Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik weet het nog niet. Kerstavond eten we bij mijn moeder en dat is altijd wel lekker en drie gangen maar niet super exclusief ofzo. Ik heb nog niet gehoord of ik iets moest maken. Dit jaar is het ook alleen met mij en m'n vriend en m'n moeder dus dan heb je ook gauw teveel van iets. We moeten ook weer op tijd klaar zijn voor de kerstnachtdienst.
Eerste kerstdag eet ik denk ik thuis, ik weet nog niet of dat met z'n tweetjes is of dat ik nog mensen uitnodig. Denk dat het kaasfondue ofzo wordt. Tweede kerstdag bij m'n schoonouders en die hebben ook al aangegeven dat het niet exclusief of super luxe en uitgebreid wordt maar voor mij hoeft het ook allemaal niet zo. Ik wil wel iets lekkers en iets bijzonderder dan normaal maar ik ga niet ineens allemaal dingen op tafel zetten die ik normaal ook niet zou eten omdat ik er niet van houd.
|
Kerstavond en tweede kerstdag blijft een verrassing. Eerste kerstdag eten we:
- carpaccio wraps met rucola, cherry tomaatjes, Parmezaanse kaas. Uit het kooktijdschrift van de Jumbo maar het recept kan ik niet vinden op de site - biefstuk met aardappelgratin, bimi en stoofpeertjes Het toetje moet ik nog inslaan ![]()
|
Ik heb besloten dat we maar gewoon gebakken aardappeltjes bij de varkenshaas eten. Groenten moeten we nog even over nadenken, maar gebakken aardappeltjes lust tenminste iedereen (ook mijn zeurderige oud-tante) en is ook niet lastig
![]()
||
Citaat:
|
Klinkt goed Miekje*! Wij proberen maar zo min mogelijk "vreemde" dingen te maken, want dan is mijn oud-tante steeds aan het vragen wat het is en over het algemeen wordt het daar niet gezelliger van
![]()
|
![]() |
|
|