Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2014, 17:33
Boogschuttertje
Boogschuttertje is offline
Ik ben net begonnen aan een super leuke nieuwe opleiding, alleen ben ik af en toe best onzeker. Ik ken 1 meisje van mn oude school die nu in mijn klas zit en de rest van mijn klas is gewoon gezellig. Alleen het probleem is dat ik onzeker raak als een meisje veel tegen het meisje praat die ik al kende en tegen mij maar af en toe. Of als een meisje de foto's liked van dat meisje wat ik al kende en mijn foto's niet.

Ik wil helemaal niet onzeker worden van deze dingen, want het is nergens voor nodig... Heeft iemand tips hoe ik hier een beetje vanaf kom?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-10-2014, 17:35
Durian
Durian is offline
Misschien moet je wat meer praten met dat andere meisje zodat jullie elkaar beter leren kennen?
Oud 22-10-2014, 17:35
Durian
Durian is offline
Jullie kunnen samen met zn 3en wat doen?
Oud 22-10-2014, 18:05
Boogschuttertje
Nee zo zit het niet, ik en dat meisje die ik al kende gaan ook niet echt specifiek met haar om, gewoon met iedereen. En met dat meisje wat ik nog niet kende praat ik wel gewoon af en toe, alleen lijkt het alsof dat meisje meer geintresseerd is in het meisje wat ik al kende, dan dat ze geintresseerd is in mij. Het is een soort jaloers gevoel ofzo wat ik dan krijg, zovan ze praat wel veel meer met het meisje wat ik al kende en liked haar foto's wel, maar die van mij niet. Dus dan denk ik gelijk dat ze mij niet mag. Terwijl die gedachtes helemaal fout zijn. En juist van die gedachtes wil ik af.
Dit gevoel heb ik trouwens alleen bij dat meisje in de klas. Sorry als het onduidelijk is, maar ik weet niet precies hoe ik het anders uit moet leggen.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2014, 20:21
Barca1
Barca1 is offline
Misschien wat minder op Facebook kijken? Sowieso snap ik dat liken niet. Volgens mij gebeurd dat gewoon random tegenwoordig. Want ik zie ook veel op Facebook langskomen waarvan ik denk: Hoe kan je dat nou liken..?

Maar het kan toch zo zijn, dat dat meisje een wat betere band heeft met het meisje wat jij al kende? Je kan niet met iedereen vrienden zijn. En of ze je wel of niet mag, daar moet je je niet zo druk om maken. Gewoon je eigen dingetjes blijven doen.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2014, 22:57
Boogschuttertje
Ja, je hebt gelijk. Ik weet ook wel dat het zo is en dat ik mezelf daar niet druk om moet maken, maar toch doe ik dat... Heel irritant.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2014, 08:24
Barca1
Barca1 is offline
Ik zeg niet dat alle vrouwen zo zijn, maar de meeste hebben wel een soort jaloersheid in hun. Dus op zich is het niet zo vreemd. Maar je moet het een beetje onder controle houden. Je moet je niet druk maken om wat een ander om je denkt. Je kan beter je leven leiden zoals je zelf wilt, in plaats van dat een ander je leven gaat bepalen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten