![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ot: bij vrouwen vind ik vvaak de combinatie een vol figuur, bruin haar, blauwe ogen en dan wel een lichte huid erg sexy. Helemaal als ze dan rode nagellak ofzo draagt. Bij mannen vind ik zwart haar, lichte huid en blauwe ogen vaak sexy. Maar vorm van gezicht en lichamshouding zijn dan ook wel belangrijk vind ik.
Laatst gewijzigd op 21-01-2013 om 09:30. |
![]() |
||
Citaat:
OT: Voor vrouwen: Bruin of blond haar Niet te groot decolleté (cup B is groot zat vind ik) Mooie ronde billen Slank lichaam Qua kleding: (niet te) kort rokje, strak topje met spaghettibandjes. Voor jongens: Zwart haar Lang & slank lichaam met sixpack Qua kleding: donkere spijkerbroek die redelijk laag hangt, leuke boxer die er bovenuit steekt, strak t-shirt erboven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ontopic vind ik trouwens een vrouw die zichzelf is erg sexy, als dat een leuk iemand is dan, maargoed.
Voor de rest ben ik erachter gekomen dat ik nie techt op typen maar meer op personen val, dus ik kan niet echt iets aangeven waarvan ik vind dat het iemand echt leuk maakt, behalve natuurlijk een goed karakter. |
![]() |
|
Behalve de standaard 'eisen' vind ik bij zowel mannen als vrouwen donker haar echt een pluspunt. En het cliché van amandelvormige ogen - ze zijn gewoon echt heel mooi. Verder een welgevormd lichaam, niet tenger, tikkie gespierd bij mannen en licht curvy (≠ mollig), als in ronde kont en brede heupen bij vrouwen. Voor de rest heb ik niet speciaal iets wat me onbewust altijd in het oog springt als ik om me heen kijk.
|
![]() |
|
![]() |
Zowel bin man als vrouw moet je je niet voordoen als wie je niet bent voor goede indruk of gelijk wat
Het meest sexy is nog altijd een persoon die zich niet 'rijker' voordoet dan dat ie is zo weet je wat je altijd aan die persoon hebt en niet wat je in begin verwacht maar na verloop van tijd niet meer hebt |
![]() |
|
ben erg nieuwschierig:
vinden jongens rode nagels echt geiler dan andere kleur nagellak/ geen nagellak? voelen jongens zich meer aangetrokken tot een meisje met nagellak dan zonder nagellak? een gebruinde huid door de zon of een lichte huid ? geilste oogkleur ? blond of bruin haar ?!!! |
![]() |
||
Citaat:
Meer aangetrokken tot meisje met nagellak? Nee. Zongebruinde huid? Ja! Oogkleur? Bruin! Haar? Blond of bruin, zolang het maar niet zwart of rood is. |
![]() |
||
Citaat:
rode nagels geil?: licht eraan als het van die afgeknauwde stompjes zijn niet ![]() meer aangetrokken tot meisje met/zonder nagellak?: nee ![]() een gebruinde huid is een yesyes voor mij geilste oogkleur: licht blauw of bruine ogen lichtblauw bij bruin en blond haar en bruin bij bruin haar |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Bij meisjes sexy:
over het algemeen: * beetje kleiner zijn dan de jongen * bij dansen bijv. onderkant polsen laten zien * hoofd lichtelijk scheef getild * onderlip naar binnen trekken en dan met tong er over heen of tanden er op * beetje billen en tieten (hoewel te niet echt mooi meer is) * lang haar, of dat dan stijl, krul, slag, blond, bruin of rood is maakt niet zo gek veel uit. Wat ik persoonlijk ook super vind: * kuiltjes in de wangen * sproetjes * heeel licht scheel kunnen kijken * rood haar * af en toe een beetje dom uit de hoek kunnen komen * spontaniteit (gek genoeg match dat bij vrouwen vaak ook met het vorige punt) * goed horloge * hele nette/casual kleding, of juist wat baggy. * in sommige gevallen doet een bril het ook zeker goed * horizontaal gestreepte truitjes/vestjes. Zeker met rokje + legging * hakken (al vind ik vans ook prima te doen). * armbandjes, haarspeltjes ed. * grotere ogen, vaak illusionair opgewekt met oogpotlod en wat opgepuffed wimpers * mooie tanden Wat absoluut niet sexy is bij dames in mijn visie: * echt dik * uggs * de witte driekwarts legging * nickelson jas * blackberry * kort/stekeltjes haar * D cup en groter * Laarzen tot de knie * echt heel dun, sommige meisjes zien er uit alsof ze breken als je ze een te sterke knuffel geeft * heel erg scheef staande tanden, verkleuringen ed. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ilse weigert pedofielensite Verwijderd | 415 | 04-02-2005 19:54 | |
Drugs & Alcohol |
het grote POST HIER AL JE VERZONNEN VERHALEN topic Verwijderd | 82 | 22-12-2004 22:25 | |
Drugs & Alcohol |
Verhaaltjes maken in een "rare" bui zeehond23 | 16 | 22-03-2004 19:11 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |