![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Naja misschien heb je hier wat aan Kuzzz
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
'k heb ook snel vet haar. (blond) 'k was 't om de dag ongeveer en dan he bik 'r niet zo heel veel last van, meestal wordt 't de 2e dag vet duzzz maar goed, ik steek m'n haar nooit op. Ik gebruik allerlei shampoo doormekaar, 't maakt nie tuit wat eigenlijk, nouaj goedkope rotzooi is nix maar voor de rest maak 't bij mij nix uit. 'k steek m'n haar nooit op ofzo duzzz
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb ook last van vet haar maar ik heb denk ik dé beste shampoo gevonden (
![]() Maar één tip: gebruik nooit Fructis voor vet haar, daar wordt het vééél erger mee!! (heb het ook gebruikt en mijn haar was nog vetter en ik kreeg roos) Groetjes, lieske |
![]() |
|
Ik denk dat je in ieder geval geen mouse, gel, wax of weet ik wat ook moet gebruiken. Hoe meer troep in je haar, hoe vetter.
Ik neem aan dat je steil of heel licht golvend haar hebt want anders zal je eerder een groes koppie hebben zoals ik. Ik weet er dus ook verder niets op. En probeer eens sporters- of zwemmersshampoo. Volgens mij is dat ook goed tegen vet haar. Bij mij wordt het er in ieder geval droger van. O en natuurlijk geen cremespoeling ofzo he! Maar dat is neem ik aan logisch als je met dit probleem zit.
|
|