Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2014, 13:19
PiettePeter
PiettePeter is offline
Hey,
Ik vraag me af of er nog andere mensen zijn die wachten op de 6e touch
Advertentie
Oud 05-08-2014, 11:46
Barca1
Barca1 is offline
Volgens mij kan je beter een iPhone kopen. Kan je ook spelletjes meedoen, muziek mee luisteren. En zelfs bellen.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2014, 13:24
PiettePeter
PiettePeter is offline
Citaat:
Volgens mij kan je beter een iPhone kopen. Kan je ook spelletjes meedoen, muziek mee luisteren. En zelfs bellen.
De enige reden waarom mensen een iPod in plaats van een iPhone willen, is v.w de abbonementen. De mensen die een iPod nemen willen geen abbonement.
Ik wil namelijk geen iPhone met een veel te dure maandelijkse kost, ik zit nog maar op school met een beetje zakgeld van 20/m.
Oud 05-08-2014, 18:11
Verwijderd
Als je dan toch geld wilt besparen koop je geen apple producten maar iets goedkopers en van betere kwaliteit.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2014, 19:49
PiettePeter
PiettePeter is offline
Citaat:
Als je dan toch geld wilt besparen koop je geen apple producten maar iets goedkopers en van betere kwaliteit.
Aan de ene kant is dat waar, maar je hebt niets goedkoper met iOS, dus ja...
Ik vind android niet slecht, maar ik vind het zelf niet zo gebruiksvriendelijk voor mij. (voor mij is het gwoon niet handig). Ik kies iOS boven android en daarom zit ik toch maar te wachten op een ipod 6.
Kunnen we nu weer terug gaan naar het oorspronkelijke onderwerp??

Laatst gewijzigd op 10-08-2014 om 22:32.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2014, 03:02
Verwijderd
Facepalmtopic.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2014, 16:36
freyk
freyk is offline
Ik denk dat je nog een paar jaar moet wachten, wanneer jij met jouw zakgeld een ipod toch wil gaan kopen, Pietepeter.
Maar na die twee jaar wachten is hij al weer oud en dan neem ik aan dat je rond die tijd wil iets ander wil. (mischien wanneer je een bijbaantje neemt, dat de tijd wat sneller gaat).

Ik raad je aan om in plaats van een mp3 speler, een simlockvrije telefoon te kopen.
Na een paar jaar dat je hem gebruikt voor je muziek en apps, dan wil je vast wel een telefoonkaart erin drukken.

Citaat:
Aan de ene kant is dat waar, maar je hebt niets goedkoper met iOS, dus ja...
Ik vind android niet slecht, maar ik vind het zelf niet zo gebruiksvriendelijk voor mij. (voor mij is het gwoon niet handig).
Android kan je zo instellen dat het op IOS lijkt.
Sterker nog, de meeste android distributies lijken er al op en je kan veel meer dingen doen.

Laatst gewijzigd op 10-08-2014 om 16:50.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2014, 21:48
PiettePeter
PiettePeter is offline
Citaat:
Facepalmtopic.
Waarom kijk je er dan naar??
Oud 10-08-2014, 21:54
PiettePeter
PiettePeter is offline
Citaat:
Ik denk dat je nog een paar jaar moet wachten, wanneer jij met jouw zakgeld een ipod toch wil gaan kopen, Pietepeter.
Maar na die twee jaar wachten is hij al weer oud en dan neem ik aan dat je rond die tijd wil iets ander wil. (mischien wanneer je een bijbaantje neemt, dat de tijd wat sneller gaat).

Ik raad je aan om in plaats van een mp3 speler, een simlockvrije telefoon te kopen.
Na een paar jaar dat je hem gebruikt voor je muziek en apps, dan wil je vast wel een telefoonkaart erin drukken.

Android kan je zo instellen dat het op IOS lijkt.
Sterker nog, de meeste android distributies lijken er al op en je kan veel meer dingen doen.
Da's waar en ik zoek ook naar een baantje dus..., maar het gaat in dit topic toch niet om mij van gedachten te veranderen?? Ik vraag of jullie er ook op zitten te wachten en als je dat dus niet doet, reageer dan ook niet..

Alsnog hou ik niet van android en hoe erg je het er ook op laat lijken, het is nog steeds niet ios. Ik heb liever ook een premium device, zoals die van apple, maar wil geen telefoon want die heb ik al, wil alleen het smart gedeelte die ik bij mijn phone niet heb en ik hoef ook geen abbonement (weet dit hoeft niet perse, maar toch).
Oud 10-08-2014, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Waarom kijk je er dan naar??
Zelfkastijding.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2014, 21:56
PiettePeter
PiettePeter is offline
Citaat:
Zelfkastijding.
Ik heb medelijden met jou man!