Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2014, 01:48
nigelgein
nigelgein is offline
binnenkort ga ik bij een meisje slapen dat home alone is (2p bed) ,er zijn ook nog andere vrienden van haar in dat huis. we kennen elkaar nog niet zo heel lang.
Ik heb best wel een rare vraag nmlk : moet ik een pyama aan doen of kan ik ook gwn in me boxer slapen ? .
wie raad wat aan en waarom , andere tips ook welkom.
Oud 16-08-2014, 06:08
Elin3
Elin3 is offline
Ik weet niet wat voor band je met dat meisje hebt, dat kan nogal uitmaken
Kan je haar niet gewoon vragen wat zij fijner vindt? Zeg gewoon dat je normaal in je boxer slaapt en vraag of ze het vervelend vindt wanneer je dan ook alleen je boxer draagt.
Toen ik met een gemengde groep op vakantie was droeg een jongen een complete pyjama en een ander juist alleen een shirt en boxer zonder pyjamabroek.
Oud 16-08-2014, 08:00
Lucd1999
Lucd1999 is offline
Ligt er ook een beetje aam wat voor een postuur je hebt.
Als je vrij mollig bent raad ik toch maar een pyama aan.
Maar zo niet en je wilt jezelf een beetje 'showen' kun je een boxer aan.
Dat moet je effe zelf invullen.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2014, 09:24
hookee
hookee is offline
Ik zou me in een pyjama helemaal rotzweten, (maar dat kan voor iedereen verschillen), ik zou gewoon gaan voor de boxer.
En het bed delen met een meisje is het kat op het spek binden, ik zou voor de zekerheid ook condooms meenemen.
Oud 17-08-2014, 00:08
nigelgein
nigelgein is offline
ik ken dat meisje van een paar keer chillen met vrienden en we hebben een paar hartjes naar elkaar gestuurd maar dus eigenlijk niks. maar ik denk dat als ik het vraag dat het awkward word
ik heb een prima postuur dus dat is geen probleem .
en ik slaap normaal ook altijd idd in een boxer omdat het vaak gwn te heet is ja .
en dat doe ik denk ik ook wel , alhoewel het meer is van ja je moet ergens slapen en dat is de enige overgebleven plek
Oud 17-08-2014, 02:00
Verwijderd
Dan zeg je toch over de app dat je het liefst in een boxer slaapt omdat een pyjama te heet is? Heeft ze vast wel begrip voor en als ze niet preuts is vindt ze het waarschijnlijk nog leuk ook..
Met citaat reageren
Oud 17-08-2014, 09:53
Elin3
Elin3 is offline
Via W'app is inderdaad een redelijk veilige manier om dat na te vragen
Oud 17-08-2014, 10:09
luna-23
luna-23 is offline
of neem gwn een joggingbroek en shirt mee om in te slapen en kijk wat gepast is op het moment
Met citaat reageren
Oud 17-08-2014, 17:33
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zou wel een shirt ofzo meenemen voor als je over de gang moet als je naar de douche moet lopen oid.

Edit: oh, ze is alleen thuis
Oud 17-08-2014, 21:23
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik zou wel een shirt ofzo meenemen voor als je over de gang moet als je naar de douche moet lopen oid.

Edit: oh, ze is alleen thuis
Alleen met andere vrienden.
Oud 17-08-2014, 21:38
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Oh, dan is het wel relaxed dat je ff iets aan kan trekken en niet alleen in je boxer rond hoeft te lopen zou ik zelf vinden.
Oud 18-08-2014, 08:29
Verwijderd
Wat wil je zelf? Wil/hoop je dat er iets gebeurt? Dan sowieso alleen boxer. Ik zou het wel weten, vergeet die pyjama.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten