Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, dat vermoedde ik al. Ik ben wel nieuwsgierig naar de motivaties van elke individuele docent, kennelijk houdt het de gemoederen nogal bezig.
Ken je deze trouwens al? |
![]() |
||
Citaat:
31 november en 7 december zing ik in Dido en Aeneas, in respectievelijk Purmerend en Alkmaar. 12 december zing ik Melia in Apollo et Hyacintus op het conservatorium in Utrecht. Tot zover even de concertagenda. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik iets minder te doen had zou ik ze wel even vertalen, het zijn maar 48 zinnetjes. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ah interessant
![]() ![]() En daarna ben ik vergeten uit te checken en nu wacht ik op de bus terug en dat is dan altijd zo'n gedoe. Want soms checkt-ie dan eerst uit en dan kun je niet meteen weer inchecken. Ik kan misschien beter gewoon bij de checkpaal uit de buurt blijven en dan thuis bij de halte pas uitchecken, maar ik weet niet of het apparaat dat snapt en ook niet wat de chauffeur daarvan vindt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik gebruik altijd een klein kopje voor theezakjes, dan loopt thee die eventueel nog in het theezakje zit niet over de rand heen als je het een keertje onvoorzichtig oppakt en hoef je niet bang te zijn dat 'hoge' theezakjes omvallen en half naast het schoteltje belanden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het eerste topic dat ik aanklikte was van een man die merkte dat z'n vriendin nat werd tijdens de seks. Reacties varieerden tussen 'gatverdamme' en 'ik heb gegoogled, volgens mij is het gonorroe'. Het tweede topic was van een Nice Guy™ die al jaren verliefd is op een mooi meisje maar haar nu kwalijk neemt dat ze ouder wordt. Het liefdesobject in kwestie is niet in hem geïnteresseerd. Ze is 26 en heeft na haar vorige langdurige relatie verklaard nu lesbisch te zijn, want seks is een barbaarse bezigheid en zoals je weet hebben lesbiënnes geen seks. Hij wil haar overtuigen dat hij haar echt veel beter kan beschermen dan een of andere pot, maar weet niet hoe. De reacties gaan voornamelijk over hoe OP zelf een wijf is, want GEVOELENS. Laatst gewijzigd op 02-11-2014 om 20:55. Reden: Typfout. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Less is more. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() [edit] http://forum.scholieren.com/showthre...6#post33623406 ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Paranoide ik moest aan je denken
![]() ![]() ![]() Maar goed, ichica is dus blijkbaar "speciaal voor dames" ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|