Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kijk iemand hoeft niet knap te zijn. Maar ik moet gewoon op hem vallen...ik val op een bepaalde manier van doen/praten. De jongens waar ik verliefd op ben geweest vind ik echt superknap. Maar voordat ik verliefd op ze werd vond ik sommige helemaal niet zo knap eigenlijk. Om op je voorbeeld verder te gaan: Ik zou best met diegene om willen gaan etc. Of ik er verliefd op word zie ik vanzelf wel... Uiterlijk van anderen maakt me sowieso niet uit, althans, ik beoordeel mensen er niet op. |
![]() |
|
![]() |
Dan zou ik me toch van dat uiterlijk niet veel aantrekken! Hij is een spontane, leuke, gezellige gast ... waarom zou je dan enkel naar z'n uiterlijk kijken? Ik zou het me in elk geval niet aantrekken!
|
![]() |
bij 't uitgaan puur uiterlijk... 'k bedoel, 't is toch maar voor 1 avondje, dat weet je als je deraan begint... dan moet je 't wel goed doen toch?
voor langere relaties gaat innerlijk wel veel meer meespelen... liever 'n minder mooi meisje die qua innerlijk helemaal ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het innerlijk weegt bij mij zwaarder. Het uiterlijk wordt er met de jaren niet mooier op, terwijl het innerlijk -hopelijk- niet zozeer verandert. Bij sommigen natuurlijk wel, maar normaal gesproken vinden er niet zo'n radicale veranderingen plaats. Tuurlijk word je wel wijzer en doe je meer levenservaring op.
Aan de andere kant; iemand die je echt onaantrekkelijk vindt is misschien ook niet de juiste partner voor je. Er moet immers wel iets van seksuele aantrekkingskracht zijn als je straks intiemer wordt met die persoon. |
![]() |
|
Het innerlijk vind ik heel erg belangrijk... daar val ik toch voor grote mate voor..
Maar zoals eerder gezegd moet er bij mij wel iets zijn waar ik kwa uiterlijk op val.. zoals een lieve lach of mooie ogen... weet niet.. en idd moet degene er wel verzorgd uitzien. ![]() Ik ben benieuwd waar je het allemaal voor doet als je alleen op het uiterlijk zou vallen?! ![]()
|
Ik vind het innerlijk belangrijker, uiterlijk is natuurlijk wel wat je als eerste ziet, maar iemand kan wel heel erg knap zijn, maar als hij geen echte uitstraling heeft ofzo, dan vind ik die persoon als nog niet echt knap.. (yeah)
Elk persoon heeft wel iets moois in zich.. ![]() Liever dat die jongen heel aardig is en dat ik er goed mee kan praten, dan dat ie o zo mooi is, maar dan nog een eikel ![]()
|
Ja ik vind innerlijk ook een stuk belangrijker dan uiterlijk, omdat het toch belangrijk is dat je met de persoon goed overweg kunt want anders kun je net zo goed een poster van een knappe meid kopen.
Maar uiterlijk is wel altijd mooi mee genomen en toch het eerste waar iedereen naar kijkt als ze je net leren kennen Ik zeg maar zo: " Van een mooi bord alleen, kun je niet eten"
Laatst gewijzigd op 12-08-2002 om 17:52. |
![]() |
|
Dus eigenlijk wat hier allemaal wordt gezegd, komt op hetzelfde neer. Eerst innerlijk en uiterlijk is een bijkomstigheid of mooi meegenomen.
Volgens mij is dat onzin, er wordt altijd geopperd dat het innerlijke het belangrijkste is en bla bla maar: Onbewust let iedereen op het uiterlijke van iets, schoonheid is iets wat iedereen nastreeft!
||
![]() |
Citaat:
![]() liefde is net fruit soms.
|
![]() |
klopt jah!! da kan wel es zijn da as je super knappe mense hebt da hun innerlijk nix is.. maar as je meestal op uiterlijk bent gevalle zie je da slechte innerlijk nie meer.. dan vin je da ook goe..
maar ik kan zelf wel zegge da ik as eerste op innerlijk val.. maar das nie waar. Je kijkt sowieso eerst naar uiterlijk, das gwoon ut eerste wa je ziet.. as ik da helemaal nix vin hoeft ut van mij verder ook nie.. klinkt maybe stom maar tis wel zo en ik weet zeker da da nog wel bij meer mense is die nu zelf zegge van nie.. ga ut maar es na bij jezelf en je komt der achter.. |
![]() |
||
Citaat:
Wat jij mooi vindt kan ik lelijk vinden en omgekeerd, dus schoonheid is relatief, ik spreek dus niet over topmodellen of opgetutte poppetjes. Als je verliefd bent is er altijd iets aan die persoon die het uiterlijk mooi maakt, waarbij die persoon voor jou aantrekkelijk is. Het is dus onmogelijk verliefd te worden op iemand die een leuk karakter heeft maar er lelijk en onaantrekkelijk uitziet.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Het hangt er natuurlijk vanaf waar dat meisje op uit is. Als ze me helemaal niet kent en duidelijk eropuit is me te zoenen, dan zou ik dat niet doen, om twee redenen. Ten eerste zoen ik sowieso liever niet met mensen in uitgaansgelegenheden, omdat het te cliché is. Ten tweede zou, als ik het dan tóch zou doen bij wijze van hoge uitzondering, ik het ook alleen maar doen met een meisje waar ik echt qua uiterlijk erg toe aangetrokken word.
