Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2014, 12:52
luna-23
luna-23 is offline
Heyy,

Ik ben dus echt een super kneusje met computers maar wil een cdtje maken voor mijn vriend met al onze vakantie foto's erop en een leuk muziekje eronder. Welk programma kan ik daar het beste voor downloaden?

Heb moviemaker gedownload maar dat wil niet lukken, de enige die k kan krijgen is een illegale spaanse (?) movie maker waarbij ik niet weet hoe ik hem in t nederlands zet. En anders zegt hij dat de officiele die je gwn gratis kan downloaden niet op mijn versie van windows kan omdat ik nooit heb bewezen dat die legaat is (is die wel maar geen idee hoe ik dat mijn computer moet vertellen)

Dus heeft iemand een oplossing please?

xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-07-2014, 18:00
freyk
freyk is offline
Dan maar een andere foto dvd maker?
Oud 20-07-2014, 01:29
DiegoH_Concepts
DiegoH_Concepts is offline
Je moet windows essentials downloaden, daar zit de goede versie van windows movie maker tussen, kijk anders is een tutorial op youtube, werkt altijd.

mvg!

EDIT:

En als je echt een hele erge kneus bent wil ik het ook wel doen, dan zou je ff de fotootjes moeten mailen en t muziekje moeten kiezen, dan plomp ik ze in movie maker, is 2 minuutjes werk :3

Laatst gewijzigd op 20-07-2014 om 01:31. Reden: toevoeging
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten