Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind android niet slecht, maar ik vind het zelf niet zo gebruiksvriendelijk voor mij. (voor mij is het gwoon niet handig). Ik kies iOS boven android en daarom zit ik toch maar te wachten op een ipod 6. Kunnen we nu weer terug gaan naar het oorspronkelijke onderwerp??
"Life is hard, but my dick is harder!" - by Geordi Dankstorm Laatst gewijzigd op 10-08-2014 om 22:32. |
![]() |
||
Ik denk dat je nog een paar jaar moet wachten, wanneer jij met jouw zakgeld een ipod toch wil gaan kopen, Pietepeter.
Maar na die twee jaar wachten is hij al weer oud en dan neem ik aan dat je rond die tijd wil iets ander wil. (mischien wanneer je een bijbaantje neemt, dat de tijd wat sneller gaat). Ik raad je aan om in plaats van een mp3 speler, een simlockvrije telefoon te kopen. Na een paar jaar dat je hem gebruikt voor je muziek en apps, dan wil je vast wel een telefoonkaart erin drukken. Citaat:
Sterker nog, de meeste android distributies lijken er al op en je kan veel meer dingen doen.
Laatst gewijzigd op 10-08-2014 om 16:50. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Alsnog hou ik niet van android en hoe erg je het er ook op laat lijken, het is nog steeds niet ios. Ik heb liever ook een premium device, zoals die van apple, maar wil geen telefoon want die heb ik al, wil alleen het smart gedeelte die ik bij mijn phone niet heb en ik hoef ook geen abbonement (weet dit hoeft niet perse, maar toch).
|
|