Advertentie | |
|
![]() |
|
Praat er met iemand over. Weetikveel met wie, vrienden, kindertelefoon, hulpdienst RIAGG, huisarts, maakt niet uit. Je situatie zal iig niet veranderen als je je er gewoon bij neerlegt en weg gaat.
Als je de problemen die je met je ouders/omgeving hebt wat duidelijker stelt, kunnen we je misschien wat betere raad geven. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Begrijp ik nou goed dat je ouders je slaan en dergelijke? Want dat is natuurlijk hoe dan ook fout...
Ik heb verder niet echt een opbeurend verhaaltje voor je.. bovenstaande reactie van maypole, heeft er in principe zekerz altijd mee te maken.. Dat klinkt ms ontzettend stom en alles.. maar het is vaak zo dat dit soort dingen, mits het niet al te ver gegaan is.. weer bijdraaien naarmate het kind groter wordt.. Heb dr gister nog met iemand over gehad die dat dus zelf had.. en je zou dan bijna zeggen dat het al te ver was.. (hij heeft jaar in internaat gezeten, is ook uit huis gekickt enzo.. Maar zn band met zn ouders is bijgelegd.. hij beseft zich nu pas dat ze eigenlijk helemaal niet zo vreselijk waren, en beseft zich nu pas hoe belangrijk ze eigenlijk voor hem zijn.. en hij is echt ver gegaan hoor!) Maar goed, hier heb je nu weinig aan want dat lost het probleem nu niet op. Zijn er geen familieleden bij wie je tijdelijk zou kunnen blijven? Die je ms kunnen bijstaan of kunnen bemiddelen. Dit zou ms ook via hulpverlening kunnen enzo.. denk er eens over na, want zo gaat het ook niet toch? |
![]() |
|
![]() |
Als je er iets minder !!!!!!'s en eeeeeeeee's en aaaaaaaaa's had ingezet, was het een stuk duidelijker geweest. Ik kan je vooral 1 ding aanraden: alles wat je echt dwars zit, zul je uiteindelijk op een volwassen manier moeten oplossen. Anders kom je er niet. Dat betekend dus jezelf inhouden en proberen anderen te overtuigen van je gelijk en je problemen.
En alles wat je irriteert waar je niets aan kunt veranderen, heb daar gewoon fijn schijt aan zoals de meeste pubers doen.. beetje tegen je school aantrappen mag best ![]()
|
|