://docs.google.com/forms/d/17KH...?usp=send_form Zouden jullie deze allemaal in willen vullen? alvast heel erg bedankt groetjes doei ![]() gelieve deze enquête wel zo serieus mogelijk invullen. Het is voor een belangrijk onderzoek. Laatst gewijzigd op 25-06-2014 om 10:57. |
![]() |
|
![]() |
Jammer dat er geen open vragen in zitten over je mening over sommige zaken.
Ik vind mezelf erg tolerant maar wel tot op een bepaalde hoogte, ik vind het bijvoorbeeld prima als iemand homoseksueel of biseksueel is maar ik hoef hier geen gay-pride van rond te zien gaan in de Amsterdamse grachten. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ze insinueren zodoende toch dat het iets aparts is? Anders lijkt het me niet iets om trots op te zijn. Ik ben in ieder geval niet trots op het feit dat ik hetero ben. Het is geen unieke prestatie ofzo.. Ik vind het een goed initiatief hoor. Het zal mensen die ermee worstelen vast helpen, maar het hoeft niet zo overdreven van mij
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Enquete tijdschrift voor homo's/lesbies lisaa_ | 5 | 04-09-2013 09:29 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
lief-de Love & Peace | 49 | 18-04-2006 10:50 | |
Christelijke, joodse en moslimgeestelijken tegen homofeest Jeruzalem Gatara | 172 | 09-04-2005 12:23 | |
Homoseksualiteit en het Christendom (of de Islam) Gothic | 193 | 04-12-2004 17:18 | |
Sharia, de ideale wet; en oplossing voor alle problemen Isa | 229 | 12-07-2004 23:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
inlevingsvermogen --> respect Ninnoc | 20 | 06-06-2002 21:21 |