Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2015, 19:53
nietpopulair
nietpopulair is offline
Hey ik ben een jonge van 16 en het zit zo ,bij mij op school zit een (knap en populair) meisje en ik wil met haar in contact komen. ik heb haar ongveer een maand geleden pas echt op gemerkt en ik vind haar echt knap . Maar ik ben door omstandigheden van vroeger op school minder populair en daar door ben ik bang dat ze niets met me te maken wil hebben . En ik durf haar niet aan te spreken op school of buiten school ,want gisteren was er een fuif en zij was er met haar vrienden en ik was er met mijn vrienden en mijn vrienden zijden tegen mij dat naar haar toe moest gaan en ik ging ook maar toe ik dichtbij haar was ben ik gewoon door gelopen omdat ik niet wist wat ik moest zeggen en niet durfden omdat ik bang ben voor haar reactie . En als zij voorbij mij komt gewandelt dan wordt ik helemaal gek ,het is zelfs zo erg geweest dat ik er missellijk van geworden ben . Wat moet ik doen want ik vind haar echt knap en ze lijkt me een heel lief meisje dus ... geef me aub wat tips .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-02-2015, 20:05
Elin3
Elin3 is offline
Probeer haar te leren kennen! Jammer dan dat je niet de populairste jongen van de hele school bent, dat betekent niet dat je geen leuke meid kunt versieren. Waarschijnlijk (hopelijk) heb je geen slechte reputatie wat meiden betreft (lees: is het geen algemeen bekend feit dat jij een player bent), dus heb je alle kans om een goede respectvolle geïnteresseerde indruk bij haar achter te laten.
Zit ze bij jou in de klas? Zijn er lessen of andere activiteiten waaraan je samen deelneemt?
Oud 08-02-2015, 20:54
nietpopulair
nietpopulair is offline
Ik wil haar wel leren kennen maar ik durf niet te praten zo als gisteren op die fuif . Mijn vrienden hadden me zelfvertrouwen in gepraat en toen ik op 2 meter van haar stond sloeg alles dicht bij mij praten en zelfs lopen lukt niet meer van de stres en nee ik heb jammer genoeg geen activiteit met haar samen maar mijn veste maat zijn lief zit gedeeltelijk bij haar in de klas dus ja.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2015, 20:59
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik wil haar wel leren kennen maar ik durf niet te praten zo als gisteren op die fuif . Mijn vrienden hadden me zelfvertrouwen in gepraat en toen ik op 2 meter van haar stond sloeg alles dicht bij mij praten en zelfs lopen lukt niet meer van de stres en nee ik heb jammer genoeg geen activiteit met haar samen maar mijn veste maat zijn lief zit gedeeltelijk bij haar in de klas dus ja.
Misschien kan je via hen iets met een groepje afspreken waardoor je haar al een beetje kunt leren kennen. Dan is het ook minder raar haar volgende keer alleen aan te spreken.
Oud 08-02-2015, 21:06
nietpopulair
nietpopulair is offline
ba dat kan ik eens proberen maar dan zit ik nog met het probleem dat ik niets durf te zeggen want ik weet echt niet wat er gebeurt met me als ze in de buurt is
Met citaat reageren
Oud 08-02-2015, 21:06
nietpopulair
nietpopulair is offline
*ja
Met citaat reageren
Oud 09-02-2015, 15:33
Scrimble
Scrimble is offline
Je zou toch in ieder geval moeten praten. Meisjes zijn ook maar gewoon mensen hoor. Jij praat toch ook met andere op school ? Dat jij het misschien ENG vindt komt puur, omdat je er teveel waarde aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2015, 17:21
nietpopulair
nietpopulair is offline
Ik wel met haar praten maar ik ben bang voor haar reactie want ik heb niet bepaald een sixpack en ik ben vang dat ze me gaat uit lachen (in men gezicht of achter men rug)
Met citaat reageren
Oud 09-02-2015, 17:29
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik wel met haar praten maar ik ben bang voor haar reactie want ik heb niet bepaald een sixpack en ik ben vang dat ze me gaat uit lachen (in men gezicht of achter men rug)
Oh, nee je hebt geen sixpack! Als het een meisje is waarvoor dat zo enorm belangrijk is lijkt het me niet het ideale meisje om verliefd op te zijn, dan is ze waarschijnlijk behoorlijk oppervlakkig.

Niemand zal je uitlachen wanneer jij gewoon een normaal gesprek met haar voert.
Oud 10-02-2015, 06:16
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Oh, nee je hebt geen sixpack! Als het een meisje is waarvoor dat zo enorm belangrijk is lijkt het me niet het ideale meisje om verliefd op te zijn, dan is ze waarschijnlijk behoorlijk oppervlakkig.

Niemand zal je uitlachen wanneer jij gewoon een normaal gesprek met haar voert.

Gewoon doen idd! Met niets doen gebeurt er ook niets. Lef tonen!
Reageren

Regels voor berichten