Ik ben ook een nerveus mens, dus dat niet eten herken ik wel. Ik neem daar wat kalmerends voor, dat zou jij ook kunnen doen (denk aan natuurlijke dingen, zoals valeriaan). Probeer te ontbijten met ontbijtdrink, ik krijg dat meestal wel weg, of probeer cornflakes. Eet tussendoor dingen die vullen, zoals sultana en van die continue koekjes (van lu volgens mij). Dat kun je in stukjes breken en rustig eten. Eet in de lunchpauze ook iets dat vult, met name bruin brood. En als je tussen de lessen door niet lekker wordt, eet dan een druivensuiker (van Dextro).
Die misselijkheid van de zenuwen leidt meestal niet tot daadwerkelijk overgeven, is mijn ervaring. Dus niet of minder eten om dat te voorkomen, is niet nodig, ondanks dat het soms wel zo kan voelen. Ik weet hoe rot het is om niet te kunnen eten door spanning. Probeer jezelf te kalmeren door de bron te zoeken; waarom ben je zo zenuwachtig? Ligt het aan een persoon of meerdere, of een situatie? Of is het meer de dingen die zouden kunnen gebeuren? De worst case scenario's? En probeer het op te lossen en erover te praten. Vertel jezelf dat je niet nerveus hoeft te zijn, dat er niks gaat gebeuren. Ik kan je niet garanderen dat alles goed komt, maar je kan er wel wat meer controle over krijgen.