Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2014, 16:05
SparkZ
SparkZ is offline
Ik wou mijn toetsenbord eens uitkuisen en een paar toetsen eruithalen, maar ik ben gestopt bij eentje want ik wist niet dat er 3 onderdelen voor waren. Ik weet nu hoe het moet maar ik krijg het onderste deeltje niet onder het stukje waar het vast moet klikken. Het is onmogelijk: http://gyazo.com/2680bd72298afc6e45abb944fc2c7a56
http://gyazo.com/e0c28be721bb77fe96dbde75cd164348

Iemand weet hoe ik dit kan doen? Ik heb al zoveel dingens geprobeerd maar ik krijg het onderste deeltje er niet ingeklikt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2014, 16:14
Verwijderd
Het is niet onmogelijk.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2014, 16:23
SparkZ
SparkZ is offline
Misschien niet maar als het niet onmogelijk is hoe moet ik het dan doen, want het onderdeel lijkt te groot te zijn om er tussen te passen.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2014, 08:08
hookee
hookee is offline
Misschien zo?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2014, 14:34
SparkZ
SparkZ is offline
Bij de video hebben de toetsen onderaan ook 2 dingen die uitsteken om erin te klikken. Bij mij is het maar één onderaan in het midden waar het onderste deel van een onderdeel langs onder in moet klikken. Dat deel krijg ik er niet in, nu zit mijn toets alleen vast aan de bovenkant. Gelukkig is het de linkse ctrl en die heb ik niet veel nodig
Met citaat reageren
Oud 06-08-2014, 22:54
hookee
hookee is offline
Heb je 't hele filmpje gezien? Ze laten grote en kleine toetsen zien.
Lijkt me sterk dat jij een speciale Acer hebt waar het weer anders is. Daarnaast zijn er vast meer filmpjes te vinden met de woorden "keys, replace, Acer Aspire"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten