Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2014, 00:11
Verwijderd
Hey ik ben jim ben 14 en ben er al een lange tijd achter dat ik op jongens val nu wil ik dot graag vertellen aan mijn familie rn vrienden want het zit me ongeloofelijk dwars, mijn vraag is dus of er iemand is met een goede tip om uit de kast te komen en of je leven heel erg anders word als je op zo'n jonge leeftijd uit de kast komt
Xx jim
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-12-2014, 00:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Begin met een goede vriend(in) en daarna pas je ouders. Maak er geen big deal van, want het is de normaalste zaak van de wereld, wat mij betreft. Ik kwam uit de kast met 'ik ben verliefd op een meisje' en daar is verder nooit moeilijk over gedaan, of überhaupt extra aandacht aan besteed. Het was gewoon zo, klaar. Ik was heel bang dat mijn beste vriendin nooit meer met mij in een bed durfde te slapen, maar dat is voor haar nooit een issue geweest.

Er zijn altijd mensen die er kut over doen. Ik weet niet of dat komt door onbegrip of door iets anders, maar ze zijn er, helaas. Ik had een meisje in mijn klas die zich absoluut niet meer wilde omkleden met mij in de kleedkamer en een ander meisje dacht dat ik verliefd op haar zou worden. Want uiteraard, als je op hetzelfde geslacht valt, val je gelijk op IEDEREEN, want zo werkt dat voor hetero's ook. Maar dat soort mensen zijn je tijd niet waard en zou je je niet druk om moeten maken.
Oud 06-12-2014, 19:55
wjfolkers
wjfolkers is offline
pff wel moeilijk. Ben zelf op 14 jarige leeftijd voor mn ouders uit de kast gekomen, en dat luchtte wel op.
Of je negatieve reacties gaat krijgen kun je van te voren niet echt weten. Sommige mensen krijgen geen negatieve reacties, en andere wat meer. Als je er zelf positief mee omgaat en de negatieve mensen niet te veel aandacht geeft, komt het zeker goed.

Succes ermee!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten