![]() |
|
Ik loop meestal in slips... soms in boxers...
Boxers vind ik aan een kan mooier staan, maar op een of andere manier vind ik slips toch beter zitten. Het kan mij op mijn beurt niets schelen waar anderen in lopen. Het is maar ondergoed... heeft totaal geen meerwaarde...
|
Verwijderd
|
Normale slip.... is ook heeeeel normaal hoor vampira
![]() Ik heb meerdere sporten gedaan en genoeg lui die gewoon een slip droegen. Een boxer vind ik onhandig zitten. Mn leuter gaat dan alle kant opzwiepen... Met een slip zit ie gewoon goed op dezelfde plaats. Ik vind dat je een onderbroek draagt om alles op een plaats te houden. Als ik alles los wil draag ik zou ik gewoon geen onderbroek dragen. Strakke boxer valt op zich nog wel mee.... Maar dat vind ik eigenlijk hetzelfde als een slip alleen dan mietjes die bang zijn voor hun bovenbenen ![]() Nah... ik snap die boxers niet... redelijk nutteloos vind ik zelf... Ik ga ze ook niet dragen want slips zitten relaxer vind ik.... En als een meid niet iets met een gozer wil omdat ie niet het goede ondergoed draagt..... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Weet ik vampira, ondertussen wel
![]() en poes... Ehhmm... laatst is inderdaad bewezen dat het zaad minder wordt ofzo wanneer je normale slips draagt. Maar volgens mij zijn er genoeg periodes geweest wanneer elke man een normale slip droeg en we leven nog. Ik maak me daar echt geen zorgen om.... En ik slaap toch in mn nakie 's nachts... genoeg frisse lucht dus... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmmm... Ik vind zelf boxers het beste zitten. Sinds 6 jaren pas hoor. Daarvoor altijd slips gedragen... Maar met voetbal is dat soms best wel een probleem met t rennen enzo. Zit niet echt A-ok ofzo. Maarehmm... slips kunnen je zaadjes ook schaden ofzo? Door de hoge temperaturen volgens mij. Beng geen Einstein ofzo maar dat las ik ergens. Ennehm.. Ik wil latur natuurlijk wel een zoon of een dochter krijgen
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zelf draag ik altijd slips, heb eigenlijk nog nooit een boxer aangehad ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Mijn wederhelft wenst boxers maatje tent en geen strakke spijkerbroeken. En jullie zijn krek gelijk gebouwd.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Naakt douchen bij voetbal DennisRobben | 83 | 02-02-2011 21:32 | |
Lifestyle |
sexie ondergoed.. Maija | 76 | 17-09-2004 17:47 | |
Seksualiteit |
Verder gaan als zoenen......?! MatriX | 45 | 09-07-2003 21:31 | |
Seksualiteit |
boxer of onderbroek o0BeKsKuH0o | 65 | 06-06-2003 12:13 | |
Lifestyle |
Strings (bij meiden, duh) zijn NIET sexy Rabbi Daniel | 115 | 05-10-2002 13:32 | |
Lifestyle |
lingerie rodina | 53 | 18-06-2002 21:53 |