Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2015, 15:10
Gezond123
Gezond123 is offline
Hoi iedereen!

Voor mijn afstudeeropdracht (MSc) doe ik onderzoek naar de acceptatie en het gebruik van smartphone gezondheidsapps. Tijdens mijn zoektocht naar respondenten ben ik op deze forum terecht gekomen. Ik denk dat deelnemers van deze groep overeen komen met de doelgroep van mijn studie. Ik ben namelijk nog op zoek naar mensen die bereid zijn mijn enquête in te vullen. Iedereen in het bezit van een smartphone en boven de 18 mogen meedoen aan deze studie. Het invullen zal ongeveer 5 minuutjes van uw tijd in beslag nemen en u helpt mij enorm in de voortgang van mijn studie.*Bij voorbaat dank!

https://utwentebs.eu.qualtrics.com/S...LJgyDiR2PVLMEt
Met citaat reageren
Oud 16-01-2015, 08:02
Verwijderd
Klein detail. Als sector waar ik in zou werken, is oa "financiering" opgenomen. Dat is een gebrekkige vertaling van "finance" vanuit het Engels. In het Nederlands noemen we die sector de "financiële dienstverlening". Het financieren van dingen is maar een klein onderdeel van wat wij en andere bedrijven in de financiële wereld doen.

Verder geen opmerkingen, ingevuld. Ik heb de enquete ingevuld met de app Strava in mijn gedachten en ik weet niet heel zeker of dat wel onder gezondheidsapp valt
Met citaat reageren
Oud 16-01-2015, 22:56
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Twee kleine opmerkingen: als je werkloos bent, werk of studeer je niet in een bepaalde sector. Ik heb maar aangegeven in welke sector ik heb gestudeerd, maar je vraagstelling is niet helder. Er was nog een stelling die ik niet begreep. Ik heb m nu al weg geklikt, maar het begon met 'mijn gebruik is duidelijk' of iets dergelijks.
Oud 20-01-2015, 11:19
Gezond123
Gezond123 is offline
Beste Ertukoetjelief en Snebbeltje,

Heel erg bedankt voor het meedenken en invullen van mijn enquete! Een heel goed punt Snebbeltje, ik zal proberen om de enquete de vraag over de sector waarin u werkzaam bent over te laten slaan bij studenten of werklozen. En inderdaad Erturkoetjelief, Strava valt onder gezondheidapps .

Sorry voor de late reactie en nogmaals bedankt!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten