Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2014, 15:24
CookieMonsterr
CookieMonsterr is offline
Dag xxxxxx,

Door jouw wangedrag op het forum van mijn decaansite is deze de hele dag verder afgesloten geweest voor de scholieren die na jou met de site aan de slag gingen.
Je moet je morgen in de kleine pauze melden bij de decaankamer. Dan zullen we samen je overtredingen inventariseren. Daarna mag je je daad ook verantwoorden bij je mentor en afdelingsleider.

Groet,
xxxx

Dit bericht kreeg ik gisteren binnen van mijn decaan.
we moesten in de mediatheek een opdracht maken op een decanensite, deze decanen site is niet van onze school we staan er alleen maar geristreer.

Nou, iemand had een vraag op het forum gezet met ''Wat moet ik doen''
de inhoud ging over iemand die problemen had met school huiswerk en thuis, toen heb ik gereageerd '' Jezelf van kant maken'' als grap en dit is voor de school een aanleiding om mij te gaan schorsen, ik snap hun punt maar komop een leerling op het internet die zit te trollen dit kan je tog niet serieus nemen alle berichten van mij zijn van het forum afgehaald ( logisch ) en de school doet er dus moeilijk over dat iemand iets typt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-10-2014, 16:43
Verwijderd
De straf heeft duidelijk nog niet geholpen.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2014, 21:36
Pluis
Pluis is offline
Ja, een school mag jou daar zeker voor schorsen. Want wat nou als jouw berichtje de druppel was die de emmer deed overlopen en die andere leerling zichzelf echt van kant maakt?
Je moet duidelijk nog leren dat je geen dingen op internet moet zetten die je in het echt ook niet ongestraft zou kunnen zeggen.
Oud 31-10-2014, 12:22
CookieMonsterr
Citaat:
Ja, een school mag jou daar zeker voor schorsen. Want wat nou als jouw berichtje de druppel was die de emmer deed overlopen en die andere leerling zichzelf echt van kant maakt?
Je moet duidelijk nog leren dat je geen dingen op internet moet zetten die je in het echt ook niet ongestraft zou kunnen zeggen.
nou ik denk niet dat iemand dat zou doen aangezien het over een profielkeuze is en dat het via een site is en ik deze persoon nooit heb gezien en ik ken deze niet dus wat zou deze persoon ervan aantrekken ?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2014, 12:52
Verwijderd
School doet moeilijk over dit soort dingen dus daarom haal je niet dergelijke "grapjes" uit. Sowieso is het natuurlijk een beetje dommig om dat zo publiekelijk te doen, maargoed, daar ben je jong voor.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2014, 21:46
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
nou ik denk niet dat iemand dat zou doen aangezien het over een profielkeuze is en dat het via een site is en ik deze persoon nooit heb gezien en ik ken deze niet dus wat zou deze persoon ervan aantrekken ?
Mensen die zich zo naar voelen dat ze zelfmoord overwegen hebben soms maar een klein duwtje nodig. Als je je al waardeloos voelt en iemand anders zegt tegen je dat het maar beter is als je dood bent, spoort dat juist aan tot ergere zelfmoordneigingen.
Oud 01-11-2014, 17:39
Verwijderd
Eerlijk is eerlijk, als je een klein duwtje nodig hebt om jezelf te killen moet je ook gewoon niet op internet.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2014, 17:24
CookieMonsterr
Citaat:
Eerlijk is eerlijk, als je een klein duwtje nodig hebt om jezelf te killen moet je ook gewoon niet op internet.
ja precies en als je zelf bij stilstaat als jij zoiets vraagt denk je zelf ook '' goh wat kinderachtig en verwijder je gewoon het bericht''
Met citaat reageren
Oud 09-11-2014, 10:48
Verwijderd
Je toont geen enkele zelfreflectie, zelfs niet op het punt dat je zou moeten weten dat een school zeurt over zoiets als dit.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2014, 17:18
CookieMonsterr
dus als jij bs op een forum zet krijg jij er ook problemen mee O.o
Met citaat reageren
Oud 09-11-2014, 21:30
Verwijderd
Citaat:
dus als jij bs op een forum zet krijg jij er ook problemen mee O.o
Inderdaad. Waarom denk je dat er kinderen opgepakt worden omdat ze op internet zetten dat ze hun school in de fik gaan steken

Daarnaast; Waarom stel je een vraag als je zelf het antwoord al klaar hebt? Hou dan gewoon je bek dicht. Voor bevestiging van je denkbeelden ga je maar lekker in het fietsenhok met je vriendjes roken en daar de stoere boy uithangen.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2014, 21:46
Pluis
Pluis is offline
Er zijn gewoon dingen die je niet kunt maken op het internet. Zeggen dat iemand een sukkel is gaat nog, maar zeggen dat iemand zelfmoord moet plegen gaat gewoon altijd te ver.
Oud 11-11-2014, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Er zijn gewoon dingen die je niet kunt maken op het internet. Zeggen dat iemand een sukkel is gaat nog, maar zeggen dat iemand zelfmoord moet plegen gaat gewoon altijd te ver.
Zeker op een schoolwebsite waar je een schoolopdracht aan het maken bent. Dat is een andere omgeving dan 4chan ofzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten