Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2014, 17:11
me.123
me.123 is offline
Hoi allemaal!
Ik ben erg verliefd op een jongen en ik denk dat hij me ook wel leuk vindt, want hij was een tijdje geleden heel erg met mij aan het flirten (toen had ik geen interesse in hem, en toondeEik dus dat ook niet,maar nu ben ik wel erg verliefd op hem) en nu zegt een vriendin van me dat als elke keer dat hij mij ziet begint te lachen, maar als ik naar hem kijk blijft hij net zolang kijken totdat ik wegkijke, maar dan met een serieuze gezicht zonder te lachen. Ik twijfel eigenlijk ofFik het aan hem moet laten merken dat ik hem leuk vind of niet. Ook twijfel ik overRof hij me nog steeds leuk vindt. Iemand misschien wat tips voor mij?

Laatst gewijzigd op 02-12-2014 om 17:24. Reden: was even iets vergeten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-12-2014, 18:05
Elin3
Elin3 is offline
Maak eens een praatje met hem en leer hem wat beter kennen, dan merk je vanzelf wel of hij jou aardig, of misschien wel meer dan gewoon aardig vindt.
Oud 02-12-2014, 20:52
me.123
me.123 is offline
Citaat:
Maak eens een praatje met hem en leer hem wat beter kennen, dan merk je vanzelf wel of hij jou aardig, of misschien wel meer dan gewoon aardig vindt.
Nou oke... Maar ik ben nogal verlegen. En zou het niet raar zijn als ik uit het niets met hem ga praten terwijl ik hem niet ken?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2014, 21:34
Elin3
Elin3 is offline
Waar ken je hem van? Op school of bij de sportclub kan je gemakkelijk een praatje maken. Het hoeft niet niet gelijk een diepgaand gesprek te zijn, het is gewoon fijn om even wat tijd met hem te praten. Wat nu als je helemaal nooit met hem zou durven praten? Dan heb je er toch ook niet veel aan om te weten of hij jou wel of niet leuk vindt. Want, stel dat hij jou leuk vindt, dan zou je hem nog niet eens durven aanspreken. Gewoon een keer met hem gaan praten dus!
Oud 02-12-2014, 23:08
me.123
me.123 is offline
Citaat:
Waar ken je hem van? Op school of bij de sportclub kan je gemakkelijk een praatje maken. Het hoeft niet niet gelijk een diepgaand gesprek te zijn, het is gewoon fijn om even wat tijd met hem te praten. Wat nu als je helemaal nooit met hem zou durven praten? Dan heb je er toch ook niet veel aan om te weten of hij jou wel of niet leuk vindt. Want, stel dat hij jou leuk vindt, dan zou je hem nog niet eens durven aanspreken. Gewoon een keer met hem gaan praten dus!
Ik ken hem eigenlijk nauwelijks maar ik zie hem wel vaak op school. Maar als ik een gesprek ga starten waar kan ik dan het beste over beginnen? En denk JIJ dan dat hij me wel leuk vindt?
Met citaat reageren
Oud 03-12-2014, 17:07
me.123
me.123 is offline
Citaat:
Oke nu zo ik weer met iets anders. Eeen meisje uit m'n klas weet dat ik op hem ben.. En dat had ze tegen Me gezegd. Ik wist niet dat ze dat wist en ook waarvan de dat wist maaar ja... Een ander meisje wist dat ook van mij enn toen had ze dat aan de hele klas verteld en een paar jongens bij mij in de klas kennen hem en ik ben bang dat ze het tegen hem gaan zeggen.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2014, 17:10
Verwijderd
Je niet druk maken om wat andere mensen zeggen of vinden en gewoon een keer met hem praten.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2014, 19:32
me.123
me.123 is offline
Citaat:
Je niet druk maken om wat andere mensen zeggen of vinden en gewoon een keer met hem praten.
Oke.. Bedankt voor jullie reacties
Met citaat reageren
Oud 06-12-2014, 19:12
me.123
me.123 is offline
Oké, ik ben erg verliefd op een jongen en dat hoordeEhij paar dagen geleden via een paar jongens van mn klas. En toen meteen dat hij dat hoorde kwam hij meteen naar het lokaal waar we die les zaten . Hij zit niet in mn klas. En in hetTbegin van het jaar was hij heel erg metTmij aan het flirten en datTdeed hij dus als de hele tijd en lachteEverder elke keer als hij me zeg aanlopen. Maar nu zeggen die jongens waarvan hij hoorde dat ik verliefdDop hem ben dat hij me eigenlijk niet leuk vindt . MaarReen vriendin van me zegt van wel ze zei zelfs dat hij na al die dingen een tijdje voor onze lokaal zat te hangen (er is een raam dus erRis alles te zien) en ze zegt ook datThij daar naar me stond te kijken en lachen. MaarRverder doetThij niet meer. Zou hij me leuk vinden of toch niet wat vinden jullie?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2014, 19:15
Elin3
Elin3 is offline
Volgens mij gaat dit nog steeds om dezelfde jongen, ik ga je topics samenvoegen voor je!
Oud 06-12-2014, 19:24
me.123
me.123 is offline
Citaat:
Volgens mij gaat dit nog steeds om dezelfde jongen, ik ga je topics samenvoegen voor je!
Haha ja goed geraden maar is de topic niet samengevoegd niet sneller teEzien.?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2014, 19:56
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Haha ja goed geraden maar is de topic niet samengevoegd niet sneller teEzien.?
De topics waar je laatst in gereageerd is staan altijd bovenaan. Als je wil dat mensen op je huidige probleem ingaan kan je eventueel je beginpost aanpassen en er als "update" dit nieuwe probleem bij zetten. Mensen lezen vaker de beginpost dan het hele topic, maar zo weten mensen die al eerder gereageerd hadden dat het nog om dezelfde situatie gaat (anders blijven ze met dezelfde tips aankomen, daar heb jij niet zo veel aan )
Oud 06-12-2014, 20:41
me.123
me.123 is offline
Citaat:
De topics waar je laatst in gereageerd is staan altijd bovenaan. Als je wil dat mensen op je huidige probleem ingaan kan je eventueel je beginpost aanpassen en er als "update" dit nieuwe probleem bij zetten. Mensen lezen vaker de beginpost dan het hele topic, maar zo weten mensen die al eerder gereageerd hadden dat het nog om dezelfde situatie gaat (anders blijven ze met dezelfde tips aankomen, daar heb jij niet zo veel aan )
Tja. Dat klopt indd dankje
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten