Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2014, 22:58
life4him
life4him is offline
ik heb laats een wel hele leuke jongen leren kennen toen we met een grote groep mensen gingen chillen, tijdje geappt alleen ik moest steeds het gesprek beginnnen en de gesprekken liepen super vaak dood. een tijdje later met hem geschuurd op een feest (t moest wel van mijn kant komen maargoed). en nu weer een paar weken later bleven we met veel mensen bij iemand slapen en heb ik samen met hem in een 1 persoons bed geslapen (wat een vroendin van mij geregeld had maar hij wel meteen mee instemde maar ik weet nu dus niet wat ik moet doen! help me! geef me tips!

en sorry voor alle spelfouten ik heb dislectie

Laatst gewijzigd op 16-11-2014 om 23:16. Reden: ik was niet tevreden met de tekst
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-11-2014, 07:45
Elin3
Elin3 is offline
Je moet niet zo achter zijn kont aanlopen, je biedt jezelf nu heel erg aan terwijl hij amper interesse toont. Je bent misschien leuk genoeg om geschuurd door te worden of om naast te slapen (wat niet heel veel hoeft te zeggen, ik ken zat jongens die echt nooit met een andere jongen in bed willen liggen, dan liever naast een meisje) maar hij vindt je niet leuk genoeg om tijd voor je te maken om leuk te appen.

Het kan dat appen niet zijn ding is, maar t klinkt alsof jij veel te hard je best doet
Oud 17-11-2014, 11:44
life4him
life4him is offline
Jaa inderdaad, dankjewel voor je reactieie
Met citaat reageren
Oud 19-11-2014, 09:15
Verwijderd
Volgens mij ben je wel degelijk leuk (gezien jullie activiteiten), en biedt je wat minder aan, zoals Elin3 al vertelde. Dan groeit zijn interesse waarschijnlijk. ;-)

Probeer ook een liefdesrelatie te creëren, niet enkel een lichamelijke relatie. Een echte relatie met iemand, die dan altijd voor je klaar staat, is veel mooier dan een relatie die nooit verder dan je bed gaat. ;-)

Laatst gewijzigd op 19-11-2014 om 09:22.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2014, 19:15
bruceleethe1
bruceleethe1 is offline
wat me heel snel opvalt en wat de heren/dames al zijden is dat je veel initiatief toont. het is goed maar het kan natuurlijk ook zo zijn en dit klinkt lullig hij niks met je wilt en alleen voor fun doet. maar het kan ook zo zijn dat: in een relatie heb je altijd twee personen de ene neemt graag de leiding houd alles in d e gaten en de ander staat er een beetje verlegen bij en weet niet pressies wat hij/zij moet doen. ik denk dat jij de leider bent en hij nog te verlegen is. confronteer hem is en kijk is of hij van je houd. zo weet je of flirten nog wel zin heeft.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2014, 21:02
Verwijderd
Citaat:
in een relatie heb je altijd twee personen de ene neemt graag de leiding houd alles in d e gaten en de ander staat er een beetje verlegen bij en weet niet pressies wat hij/zij moet doen.
Nee.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten