Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2014, 18:14
Verwijderd
nou?!
Advertentie
Oud 01-11-2014, 18:43
Qimm
Qimm is offline
Heb je daar geen invultestje voor?
Oud 01-11-2014, 19:16
Verwijderd
Ja jeetje, hoe moeten we dat nou testen zonder zo'n superbetrouwbare test
Oud 01-11-2014, 20:15
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Oh Fizzle, als ik in Utrecht was en ik het op tijd had geweten was ik komen luisteren. Volgende keer een vroegere aankondiging, ja! Maar goed, ik krijg mijn dosis klassieke muziek dit weekend wel want morgen treden mijn pappa en mamma op Of ja, nu zijn ze ook aan het optreden maar morgen ga ik luisteren
Oud 02-11-2014, 08:42
Verwijderd
Vannacht ging het alarm 2x af, en we wisten niet waardoor. De deur was niet op slot (oeps), maar de kat was wel buiten.

En ik had ook nog een nachtmerrie
Oud 02-11-2014, 09:59
Verwijderd
In Rusland heeft het al gesneeuwd, en hier is het veertig graden en mijn toetsenbord is kapot.
Oud 02-11-2014, 10:06
Verwijderd
Lekker warm juist! Gisteren drie uur gewandeld zonder jas
Oud 02-11-2014, 10:07
Verwijderd
Nou en, we kunnen al acht maanden lang naar buiten zonder jas. Ik wil donker, kou en besneeuwde verten.
Oud 02-11-2014, 10:08
Verwijderd
En een arrenslee.
Oud 02-11-2014, 10:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ga weg met je sneeuw ik vind het koud zat.
Oud 02-11-2014, 10:09
Verwijderd
En een werkend toetsenbord.
Oud 02-11-2014, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Ga weg met je sneeuw ik vind het koud zat.
Nou, doei, we gaan al, mijn besneeuwde verten en ik.
Oud 02-11-2014, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Nou en, we kunnen al acht maanden lang naar buiten zonder jas. Ik wil donker, kou en besneeuwde verten.
Vorige week niet!
Oud 02-11-2014, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Vorige week niet!
Mja, dat is zo. Ik vond het weer vorige week wel fijn. <3 Ik voel me altijd zo vrij als het waait.
Oud 02-11-2014, 10:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nou, doei, we gaan al, mijn besneeuwde verten en ik.
Oké, superdoei.
Oud 02-11-2014, 10:17
Verwijderd
Ja een beetje wind is wel lekker
Oud 02-11-2014, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Oké, superdoei.
Ik zal je niet missen.

Spoiler
Oud 02-11-2014, 10:22
Verwijderd
Citaat:
Ja een beetje wind is wel lekker
Wind en kou en regen <3
Oud 02-11-2014, 10:23
Verwijderd
Niet dat ik zon niet leuk vind, maar na een warme lente en een lange zomer is het gewoon wel weer mooi geweest.
Oud 02-11-2014, 10:23
Verwijderd
Okee, regen is vooral leuk als je binnen zit, dat geef ik toe.
Oud 02-11-2014, 10:28
Verwijderd
Wij hebben de laatste tijd als voorbeeldteksten bij verschillende vakken o. a. de volgende teksten gehad:
- een verhaal over het dappere Tsjechoslowakije en hoe moreel verzet niets helpt tegen Russische verdorvenheid;
- een verhaal over hoe die dappere Obama het nare Rusland succesvol isoleerde;
- een stuk uit de inauguratiespeech van Obama;
- een gedoe over hoe Rusland haar gaspositie misbruikt.

Ik vind dat best wel kut.
Oud 02-11-2014, 10:30
Verwijderd
Meeeeeeer zomer. Alhoewel ik toch alleen maar binnen zit, omdat ik weer eens een tentamenweek heb. Maar zelfs dan, onderweg naar het tentamen wil ik niet natregenen enzo. En hardlopen is ook beter met dit weer dan met regen. En het strand
Oud 02-11-2014, 10:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik zal je niet missen.

Spoiler
Godver, helemaal para met mijn telefoon van me af
Oud 02-11-2014, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Wij hebben de laatste tijd als voorbeeldteksten bij verschillende vakken o. a. de volgende teksten gehad:
- een verhaal over het dappere Tsjechoslowakije en hoe moreel verzet niets helpt tegen Russische verdorvenheid;
- een verhaal over hoe die dappere Obama het nare Rusland succesvol isoleerde;
- een stuk uit de inauguratiespeech van Obama;
- een gedoe over hoe Rusland haar gaspositie misbruikt.

Ik vind dat best wel kut.
Tenzij je iets van internationale relaties studeert is dat wel opmerkelijk.
Oud 02-11-2014, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Tenzij je iets van internationale relaties studeert is dat wel opmerkelijk.
Ik studeer iets totaal apolitieks. We gebruiken de verhaaltjes niet voor de inhoud, maar om er de bijzinnen van te ontleden, of om programma's te maken over de gemiddelde woordlengte.
Advertentie
Oud 02-11-2014, 11:15
Verwijderd
Ja, dat vermoedde ik al. Ik ben wel nieuwsgierig naar de motivaties van elke individuele docent, kennelijk houdt het de gemoederen nogal bezig.

Ken je deze trouwens al?
Oud 02-11-2014, 12:35
Verwijderd
He, dat kan ik helemaal niet lezen
Oud 02-11-2014, 12:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh Fizzle, als ik in Utrecht was en ik het op tijd had geweten was ik komen luisteren. Volgende keer een vroegere aankondiging, ja! Maar goed, ik krijg mijn dosis klassieke muziek dit weekend wel want morgen treden mijn pappa en mamma op Of ja, nu zijn ze ook aan het optreden maar morgen ga ik luisteren
U vraagt, wij draaien. Donderdag om 12:30 heb ik een lunchconcert, Frauenliebe und Leben van Schumann, in het Utrechts Conservatorium.
31 november en 7 december zing ik in Dido en Aeneas, in respectievelijk Purmerend en Alkmaar.
12 december zing ik Melia in Apollo et Hyacintus op het conservatorium in Utrecht.

Tot zover even de concertagenda.
Oud 02-11-2014, 12:58
Verwijderd
Citaat:
He, dat kan ik helemaal niet lezen
Het is een testje over licht-beschamende Russische gewoontes en hoeveel je er dan van hebt. Zoals bijvoorbeeld dat je speciaal een 'mooi' plastic tasje apart houdt voor als je naar buiten moet en je spullen passen niet in je gewone tas.

Als ik iets minder te doen had zou ik ze wel even vertalen, het zijn maar 48 zinnetjes.
Oud 02-11-2014, 13:23
Verwijderd
Ah interessant ik zat in de bus en dacht "ha een link, die kan ik mooi even bekijken onderweg" en toen ging het niet
En daarna ben ik vergeten uit te checken en nu wacht ik op de bus terug en dat is dan altijd zo'n gedoe. Want soms checkt-ie dan eerst uit en dan kun je niet meteen weer inchecken. Ik kan misschien beter gewoon bij de checkpaal uit de buurt blijven en dan thuis bij de halte pas uitchecken, maar ik weet niet of het apparaat dat snapt en ook niet wat de chauffeur daarvan vindt.
Oud 02-11-2014, 13:26
Verwijderd
Ik heb gebliept en daarmee checkte ik uit, daarna bliepte ik weer en dat gaf een foutmelding, daarna nog een keer, en toen mocht ik maar gewoon gaan zitten van de chauffeur.
Oud 02-11-2014, 14:55
Verwijderd
Ik lees het seksualiteitsubforum van een groot Russisch forum. Het is een beetje dramatisch. De Nederlandse dertienjarigen lopen qua sekseducatie echt minimaal tien jaar voor op de Russische twintigers en dertigers.
Oud 02-11-2014, 15:11
Verwijderd
Vertel meer!
Oud 02-11-2014, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Het is een testje over licht-beschamende Russische gewoontes en hoeveel je er dan van hebt. Zoals bijvoorbeeld dat je speciaal een 'mooi' plastic tasje apart houdt voor als je naar buiten moet en je spullen passen niet in je gewone tas.

Als ik iets minder te doen had zou ik ze wel even vertalen, het zijn maar 48 zinnetjes.
Noem je het schoteltje dat speciaal voor gebruikte theezakjes op mijn wastafel staat nu licht beschamend!?
Oud 02-11-2014, 18:09
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb ook een speciaal bordje voor gebruikte theezakjes en 'nette' plastic tasjes Verder verre van Russisch.
Oud 02-11-2014, 18:12
Verwijderd
Ja als ik iets in een plastic tasje mee moet nemen pak ik daar niet zo'n dun markttasje voor. En ik heb drie schoteltjes voor theezakjes maar die staan niet op mijn wastafel, misschien gaat het daar juist om?
Oud 02-11-2014, 18:14
Miekje*
Miekje* is offline
Ohja, dat kan
Oud 02-11-2014, 18:46
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik gebruik altijd een klein kopje voor theezakjes, dan loopt thee die eventueel nog in het theezakje zit niet over de rand heen als je het een keertje onvoorzichtig oppakt en hoef je niet bang te zijn dat 'hoge' theezakjes omvallen en half naast het schoteltje belanden.
Oud 02-11-2014, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Vertel meer!
Oke.

Het eerste topic dat ik aanklikte was van een man die merkte dat z'n vriendin nat werd tijdens de seks. Reacties varieerden tussen 'gatverdamme' en 'ik heb gegoogled, volgens mij is het gonorroe'.

Het tweede topic was van een Nice Guy™ die al jaren verliefd is op een mooi meisje maar haar nu kwalijk neemt dat ze ouder wordt. Het liefdesobject in kwestie is niet in hem geïnteresseerd. Ze is 26 en heeft na haar vorige langdurige relatie verklaard nu lesbisch te zijn, want seks is een barbaarse bezigheid en zoals je weet hebben lesbiënnes geen seks. Hij wil haar overtuigen dat hij haar echt veel beter kan beschermen dan een of andere pot, maar weet niet hoe. De reacties gaan voornamelijk over hoe OP zelf een wijf is, want GEVOELENS.

Laatst gewijzigd op 02-11-2014 om 20:55. Reden: Typfout.
Oud 02-11-2014, 20:37
Verwijderd
Oud 02-11-2014, 20:45
Verwijderd
omg omg omg MOAR MOAR MOAR <3
Oud 02-11-2014, 21:14
Verwijderd
Citaat:
U vraagt, wij draaien. Donderdag om 12:30 heb ik een lunchconcert, Frauenliebe und Leben van Schumann, in het Utrechts Conservatorium.
31 november en 7 december zing ik in Dido en Aeneas, in respectievelijk Purmerend en Alkmaar.
12 december zing ik Melia in Apollo et Hyacintus op het conservatorium in Utrecht.

Tot zover even de concertagenda.
Dido en Aeneas dat heb ik de laatste tijd vaak opgezet.
Oud 02-11-2014, 21:36
Miekje*
Miekje* is offline
Iemand nog verhuistips?
Oud 02-11-2014, 21:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dido en Aeneas dat heb ik de laatste tijd vaak opgezet.
Ja mooie muziek! Ik zou het ook vaker moeten beluisteren.
Ik zing de tweede Witch
Oud 03-11-2014, 01:15
Verwijderd
Citaat:
Iemand nog verhuistips?
ja, wees kritisch wat je inpakt. Ik heb een paar verhuizingen van die 'hier flikker ik alles in wat ooit nog moeten worden uitgezocht-dozen' meegenomen en dan zit je er mee in je nieuwe huis waar alles totaal een chaos is en waar zo'n doos uitzoeken wel je laatste prioriteit is. Maar dan staat het er wel, en meestal staat het ook in de weg.
Less is more.
Oud 03-11-2014, 06:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Je hebt mijn huis gezien toen ik er nog geen twee maanden in zat. Laat dat de tip zijn

Nee, maar wel zoveel mogelijk crap weggooien waarvan je weet dat je er niks aan hebt.
Oud 03-11-2014, 08:13
Verwijderd
Citaat:
Iemand nog verhuistips?
Volgens mij stelde Hazel precies deze vraag een paar topics geleden en daar kwamen echt veel tips langs, ook over volgorde en zo

[edit] http://forum.scholieren.com/showthre...6#post33623406
Oud 03-11-2014, 08:18
Verwijderd
Daar heb je gewoon zelf gereageerd zie ik nu. En ook gezien je reactie daar heb ik maar één tip voor je: gooi dingen weg. Veel meer weggooien dan je nu van plan bent
Oud 03-11-2014, 09:09
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Iemand nog verhuistips?
Niet te vaak doen
Oud 03-11-2014, 12:07
Verwijderd
Paranoide ik moest aan je denken ik kook met zogenaamde keramische pannen, dat vind ik fijner dan teflon of zo. met een set van twee of drie pannen doe ik maximaal een jaar of twee en dan zijn ze wel weer op. Dat komt omdat ik het als gebruiksvoorwerp zie en ze totaal niet goed onderhoud. Ik koop dan ook altijd aanbiedingen zodat het niet in de papieren loopt. Enfin, mijn huidige set is aan vervanging toe dus ik houd dagartikel.nl al een tijdje in de gaten, en ja: vandaag een mooie aanbieding via ichica.nl, drie pannen voor dertig euro

Maar goed, ichica is dus blijkbaar "speciaal voor dames" ik heb me daardoor niet laten tegenhouden en gewoon besteld, maar wat een idee weer dat alleen dames pannen kopen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten