![]() |
|
Hooi,
Misschien is het toch verstandig om even naar de dokter te gaan. Ik wil je niet bang maken, maar opeens veel blauwen plekken krijgen zonder gevallen/gestoten etc. te hebben/zijn KAN een symptoom zijn van leukemie. Maar om je wat minder bang te maken; het kan ook gewoon vitamine-C (Vers fruit en verse groente) tekort zijn. Of een Vitamine B-12 tekort, Vitamine B-12 zit in producten die afkomstig zijn van dieren. Ik zou toch maar even naar de dokter gaan. Maar omdat jij de laatste tijd weinig eet zal het waarschijnlijk liggen aan de vitamine-tekorten! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Beetje raar om achter een zin waarin je met de dood dreigt een knipoog te plaatsen. En wederom praat je poep; je zegt eerst dat je haar niet bang wilt maken en daarna ga je uitleggen waarom je haar bang wilt maken. Je spreekt jezelf tegen.
Lisaatjuuh, maak je geen zorgen. Je hebt geen leukemie. Het lijkt me raadzaam om een gezonder eetpatroon op te pakken, dat zal de duizeligheid en flauwvallen voorkomen en de andere dingen die je zegt waarschijnlijk ook. Als je je echt ongerust maakt, kun je natuurlijk naar de huisarts gaan. Heb je dit al eens met je ouders besproken? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Ziek zijn maar wel willen studeren Snebbeltje | 6 | 12-01-2014 09:52 | |
De Kantine |
Zou jij kinderen willen nemen als je een erfelijke ziekte had? Severus | 50 | 04-08-2004 21:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
Jongens of meisjes met "de ziekte van steinert" of te wel "Dystrophia Myotonica" Maradinus | 0 | 06-04-2003 17:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik was ziek... Vlooienband | 12 | 23-02-2003 13:08 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ziekte, maar welke? Sciza | 5 | 01-05-2002 14:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Erfelijke ziekte bij donor van sperma... PrackaH | 10 | 27-02-2002 21:30 |