Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2014, 17:30
xPunda
xPunda is offline
Beste mensen

Voor mijn profielwerkstuk moet ik gegevens hebben over het gebruik van pijnstillers in de maatschappij. Zouden jullie die voor mij in willen vullen? Het duurt maar maximaal 5 minuten en je helpt een mede scholier in nood xD.

Hier zijn de links: https://nl.surveymonkey.com/s/FRTLMNK en https://nl.surveymonkey.com/s/F32MDS9.

De tweede link bevat nog 2 vragen.
Alvast bedankt!!!

Groeten,
Punda
Met citaat reageren
Oud 03-12-2014, 17:54
brands
brands is offline
Ingevuld!

Waarom 2? Deze vragen kun je ook wel in 1 stoppen. Want nu loop je het risico dat je beide gedeelten niet worden ingevuld en je daardoor geen goede conclusie kan trekken.
Oud 03-12-2014, 18:15
xPunda
xPunda is offline
Dankjewel! Helaas konden niet alle vragen in een enquête. Daarom waren wij genoodzaakt om een aparte enquête te maken voor 2 vraagjes.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2014, 19:50
Tink*
Tink* is offline
Meer iets voor op lichaam en gezondheid. Ik verplaats het voor je.
Oud 04-12-2014, 19:57
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Je enquete klopt niet. Bij vraag 3 en 6 moet ik iets aanvinken ook als ik iets invul bij 'overige', bij vraag 4 zijn er veel meer oorzaken te bedenken dan de opties die jij geeft, bij vraag 5 ook meerdere soorten pijnstillers (en ik kan bewust voor iets anders kiezen dan paracetamol, ibuprofen of aspirine dus dat is niet 'willekeurig'). Bij vraag 7 vraag je naar een beroep terwijl iemand misschien wel helemaal niet werkt. Vraag 8: tussen meerdere keren per maand of ééns per jaar zit nogal een groot gebied wat je niet benoemt. Bij vraag 9, denk dat de meeste mensen pijnstillers bij de drogist kopen maar die optie is er niet.

Zorg eerst dat je dat op orde hebt voordat je je enquete aan mensen voorlegt.
Oud 05-12-2014, 07:47
Nonny
Nonny is offline
Ik struikelde ook over vraag 5, ik gebruik een bepaald soort pijnstillers die hier niet bij staan, maar die zeker niet willekeurig zijn. Daarnaast indd vraag 9, paracetamol etc haal ik allemaal bij de drogist maar die optie is er niet. Misschien kun je die enquête nog aanpassen want dit is niet echt een betrouwbaar beeld zo.
Oud 07-12-2014, 00:05
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Wat Daantje zegt. De enquête rammelt aan alle kanten. In enquête nummer twee gooi je eerst een stelling erin zonder verdere argumentatie en dan vraag je of mensen daarmee hun beleid veranderen. Dat is vreemd. Bij vraag twee heb je drie vragen in één vraag gepropt, wat niet handig is omdat mensen ervoor kunnen kiezen om maar één vraag te beantwoorden. Bovendien staan er erg veel taalfouten in die vraag (dat stukje is neem ik aan niet letterlijk van de bron overgenomen?).

Regels voor berichten