Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2002, 22:55
Poesba
Poesba is offline
Ga vooral veel kritiek geven.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-09-2002, 23:08
Verwijderd
Werken met blauw en zwart gaat je goed af. Het brengt gradaties in in de schaduw en dat maakt het rond en levendig. Alleen op de arm die half in beeld is lijkt je wat te slordig en snel te werk gegaan te zijn. De spierbundel komt niet op door de schetsen, maar lijkt eerder een wond.

Het wasbord is iets te hard naar mijn smaak en ook de lap vlees daar vlak boven, onder de borstspieren, is me wat te hoekig en uitstekend.

Verder lijkt hij nog een tepel te missen (detail...) en is het jammer van de halve aantekeningen die er doorheen geschreven staan. Je weet al dat deze snelle schetsstijl me bevalt, maar ik wil het nogmaals zeggen: deze snelle schetsstijl bevalt me.

LUH-3417 - De vorm van zijn hoofd is geniaal en de lege ogen zijn een vondst.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 23:11
Poesba
Poesba is offline
Ja, gesloten ogen ook.
Dat zwart en blauw was overigens omdat de persoon wiens zwarte pen ik geleend had zijn pen terug wou.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 01:51
GRRR
GRRR is offline
alles is al gezegd lijkt me. vind het alleen toch nog iets te slordig.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 12:28
NecroDopey
NecroDopey is offline
Waar blijft die naakte vrouw?
Oud 11-09-2002, 15:09
Verwijderd
Ik ben van mening dat zijn ogen open zijn en dat zij derhalve leeg zijn, zonder pupil.

Wanneer jij mij het recht ontneemt om een eigen interpretatie toe te kennen aan jouw kunstwerk, geef ik jou er van langs met de pispot van Duchamp!

LUH-3417 - "L'art pour l'art! L'art pour l'art!" zongen zij nog heel de nacht.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 15:47
Signy
Signy is offline
Dat blauw - zwarte is mooi. Toevallig zo ontstaan lees ik, maar dat moet je vaker doen.

Het hoofd is super, het lichaam minder. Te hard en te wasbordachtig...
Oud 11-09-2002, 16:05
Poesba
Poesba is offline
Het wasbord is inderdaad over the top. Verder zit er een behoorlijk contrast tussen het hoofd en het lichaam. Ik probeerde wat meer detail in de borstkast aan te brengen maar ik heb het hoofd simpel gehouden.

Laatst gewijzigd op 11-09-2002 om 16:07.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 16:54
Verwijderd
Z'n oog zit te laag en is iets te groot, zijn neus lijkt juist iets te klein... Mh... zie ik nog wat... Z'n borstkas lijkt iets te kort, vooral aan de linkerkant. De spieren zitten volgens mij ook iets anders maar ik weet niet hoe het wél moet

Verder beswel lijp -_o Meer dbz kijken, dan vat je de lichamen wel XP
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 18:21
Verwijderd
Pffff, ik teken constant naakte mannen
.....wacht 's even......
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 18:50
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Z'n oog zit te laag en is iets te groot, zijn neus lijkt juist iets te klein... Mh... zie ik nog wat... Z'n borstkas lijkt iets te kort, vooral aan de linkerkant. De spieren zitten volgens mij ook iets anders maar ik weet niet hoe het wél moet

Verder beswel lijp -_o Meer dbz kijken, dan vat je de lichamen wel XP

uhhmmm. DBZ proporties zijn juist ziek overdreven.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 19:00
Stoetel
Stoetel is offline
Het oog zit idd niet helemaal juist en het onderste stukje van het wasbord is misschien iets te, maar ik vind het een goeie tekening
Ik vind dat hij echt wel realistisch overkomt. Wel wat jammer van die notities erdoor, maar ik zou graag wel meer dingen van je zien.
Oud 11-09-2002, 21:27
GeritoDM
GeritoDM is offline
Citaat:
GRRR schreef:

*heeft nog altijd zin om met een naald die ballonnen lek te steken bij al die ventjes*

[ontopic] Idd erg cool, dat zwart en blauw. =) Proporties kunnen hier en daar wat beter, bij de borstkas enzow, maar dat zit verder wel goed. Alleen een puntje: als je je nek zo draait, zie je van die pezen in je nek (tenminste, als je geen speknek hebt ) en jij hebt wel een streepje zitten, maar die gaat de verkeerde kant schuin op. Ofzo. Die pezen gaan min of meer mee met de richting van het hoofd. O, en als de ogen gesloten zijn moet er wat meer schaduw in de rechterbovenhoek van het ooglid.
Oud 11-09-2002, 23:11
Black Bird
Black Bird is offline
Wiew, cool! Enne, de borstkas hóórt niet te kloppen neem ik aan?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 08:35
Poesba
Poesba is offline
Ik probeer alles zo kloppend mogelijk te tekenen dus als je fouten kunt aanwijzen zou je me helpen. Vroeger tekende ik erg cartoonig en sinds kort probeer ik wat realistischer te tekenen. Dat van die spieren in die nek is een goede opmerking. Op het moment plaats ik die spieren wat te willekeurig.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 16:53
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef:

Hahaha dat weet ik wel, maar omdat de spieren zo duidelijk zichtbaar zijn kun je goed zien hoe alles in elkaar zit. Het is wel overdreven, maar alles klopt. (Akira Toriyama is dan ook een van de betere mangaka's, maar daar hadden we het niet over )
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 18:12
nogmaals
nogmaals is offline
heel leuk met blauw en swartegge pen , als ik jouw was zou ik bij de schaduw gebieden ietsie pietsie meer swart doen dan...umm ahha ja vinnik gwoon koel!
Oud 20-09-2002, 20:14
The one who I am
The one who I am is offline
Mooi inderdaad dat blauw-zwarte.. dat geeft het iets speels...
Vin het "slordige" (wat iemand hier boven noemt als minpunt) juist erg mooi, vind dat het je mannetje wat levendigers geeft. en eigenlijk eerlijk gezegd vind ik de aantekeningen en de getypte tekst dat door het blaadje heen schijnt er juist erg bij passen... vinnum wel cool zo
Reageren

Regels voor berichten