Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2015, 14:22
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
Wat ik me opeens afvraag
Wat voor make-up dragen jullie nu??

Ik alleen een beetje mascara van Catrice die ik er vannacht op heb laten zitten en nu heb ik zilveren oogleden(haal ik er straks wel vanaf) en een laagje mascara van vandaag
Verder ook doorzichtige lipgloss
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2015, 14:32
Elin3
Elin3 is offline
Volgens mij is het best slecht om je mascara er 's nachts niet af te halen. Dat legt een "hard" laagje om je wimpers waardoor ze sneller af kunnen breken.

Ik draag nu een dun laagje BB cream, mascara, wenkbrauwpotlood en blush, omdat ik vanmorgen tijd en zin had om wat make up op te doen. De meeste dagen stap ik zonder make up, of met hooguit lippenbalsem de deur uit.
Oud 13-01-2015, 15:33
Tink*
Tink* is offline
Haal je make-up er 's nachts af, dat is beter voor je huid en wimpers.

Ik heb wenkbrauwpotlood, blush, highlighter, eyeliner en mascara op. Al vermoed ik dat de regen de highlighter en blush wel zo'n beetje zal hebben weggespoeld vanochtend. Ik zou zo graag ook mooie ooglooks willen dragen, maar tot nu toe houdt nog geen enkele oogschaduwbasis mijn oogleden crease-vrij.
Oud 13-01-2015, 19:16
Verwijderd
Mascara van max factor en vloeibare blush van essence, knalroze. Die laatste gebruik ik vooral omdat ik vaak commentaar krijg dat ik eruit zie als een lijk.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2015, 20:34
serinajones
serinajones is offline
Mascara van l'oreal, foundation van l'oreal, concealer van mua, bronzer van catrice, blush van essence, wenkrbauw potlood en wenkbrauwpoeder van de Hema, eyeliner van de Hema, fixeerpoeder waarvan ik het merk even vergeten ben! En een lippenstift van missporty, hahah een heleboel zooi op m'n gezicht dus.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2015, 21:07
quintyy
quintyy is offline
Niets
Met citaat reageren
Oud 18-01-2015, 10:00
Loezzel
Loezzel is offline
Een beetje bb cream onder m'n ogen, mascara van clinic, oogpotlood van max factor.
Oud 08-02-2015, 18:52
BubbleBab
BubbleBab is offline
Mascara, eyeliner, lipstick knalrood en foundation
Met citaat reageren
Oud 08-02-2015, 20:03
Elin3
Elin3 is offline
Ik ontdekte vanmorgen dat ik zo bleek geworden was dat mijn foundation eigenlijk niet mooi meer met mijn huid matcht, helaas wel toen ik al klaar was met de rest van mijn make up. Toen heb ik alles er maar weer afgehaald en begon ik opnieuw met alleen poeder, blush en labello.
Oud 09-02-2015, 21:54
-Marleen
-Marleen is offline
Ik heb geen make-up
Met citaat reageren
Oud 09-02-2015, 21:57
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb geen make-up
Helemaal geen make up?

Ik kreeg altijd lipsticks die mijn moeder niet meer droeg en ik had kinder make up, met glitters en haargel en groene en paarse lipsticks
Van mijn tante kreeg ik mijn eerste echt eigen make up, oogschaduw, lipgloss en mascara van Miss Sporty.
Oud 10-02-2015, 15:17
Miekje*
Miekje* is offline
Ohja, kindermake-up had ik vroeger ook Met van die harde kwastjes en het rook naar schmink.

OT: er zitten momenteel hooguit restjes mascara van gisteren in mijn wimpers.
Oud 13-02-2015, 14:46
Moppommoppom
Moppommoppom is offline
Ik heb geen make-up. Ik weet niet waar het voor moet dienen....

Laatst gewijzigd op 19-02-2015 om 09:28. Reden: Geen idee..
Met citaat reageren
Oud 13-02-2015, 19:46
x_Denice
x_Denice is offline
Hele erge uitgelopen mascara
Met citaat reageren
Oud 13-02-2015, 19:49
x_Denice
x_Denice is offline
Citaat:
Haal je make-up er 's nachts af, dat is beter voor je huid en wimpers.

Ik heb wenkbrauwpotlood, blush, highlighter, eyeliner en mascara op. Al vermoed ik dat de regen de highlighter en blush wel zo'n beetje zal hebben weggespoeld vanochtend. Ik zou zo graag ook mooie ooglooks willen dragen, maar tot nu toe houdt nog geen enkele oogschaduwbasis mijn oogleden crease-vrij.
Het schijnt dat de oogschaduw basis van NARS goed is. Maar zoals je kunt raden is ie best duur. Missglamorazzi heeft het er vaak over. Misschien kun je op haar YouTube kanaal vinden hoe die precies heet
Met citaat reageren
Oud 13-02-2015, 19:58
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Het schijnt dat de oogschaduw basis van NARS goed is. Maar zoals je kunt raden is ie best duur. Missglamorazzi heeft het er vaak over. Misschien kun je op haar YouTube kanaal vinden hoe die precies heet
Nog wat andere aanraders:
Vera Camilla is erg fan van zowel Essence I love Stage en voorheen van de minerale basis van e.l.f.
Ook Uban Decay en Too Faced schijnen hele goed oogschaduwbasis te hebben, maar die zijn wel een stukje duurder
Oud 15-02-2015, 09:38
Tink*
Tink* is offline
Essence is prut, ik heb nu Too faced en die houdt het ook niet. Ik heb gewoon hele vette oogleden.
Reageren

Regels voor berichten