Ik zat vroeger vaak op de TMF chat mijn tijd te vergooien, en het is wel enkele keren voorgekomen dat ik daarop afgesproken heb, zonder die andere personen ooit gezien te hebben. De spanning over wie je zou aantreffen gaf wel een kick
Ik heb wisselende ervaringen , zoals
-Na het drinken van een drankje op het station waar we elkaar ontmoetten, elkaar gedag gezegd omdat we duidelijk elkaars type niet waren.
-Een beetje romantisch zitten doen (dagje dierentuin , samen uit eten en uiteindelijk in bed beland. Maar die vrouw was gescheiden, had 2 kinderen en zocht duidelijk naar een vaste relatie (en ik niet), en woonde ook nog eens ver weg.
-Heerlijke sex gehad met een dame waarvan de man vrachtwagenchauffeur was en vaak doordeweeks weg was. Die vrouw was onwijs tof, je kon met haar lachen, en ze leek wel een nymfomane. Volgens haar had ze een open relatie met haar man die ook van mijn bezoekjes afwist. Ze bezochten ook parenclubs enzo . Meerdere malen langsgeweest totdat me opeens werd voorgesteld om ook haar man mee te laten doen, maar ze liet ook doorschemeren dat hij ook voor mannensex was, en dat was me net iets teveel van het goede.
-Ook weleens een jong meisje gehad die het niet erg vond om met een oudere jongen af te spreken. Kwam niet verder dan een beetje tongzoenen en friemelen aan elkaar, Bleek ook niet te werken tussen ons, al hielden we wel contact per email.
Al met al waren dit allemaal afspraakjes waarbij niet sex de hoofdreden was . Althans voor mij misschien wel, maar dat vertelde ik er uiteraard niet bij. Nu heb ik een relatie en spreek ik niet meer af met anderen.
En als je een date zoekt alleen om de sex, kun je beter naar de hoeren gaan. Is goedkoper, je kunt de knapste uitkiezen , en verder geen gezeik over relaties. Al moet je niet teveel nadenken over de honderden andere mannen die al over die prostituee heen geweest zijn, en een stopwatch voor lief nemen.
|