Advertentie | |
|
![]() |
|
Het oog zit idd niet helemaal juist en het onderste stukje van het wasbord is misschien iets te, maar ik vind het een goeie tekening
![]()
||
Citaat:
![]() [ontopic] Idd erg cool, dat zwart en blauw. =) Proporties kunnen hier en daar wat beter, bij de borstkas enzow, maar dat zit verder wel goed. Alleen een puntje: als je je nek zo draait, zie je van die pezen in je nek (tenminste, als je geen speknek hebt ![]() ![]()
|
![]() |
Ik probeer alles zo kloppend mogelijk te tekenen dus als je fouten kunt aanwijzen zou je me helpen. Vroeger tekende ik erg cartoonig en sinds kort probeer ik wat realistischer te tekenen. Dat van die spieren in die nek is een goede opmerking. Op het moment plaats ik die spieren wat te willekeurig.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mooi inderdaad dat blauw-zwarte.. dat geeft het iets speels...
Vin het "slordige" (wat iemand hier boven noemt als minpunt) juist erg mooi, vind dat het je mannetje wat levendigers geeft. en eigenlijk eerlijk gezegd vind ik de aantekeningen en de getypte tekst dat door het blaadje heen schijnt er juist erg bij passen... vinnum wel cool zo ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 04-04-2012 11:14 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[nederlandse literatuur] recensie jan wolkers/brandende liefde vrouw-wezen | 1 | 16-09-2010 14:50 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
ARTistiek |
[tekening] naked Asian chick Qimm | 10 | 23-05-2003 20:56 | |
Algemene schoolzaken |
Versier la agenda! Mik-mother | 14 | 30-06-2002 06:45 | |
ARTistiek |
ilonatekening af ratsja | 8 | 01-10-2001 18:37 |