Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wil jij later kinderen ?
Nee. Ik zou echt gek worden van dat aanhoudende gehuil. En ook van niet aanhoudend gehuil. Ik vind wel dat er te veel kinderen zijn die geen ouders hebben en wachten op adoptie. - Infidel Volgens de volgende tekst zijn er juist teveel mensen die iemand adopteren willen. http://hbo-kennisbank.uvt.nl/cgi/chw/show.cgi?fid=9841 |
![]() |
||
Citaat:
Ik houd van kinderen. In de bus of in de trein ook, als ze dan zo lief naar je lachen. Gisteren nog zwaaide een kindje naar me, ik terug zwaaien, zij zwaaien, die vader: ze blijft heel lang doorgaan, hoor! Ik: geeft niet, gezellig. Dus ik heb tien minuten over en weer staan zwaaien. Daar word ik blij van. ![]()
|
Ik zou best een kind of twee kinderen willen, lekker gezellig ze opvoeden, en tja, adoptie als mijn vriendin/vrouw (tegen die tijd) dat wil dan wél een met ADHD, mijn favoriete Disorder.
Een kind van mij, zou gelukkig niet veel huilen, dat zit in de familie, zowel ik als mijn broers hebben als kind heel weinig gehuild, dat vonden mijn ouders toch wel relaxt. Om een een of andere reden hou ik van kinderen (behalve degene die veel huilen), ze doen toch gewoon waar ze zin in hebben. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vraag me eigenlijk af waarom zelf een kind krijgen voor veel mensen te prefereren is boven adoptie.
||
Citaat:
Je wilt een kind dat op jouw en je partner lijkt, jouw eigenschappen, de zijne/hare. en het kind herinnert je altijd aan je partner.
||
Citaat:
Ik weet niet of ik kinderen wil. Zwanger zijn wil ik wel een keer meemaken, en de bevalling ook. Maar heel dat opvoeden en afhankelijk zijn van iemand die afhankelijk is van jou... ik weet het nog niet. |
![]() |
||
Citaat:
Moeder worden is een wonder moeder zijn is een heel gedonder ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ja ik zou later heel graag kinderen willen hebben,ik pas nu al vaak op mijn buurkinderen van 1.5 en 3 jaar oud en ze zijn zo lief en ook stout. kinderen zijn gewoon heel gaaf, ben zelf afentoe nog een kind maar van die kleine handjes en armpjes om je heen als je ze naar bed brengt en als ze op de bank een boekje willen lezen met je, die lieve woordjes met zo schattig stemmetje
Ja steffie wil later heel veel kinderen
|
2 of 3.
Meisje - Jongen - Meisje als het kan; Onafhankelijke meid door een toffe pa en lieve ma opgevoed. De jongen leert van zijn zussen tenminste respect voor het andere geslacht want als je basisschoolkids en jonge scholieren tegenwoordig hoort. En dan heeft de jongste een stoere oudere broer. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wil jij (later) kinderen? TopDrop | 152 | 14-10-2007 16:07 | |
De Kantine |