Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2015, 00:28
Prototype
Prototype is offline
Hi allemaal,, ik ben Jeroen, 16 jaar en ik heb eigelijk nog nooit een serieuze relatie gehad. Ik heb een paar keer gezegt tegen meiden dat ik ze leuk vond, maar het enigste wat ik kreeg was een nee, haha. Nu vraag ik me af, is er een reden dat ik nog nooit een serieuze relatie heb gehad? (Bijna iedereen in mn klas heeft of had er een) Ik heb ook best een aparte personaliteit, misschien ligt het daar aan, moet ik me misschien aanpassen? Ik ben ook helemaal niet kieskeurig dus daar ligt het niet aan . Tips zijn meer dan welkom!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2015, 14:04
fire24
fire24 is offline
Ik denk dat er niks mis mee is als jij nog geen serieuze relatie hebt gehad.

Verder als je echt een serieuze relatie wilt, zal dat meisje je moeten nemen zoals je bent anders wordt het geen serieuze relatie, dus jezelf aanpassen zou ik niet doen.

Als laatste denk ik dat je hebt beste gewoon eerst met een paar meiden echte vrienden kunt worden en misschien daarna pas denken aan een serieuze relatie.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2015, 15:23
Verwijderd
Je verwacht dat mensen op internet die je niet kennen, niet weten hoe je eruit ziet en geen enkele bruikbare informatie van je verkrijgen in je post je even kunnen vertellen waar het allemaal aan ligt?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2015, 11:42
Volk
Volk is offline
Een serieuze relatie op je zestiende is vrij zeldzaam, ook al zeggen je vrienden er een te hebben (gehad), over tien jaar zullen ze lachen omdat ze dachten te weten wat een serieuze relatie was. Sowieso, hoe kun je op je zestiende een serieuze relatie gehad hebben? In mijn ogen duurt en serieuze relatie toch wel langer dan een paar maanden of een jaartje.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2015, 23:55
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
In mijn ogen duurt en serieuze relatie toch wel langer dan een paar maanden of een jaartje.
Op mijn middelbare school gold meerdere maanden verkering als best wel lang. Denk dat dat voor OP niet veel anders zal zijn.

On-topic: Het zal een combinatie van factoren zijn, dus lastig te zeggen. Voor de hand liggende opties zijn onzekerheid en een gebrek aan mogelijkheden voor potentiële matches om jou beter te leren kennen en leuk te vinden. Aan beide kun je iets doen, met een beetje durf en een open en actieve sociale houding.

Ik raad je in ieder geval aan om je niet te veel zorgen te maken, het is heel normaal voor mensen van jouw leeftijd om zulke twijfels te hebben, maar uiteindelijk komt het voor vrijwel iedereen goed. Dus niet te veel vergelijken met anderen. Of piekeren over hoe raar je bent. Niemand is zó bijzonder dat er niemand is die erbij past. Ga er voorlopig maar vanuit dat het binnen een paar jaar goed komt, en dat dat overwegend hartstikke leuk wordt.
Oud 02-02-2015, 21:19
Gabrielle-mn
Gabrielle-mn is offline
hey.

het is echt niet raar ofz hoor.
je bent zoals je bent en als een meisje dat niet kan accepteren dan is zij ook niet een goed persoon voor je.
verder is 16 nog best jong voor een echte relatie.
word miss eerst bevriend met een meisje zodat je weet of zij je accepteert en hoe ze ze zelf in elkaar steekt
Oud 04-02-2015, 13:44
Ellietje
Ellietje is offline
Citaat:
hey.

word miss eerst bevriend met een meisje zodat je weet of zij je accepteert en hoe ze ze zelf in elkaar steekt
ja maar word er niet beste vrienden mee anders gaat het raar zijn als jullie samen zijn en als het dan uit gaat ben je haar misschien wel kwijt als vriendinnetje en goede vriend!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 14:01
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
ja maar word er niet beste vrienden mee anders gaat het raar zijn als jullie samen zijn en als het dan uit gaat ben je haar misschien wel kwijt als vriendinnetje en goede vriend!
Mijn vriend is tegelijkertijd één van mijn beste vrienden en eigenlijk is dat super fijn! Ik wil niet alleen een vriend om mee te daten en om klef mee te doen, maar ook om mee te kunnen praten over belangrijke dingen.

Het kan inderdaad even wennen zijn als je pas een relatie hebt, of extra naar zijn als het uit gaat. Maar persoonlijk zie ik vooral voordelen, als je iemand al goed kent weet je ook beter of een relatie het waard is
Oud 06-02-2015, 18:58
Volk
Volk is offline
Citaat:
Mijn vriend was en is mijn beste vriend. Dat was hij voordat het aan ging en dat is hij nu nog steeds. We zijn inmiddels 8 jaar samen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten