Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2014, 18:39
mezelf0766
mezelf0766 is offline
hallo, zoals ik al zei ben ik 15 en heb ik nog nooit een vriendje gehad .. is dat raar??. het is echt heel irri als mn vriendinnen heel de tijd over hun leuke lieve mooie vriendjes zitten te praten en ik er nog steeds geen heb.. dus nog nooit gezoend of iets.. tips? blijkbaar zien ze me niet staan ofzooo... ik weet dat ik niet de knapste ben..
maar wat kan ik veranderen dat ze me wel zien staan?
alle reacties zijn welkom!

doegg

Laatst gewijzigd op 18-10-2014 om 22:39.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-10-2014, 18:53
love-in-the-air
love-in-the-air is offline
just be yourself.
uiterlijk is niet alles, een jongen vind je vaak leuk om wie bent
er komt echt wel een keer een leuke jongen op je pad!
niet gelijk denken dat ze je niet zien staan,
misschien durven ze alleen geen contact met je te leggen,
jij kan natuurlijk altijd de 1e stap zetten als je een jongen leuk vindt
xx
Met citaat reageren
Oud 20-10-2014, 22:26
Verwijderd
Daar ben ik het mee eens! En bovendien, als jij dat meisje op je profielfoto bent, vind ik je best knap hoor! 😉
Met citaat reageren
Oud 21-10-2014, 09:33
Elin3
Elin3 is offline
Dat je vriendinnen nu al vriendjes hebben is hartstikke leuk voor hen, maar maakt jou niet minder waard! Jij hebt nu juist de kans om jezelf te leren kennen en jezelf te ontwikkelen, om van jezelf te kunnen houden zonder daar bevestiging van een jongen voor nodig te hebben. Als je zelf sterk in je schoenen staat straal je dat uit, en dat is voor veel jongens dan weer extra aantrekkelijk

Daarnaast geeft het je ook rustig de tijd na te denken over wat jij zoekt in een relatie, zonder daarbij afgeleid te worden door de gedachte aan een bepaalde jongen. Niet om een eisen-lijst op te stellen, wel om na te denken over je wensen en elementen in een relatie die voor jou belangrijk zijn.

Probeer de positieve kanten in te zien en maak je niet te druk over je eerste zoen. Die komt vanzelf wel een keer. En misschien zelfs wel met een jongen die nooit je vriendjezal worden.
Oud 22-10-2014, 17:24
patrick1495
patrick1495 is offline
zijn genoeg meisjes die dat op latere leeftijd pas krijgen, bijv. 17 tot 19 jaar, of later , schaam je er niet voor.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2014, 18:34
Boogschuttertje
Boogschuttertje is offline
Laat het op je af komen, niet opzoek gaan. Het komt vanzelf op je pad. Iedereen is leuk op zijn eigen manier en jij dus ook! Wees niet bang, ik weet zeker dat het goed komt!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2014, 23:11
mezelf0766
mezelf0766 is offline
Citaat:
Daar ben ik het mee eens! En bovendien, als jij dat meisje op je profielfoto bent, vind ik je best knap hoor! 😉
ohh dankje!! ja ik ben diegene op die foto.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2014, 23:43
tommie113
tommie113 is offline
Je bent echt niet de enige hoor.
Zelf ben ik een jongen van 17 en heb ook nooit een relatie nog gehad, maar als ik vaak zie hoe die jeugd "relaties" gaan, heb ik er ook nog totaal geen behoefte aan.

Ik ben het wel eens met Yanschop. Wees niet zo negatief over jezelf. Op je foto is te zien dat je wel knap bent en wat men tegenwoordig allemaal denkt dat knap is (makeup doos op je gezicht gooien enzovoort), vinden de meeste jongens toch niet aantrekkelijk.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2014, 23:11
Rachelll
Rachelll is offline
Valt reuze mee! Ik had ook pas op me 15e mijn eerste vriendje en voor het eerst gezoend. Maakt helemaal niks uit, je moet namelijk pas met een jongen gaan als je hem echt heel leuk vind en niet om het maar te hebben gehad/gedaan. Je komt vanzelf een leuke jongen tegen waarmee het echt klikt en dat komt dan allemaal wel !
Met citaat reageren
Oud 28-10-2014, 07:09
Verwijderd
Haha zelfde ben ook 15, bijna 16^^ het heeft ook zo zijn voordelen als je op latere leeftijd begint hé
Met citaat reageren
Oud 28-10-2014, 07:22
BustAMove
BustAMove is offline
Citaat:
Haha zelfde ben ook 15, bijna 16^^ het heeft ook zo zijn voordelen als je op latere leeftijd begint hé
onzin. Jong geleerd is oud gedaan
Met citaat reageren
Oud 28-10-2014, 07:44
Verwijderd
15 is niet 'latere leeftijd'. Ik denk dat het zo'n beetje de meest gangbare leeftijd is voor eerste vriendjes en vriendinnetjes.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2014, 09:01
WolterB
WolterB is offline
Ik was 20 en leef ook nog steeds. Het komt wanneer het komt. Maak je vooral niet te druk en neem vooral geen vriendje om het hebben van een vriendje.
Oud 03-11-2014, 09:35
Harry02
Harry02 is offline
Mooie "mezelf",

Ik weet niet waar je gebrek aan zelfvertrouwen vandaan komt.
Zoals ook al werd opgemerkt ... als jij werkelijk bent zoals je op de foto eruit ziet... dan ben je oogverblindend mooi.
Daarnaast is schoonheid gelukkig niet alles .. mooi van buiten en verrot van binnen is absoluut een afknapper voor elke vent.
Die zoen komt er idd wel .. misschien wel sneller dan je doorhebt.
Stort je in ieder geval niet uit wanhoop in de armen van elke vent die leuke woorden tegen je zegt.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2014, 09:43
Verwijderd
Ja, als volwassen man maak je speciaal om te zeggen dat een vijftienjarige "oogverblindend mooi" is een account aan? Creep.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2014, 16:43
onizuka-
onizuka- is offline
ik ben bijna 16 en hebook nog geen 'serieuze' relatie gehad. ookal komt dat blijkbaar omdat ik geen subtiele signalen opvang

Mijn vrienden zijn er nu ook erg mee bezig, maar eerlijk gezegd boeit het mij geen reet, als ik het juiste meisje tegenkom zal ik het wel weten
Met citaat reageren
Oud 04-11-2014, 11:02
Volk
Volk is offline
Citaat:
Hier valt mijn mond van open. 15 een latere leeftijd?! Tien jaar terug was dat nog vroeg.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2014, 23:20
life4him
life4him is offline
t valt best wel mee ik ken genoeg mensen die 15,16,17 zijn en nog nooit een vriendje hebben gehad. ik zelf heb een serieuze relatie gehad met iemand maar die kende ik al een lange tijd en daar ben ik een soort van ingerold
blijf voral je zelf en je ontmoed echt wel iemand x
Met citaat reageren
Oud 17-11-2014, 08:52
Bobblin92
Bobblin92 is offline
Kom op zeg je bent 15 en je hebt nog een heel leven voor je, dat je nu nog geen vriendje hebt is geen ramp. Jij komt de ware echt nog wel tegen. Ga er niet te veel naar op zoek.

Ik kreeg pas mijn eerste 'serieuze' relatie toen ik 21 was
Met citaat reageren
Oud 19-12-2014, 21:14
mezelf0766
mezelf0766 is offline
Citaat:
Ja, als volwassen man maak je speciaal om te zeggen dat een vijftienjarige "oogverblindend mooi" is een account aan? Creep.
ja indd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten