![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Tien minuten eerder opstaan en je kunt 's ochtends douchen. Je kunt 's avonds tien minuten eerder naar bed als je niet 's avonds doucht dus dat kost je ook geen slaap verder. Dat je niet eens overweegt om dit te doen, geeft aan dat je geen moeite wilt doen om je "probleem" op te lossen. De drogreden die je er nu ingooit geeft ook al aan dat je helemaal niet bereid bent iets kleins te veranderen in je leven dat de oplossing zou kunnen zijn.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 28-08-2014 om 10:58. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als iemand niet meteen alle oplossingen heeft voor zijn probleem ben je nog niet dom (en misschien had ik er wel aan gedacht, maar kon ik geen keuze maken) ( En tja jij domme zuignap! Als je iets niet weet dan vraag je dat, jij domme zuignap! Daarvoor is dit topic juist bedoeld (maar dat wist de o al intelligente Colonel Schanders wel)).
Laatst gewijzigd op 28-08-2014 om 11:01. |
![]() |
||
Citaat:
Je zou er goed aan doen ( al is het maar voor een paar week) om trucjes te proberen zoals; 's ochtends douchen, op de fiets naar school gaan ( als je dat al niet doet), koffie drinken, in het weekend ook op tijd proberen op te staan. Je moet ook zorgen dat je niet te lang slaapt, daar word je ook moe van.
||
![]() |
Citaat:
Ik heb veel uit je lijst met voorbeelden al geprobeerd, behalve koffie drinken, maar dat mag niet in de ochtend van mijn ouders ![]()
||
![]() |
Jouw reactie deed me denken aan wat je schreef, Colonel Schanders.
Citaat:
|
Om een poging te doen om jou te helpen lijkt me zo. Maar met een houding dat je gelijk totaal in de verdediging schiet wanneer hij je een zinnige mogelijkheid aandraagt en daarna nog een poging doet om hem verrot te schelden help je niemand.
En daarnaast vind ik een paar minuten eerder opstaan zodat je even kunt douchen absoluut geen slecht idee, zeker als je dat wisselt met het 's avonds douchen. Dan ben je sowieso (lichamelijk) fris als je 's ochtends naar school gaat in plaats van dat je je bed uitrolt en vertrekt. Als je dit al geprobeerd hebt en het werkt niet dan is dat duidelijk, maar niets wijst erop dat je dat al gedaan hebt en een paar minuten eerder opstaan is ook verre van ingrijpend op de rest van je leven. Behalve dat je dan 10 minuten eerder op moet staan terwijl je moe bent op dat moment. Maar daar moet je even doorheen.
||
![]() |
Citaat:
Hoezo poging mij te helpen, ik zei gewoon dat ik in de ochtend geen tijd heb om te douchen en dan begint hij gelijk alsof hij ook maar iets van mijn ochtend of leven weet me te beschuldigen van een 'belachelijk excuus' enzo. En van mijn ouders mag ik niet eens in de ochtend douchen vanwege te weinig tijd (maar dat leek me eigenlijk niet nodig om te zeggen, tot nu dan (dat wisten jullie eerst ook niet en jullie wisten ook niet dat ik geen enigst kind ben)). En natuurlijk kan ik wel tegen eerder opstaan, maar waarom zou ik als ik niet kan douchen? Maar... Hij begint met mij dom te noemen en te beschuldigen van excusen enzo. En de daarvoor geposte berichten door mij die had ik bewerkt, dus pas na zijn berichten begon ik mijn berichten op zijn latere berichten af te stemmen.
Laatst gewijzigd op 28-08-2014 om 16:10. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
60% van de random tieners gaat om 11 uur naar bed, gaat dan om 1 uur naar bed omdat ze dan pas stoppen met appen. Zetten de wekker op 6 uur en snoozen dan tot 7 uur. Ze denken: 8 uur slaap. Werkelijk: 5 uur slaap. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar toch bedankt! ![]() Het gaat nu eigenlijk al beter, dus is dit topic nu zinloos. Creeperded
|
![]() |
Het gaat beter sinds ik (gek genoeg) bij ben met werk van vorig schooljaar (had nog tijd gekregen om in zomervakantie in te halen, maar had niet alle tijd gebruikt...) En zoals ik zei is het sind ik dat ingehaald heb geen probleem meer, dus ik denk dat dat komt omdat er dan zoals ze dat noemen 'een last van je schouders is' en het motiverend voor me werkt als ik dat af heb. Ik denk dat het vooral door de druk op school kwam met een onduidelijke leraar die opdrachten niet goed doorgaf en uitlegde.
|
![]() |
@Pluis ik ben er trouwens een beetje achter en dat is dat ik waarschijnlijk een depressie stoornis heb, waardoor ik vermoeider ben en alles als te veel moeite kostende dingen zie.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() En drink daar thee('s winters als het berekoud is) of ijsthee/frisdrank('s zomers) bij.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
een vraag .... zeyad | 14 | 01-09-2012 19:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
Een vraag over SOA Verwijderd | 13 | 27-04-2007 12:50 | |
Werk, Geld & Recht |
vraagje over ouders/studiefinanciering vampiro | 15 | 05-09-2003 15:34 | |
Liefde & Relatie |