Immers, het is voor één avondje, dan moet het ook alleen om de lust gaan. Als het een ontzettend aardig en leuk meisje is waar ik een goed gesprek mee kan voeren, dan zal ik haar erop wijzen dat ze me beter kan bellen of toevoegen op MSN om later nog eens iets af te spreken in een rustiger café om elkaar beter te leren kennen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() zo is het maar net.. ![]() Mensen kunnen er toch ook gewoon leuk uitzien, ook al zijn het geen fotomodellen... klinkt maybe stom ofzo, maar ik vind van die echte knappe mensen, met een mooi perfect gaaf gezichtje enzo, vaak minder mooi, dan mensen die er iets minder perfect uitzien, maar wel gewoon leuk... *moeilijk uit te leggen ofzo*
||
![]() |
Citaat:
Haat en liefde komt van binnen, niet van buiten door je kleur haar ofzo. Ik ben WEL mee eens dat voor echt een relatie BEIDEN goed moet zijn. Dus zowel de schil als het vruchtvlees om maar te zeggen. Maar voor een vriendschap ofzo niet. Dan moet maar een ding goed zijn.
|
Verwijderd
|
Ligt eraan waar we op doelen. Als ik er een goed gesprek mee kon voeren, maar hem niet aantrekkelijk vond, tja, dan zou ik verder met hem blijven praten maar niet zoenen of zo. Als hij nou lekker was maar niks nuttigs zei, tja, wat moet je anders?
![]() Maar kijk, als je die jongen-waarmee-je-zo-goed-kon-praten nou langer kent, dan kun je hem wel gemakkelijk leuk gaan vinden, ondanks dat je hem eerst niet leuk vond. Onaantrekkelijk en lelijk zijn trouwens niet altijd hetzelfde ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
DAt heb ik nou ook precies.... mensen die helemaal perfect zijn.. ik weet niet.. zal ik niet gauw op vallen... en vind ze dan idd ook gelijk minder *mooi*
||
Citaat:
maar meestal als iemand er gewoon wat minder perfect uitziet, vind ik dat een stuk leuker.. stuk menselijker ook denk ik ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() *zal verder stoppen met off-topic-ijl* ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ...Ik heb met een hele mooie jongen gezoend.... ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm veel mensen zeggen dus hier, innerlijk langer terijm, uiterlijk korte termijn maar als je kan kiezen natuurlijk allebei.
De mensen die heel snel een relatie nemen, die zullen er vast zijn in DIT TOPIC zeggen dat ze voor het innerlijk gaan maar een knappe jongen/meid is in het begin toch ook gewoon aardig? daar kan je dan toch ook gewoon op het innerlijk vallen? Het lijkt mij niet als iemand voor een avond wil altijd eikels zijn, ze zeggen ook hoe mooier het uiterlijk hoe lelijker het innerlijk.... Als je dan een relatie begint met iemand ken je die persoon ook nog niet hoor, je leert mensen pas echt kennen, dus dan kan je toch ook niet zeggen: ik ben echt voor het innerlijk gevallen. Als je echt voor het innerlijk valt, dus hele goeie gesprekken hebt, heb je toch niet ineens de neiging dat je hem wilt zoenen, bij al die gesprek ontstaat er toch een seksuele spanning? Ja heb nu een vriendin en nam heel snel met haar, is normaal ook tegen mijn pricipes maar al erg snel verliefd geworden, ja het innerlijk is leuk dat is in het begin ook logisch vind ik, je bent heel verliefd op elkaar dan wil je elkaar toch geen pijn doen. Heb nu dan ook wel geluk ( weet niet of dit het juiste woord is ) dat het zo lekker klikt. Maar we zijn natuurlijk allebei op het uiterlijk gevallen? maar is het daardoor minder leuk? nu is er wel een spanning hoe het uit pakt, ja je kan gekwetst geworden dat weet ik maar dat risico neem ik maar voor lief. hoop dat je hier iets aan hebt. bye bye syphon |
![]() |
|
ik val op iemand zijn innerlijk maar hij moet er wel verzorg uitzien enzo!
Maar ja ik moet toch eerst iemand een redelijk kennen voor ik verliefd ben ofzo! en tja al zou het nou voor een avondje zijn dan zou ik wel op het uiterlijk afgaan! Maar dat doe ik toch niet zo snel. ![]() En trouwens bij iedereen speelt toch wel het uiterlijk ook mee, want al zie jij iemand voor het eerst zie je toch eerst zijn gezicht ect.
|
Even een cartoon van Hein de Kort beschrijven:
Een stelletje zit op een bankje in een park. Vraagt het meisje aan de jongen: "ja, maar, hou je nu van me vanwege mijn innerlijk of vanwege mijn uiterlijk?" "Nou," antwoordt die jongen, "zolang ik er niet in mag, zal het wel om je uiterlijk wezen." ![]() Nu even serieus: volgens mij speelt innerlijk uiteindelijk toch wel een belangrijkere rol dan het uiterlijk. En met het innerlijke bedoel ik niet met wat die jongen in de cartoon van Hein de Kort bedoelde ![]() |
![]() |
|
Bijna iedereen roept hier dat innerlijk belangrijker is dan uiterlijk.
Jullie liegen bijna allemaal. Ik vind uiterlijk ook zwaar meetellen. Net zoals ******** zegt: Wordt jij opgewonden van een lelijk persoon? Ik geef maar een voorbeeldje... Nee, dat wordt je niet !!!!!! Een jongen hoeft niet het gezicht en/of het lichaam van een o neill model te hebben. Maar als ie lelijk is, gaat het feestje niet door. Klinkt misschien bot, maar ik ben eerlijk... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |