Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2013, 19:05
joey10076
joey10076 is offline
de titel zegt het al

ik wil dat de stem van de mic bijna het zelfde of hetzelfde als de egte stem
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2013, 20:53
Elin3
Elin3 is offline
Ik heb een vriendin van mij ooit een "Samson Meteor Mic" (ongeveer 70 euro) cadeau gedaan, was ze erg blij mee. De "Blue Yeti multipatroon USB condensermicrofoon" (ongeveer 125 euro) en de "Blue Snowball USB condensermicrofoon" (ongeveer 80 euro) schijnen ook erg goed te zijn. De prijzen zijn puur een indicatie, misschien kan je ze ergens veel goedkoper vinden, maar dan weet je ongeveer welke prijsklasse ze in thuis horen.

Zoek ook eens op youtube, daar kan je soms goede reviews vinden van microfoons.
Oud 17-03-2013, 21:16
joey10076
joey10076 is offline
ja zat ik ook aan te denken aan de metoer ik wil een studio kwaliteit daarom want is beetje voor school alleen word wel een duur grapje voor school weet iemand nog goedkopere ik ben nog maar midelbare alleen muziekles gaat nog niet al te goed dus wil ik beetje oefenen
Met citaat reageren
Oud 18-03-2013, 14:30
bloodyb
bloodyb is offline
Kijk eens op www.usbmicrofoons.nl. Daar vindt je ze al vanaf ca. 40 eu.
Oud 18-03-2013, 15:25
joey10076
joey10076 is offline
ik wil eigenlijk zeg maar egt een microfoon met de qwaliteit van een muziek studio want die ik nou heb stoort enzo en nu wil ik egt een keer een goede dus dacht meteen aan een muziek studio ding zodat ik kan gaan oefenen voor school en kan msnen skypen etc
ik wil er een van rond de 40 en max 50 minder mag altijd
Met citaat reageren
Oud 18-03-2013, 15:55
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
ik wil eigenlijk zeg maar egt een microfoon met de qwaliteit van een muziek studio want die ik nou heb stoort enzo en nu wil ik egt een keer een goede dus dacht meteen aan een muziek studio ding zodat ik kan gaan oefenen voor school en kan msnen skypen etc
ik wil er een van rond de 40 en max 50 minder mag altijd
Bloodyb gaf je al een site als tip waar je zo'n microfoon zou kunnen kopen. En zouden je ouders, omdat het voor school is, niet mee willen betalen aan de microfoon?

Ps. Kan je alsjeblieft hoofdletters en leestekens gebruiken? Eén lange zin maakt je boodschap erg lastig te begrijpen voor de forumleden.
Oud 18-03-2013, 16:20
joey10076
joey10076 is offline
Ja me ouders waren wel bereid om wat mee te betalen.
Maar omdat ik het vooral voor skype msn enz zou gaan gebruiken niet.

PS:ik ga proberen op mijn schrijftraal te letten maar ben er vrij slegt in.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2013, 17:34
bloodyb
bloodyb is offline
Ik denk niet dat je studiokwaliteit kunt verwachten met een budget van 50 eu. Dan is het mss handiger om nog even door te sparen dan 50 eu uit te geven aan een mic. waarvan het geluid je tegenvalt. En nog een tip over je taal: als je wat hebt gepost lees je tekst nog eens goed door. Of vraag iemand anders het samen met jou na te kijken op spelfouten. Succes!
Oud 18-03-2013, 20:48
joey10076
joey10076 is offline
heeft iemand nog meer ervaring met de (samson) meteor mic dit is het beste kwaliteit en ik denk as ik een hout kast maak en m daar in zet dat die dan best goede kwaliteit geeft
Met citaat reageren
Oud 19-03-2013, 15:48
mytholon
mytholon is offline
Haal 'm uit china
Met citaat reageren
Oud 19-03-2013, 18:02
tokio
tokio is offline
Conrad biedt veel elektronica spullen aan,
ook de producten van dealextreme (HongKong) schijnt erg goed te werken.
verder zou je nog een kijkje kunnen nemen bij RJShop
Met citaat reageren
Oud 21-02-2015, 00:13
Evert-K
Evert-K is offline
Ondanks dat dit een oud topic is reageer ik toch nog, omdat er misschien wel meer mensen hier naar op zoek zijn en deze zat er nog niet tussen. Een goed en goedkope microfoon is deze: http://www.infomusic.nl/behringer-c-1u
Deze microfoon sluit je simpel aan op je computer en werkt gelijk. Hij neemt zelfs op cd kwaliteit op. Heb hem zelf aangeschaft en gebruik hem nu al een hele tijd met goed resultaat
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten