Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2014, 17:38
KawaiiPluzzle
KawaiiPluzzle is offline
Hey ik ben verliefd op iemand die ik ken van internet. Zelf woont hij ook in Brabant net zoals ik. Maar ik ben nog maar net 15 en hij 17. Ik vind hem kapot lief althans hij een drugsdealer, roker was. Maar de afstand is best vervelend , 1,5 reizen (bus
+trein) hij wil pas een relatie als ik hem in het echt ontmoet. Hij zelf kan niet naar mij toe, hij werkt ni en heeft nog geen diploma ofzo. Is dit het eigenlijk wel waard?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2014, 18:07
Verwijderd
Waarschijnlijk niet.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2014, 18:09
Schrödinger
Schrödinger is offline
De drugsbusiness levert tegenwoordig wel erg weinig op als je er geen treinkaartje van kan betalen.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2014, 16:20
RobertG
RobertG is offline
Zo een lamme tak, vertrouwde ik voor geen meter. Jij anderhalf uur reizen naar joost mag weten waarheen. Naar iemand die je kent van skype? Kik? of wat dan ook. Nog in geen honderd jaar hoefde ik daar over na te denken.
Gewoon uitnodigen op eigen terrein.
Wel zo veilig.
Wil hij niet, kan hij niet, dan weet je meer dan genoeg.Er zwemmen veel meer vissen in de zee die wel een baan en/of studie hebben en er 17,50 voor over hebben om een leuk meissie te ontmoeten.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2014, 19:26
Verwijderd
bartje01?
Met citaat reageren
Oud 02-11-2014, 06:51
feniks
feniks is offline
Ga ervoor!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2014, 19:15
KawaiiPluzzle
KawaiiPluzzle is offline
Niet bartje01, maar kzal het voorlopig op afstand houden vgm wilt hij me nu weg xD hij zegt geen i love you meer en hij plaagt me xdd zoals vandaag met zijn walvis geluiden. Maar verder ben ik nu wat minder op hem ( niet vanwege zijn walvisgeluiden maar omdat we minder snel iets tegen elkaar zeggen dan eerst)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten