Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2014, 22:04
nielsie96
nielsie96 is offline
Hoi allemaal,

Volgens mij zullen veel heren dit kennen en natuurlijk ook willen meemaken een contact te krijgen en daarmee af te spreken. wie heeft het meegemaakt en wellicht denken dames hier ook een mening over te geven. ik ben benieuwd!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2014, 22:24
Pluis
Pluis is offline
Ik vind dit een beetje een griezelig soort topics. Daarom vooraf al dit:
praten over seksdating mag (goede ervaringen, slechte ervaringen, meningen etc.)
Wat absoluut NIET mag, is contactverzoekjes plaatsen.
Oud 18-06-2014, 08:31
nielsie96
nielsie96 is offline
pluis daar gaat het ook om, geen contact verzoeken anders had ik dat wel geplaatst bij contact gezocht
Met citaat reageren
Oud 18-06-2014, 13:39
pielemaus
pielemaus is offline
Ik zat vroeger vaak op de TMF chat mijn tijd te vergooien, en het is wel enkele keren voorgekomen dat ik daarop afgesproken heb, zonder die andere personen ooit gezien te hebben. De spanning over wie je zou aantreffen gaf wel een kick

Ik heb wisselende ervaringen , zoals
-Na het drinken van een drankje op het station waar we elkaar ontmoetten, elkaar gedag gezegd omdat we duidelijk elkaars type niet waren.
-Een beetje romantisch zitten doen (dagje dierentuin , samen uit eten en uiteindelijk in bed beland. Maar die vrouw was gescheiden, had 2 kinderen en zocht duidelijk naar een vaste relatie (en ik niet), en woonde ook nog eens ver weg.
-Heerlijke sex gehad met een dame waarvan de man vrachtwagenchauffeur was en vaak doordeweeks weg was. Die vrouw was onwijs tof, je kon met haar lachen, en ze leek wel een nymfomane. Volgens haar had ze een open relatie met haar man die ook van mijn bezoekjes afwist. Ze bezochten ook parenclubs enzo . Meerdere malen langsgeweest totdat me opeens werd voorgesteld om ook haar man mee te laten doen, maar ze liet ook doorschemeren dat hij ook voor mannensex was, en dat was me net iets teveel van het goede.
-Ook weleens een jong meisje gehad die het niet erg vond om met een oudere jongen af te spreken. Kwam niet verder dan een beetje tongzoenen en friemelen aan elkaar, Bleek ook niet te werken tussen ons, al hielden we wel contact per email.

Al met al waren dit allemaal afspraakjes waarbij niet sex de hoofdreden was . Althans voor mij misschien wel, maar dat vertelde ik er uiteraard niet bij. Nu heb ik een relatie en spreek ik niet meer af met anderen.

En als je een date zoekt alleen om de sex, kun je beter naar de hoeren gaan. Is goedkoper, je kunt de knapste uitkiezen , en verder geen gezeik over relaties. Al moet je niet teveel nadenken over de honderden andere mannen die al over die prostituee heen geweest zijn, en een stopwatch voor lief nemen.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2014, 15:13
Verwijderd
Ik heb er wel een aantal gedaan in het verleden.
Ik zocht in chats gelijkgestemden op (meiden die graag anaal wilden proberen) en heb door die directe en open benadering met enkelen wel erg toffe sex gehad.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2014, 12:30
Verwijderd
Ik heb het ook wel eens gedaan. Heb een paar keer via een chat met een jongen afgesproken. Vond (en vind) dat super spannend omdat je niet helemaal weet wie je tegenkomt...
Meestal stond ik wel een stukje verder dan waar we af hadden gesproken om te kijken wie er op komt dagen.
1X stond er echt een gast die 20 jaar ouder was dan hij zei.

Heb ook eens een jongen ontmoet waarmee ik tegenwoordig nog steeds af en toe (eens per maand) seks mee heb. We zien elkaar gewoon als sekspartners, verder zit er niets achter.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2014, 19:05
jongen27
jongen27 is offline
ik heb eigenlijk nooit een sexdate gehad. wel met uitgaan iemand leren kennen en dan later mee naar huis gegaan.dat lijkt me beter gepast en je leert elkaar als een beetje kennen met uitgaan.ook weet je dat je elkaar aantrekkelijk vind en dan kan het alleen maar meevallen. een blind date ofzo lijkt me echt niks.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2014, 20:56
Atreia
Atreia is offline
Citaat:
ik heb eigenlijk nooit een sexdate gehad. wel met uitgaan iemand leren kennen en dan later mee naar huis gegaan.dat lijkt me beter gepast en je leert elkaar als een beetje kennen met uitgaan.ook weet je dat je elkaar aantrekkelijk vind en dan kan het alleen maar meevallen. een blind date ofzo lijkt me echt niks.
Maar dat is het zo een beetje toch? Ik neem dat vooraf zo een sexdate er eerst een 'date' gaat. Of heb ik het juist verkeerd?
Het lijkt mij ook niet zo veilig om een tijdje chatten met een vreemde meteen een bedafspraak te maken.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten