Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verderrrrr - neem de grapjes en jezelf niet zo serieus en probeer de grapjes eens los te zien van jouw eigen biseksualiteit. Als je dan reageert, reageer je zoals je normaal zou reageren - zonder dat je eigen seksualiteit daar een rol in speelt - denk ik. Zo heb ik rood haar en een accent, en kan ik heel hard lachen om hele flauwe roodharigengrapjes of om mensen die mijn accent nadoen omdat die geintjes helemaal los staan van mij als persoon. Snap je? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
hooi.
ik ga maar is echt jouw vraag beantwoorden. een goede vriend van mij is ook bi en hij heeft ook met die vraag zitten worstelen. eerst reageerde hij ook op zn manier enz. het eerste wat je eigenlijk moet doen is het accepteren dat je dat bent. als jij het niet leuk vind wat ze zeggen mag je dar gewoon iets over zeggen. je bent nou eenmaal bi en het negeren of zeggen ga weg helpt echt niet. je hoeft niet mee te praten het is sws raar dat mensen raar doen tegenovewr dit alles. wees gewoon jezelf en kom voor jezelf en je gevoelens op inplaats van ze voor iedereen afteschermen!
|
![]() |
Lach het weg en mediteer later, ofzo..
Het is het best om (als het vrienden zijn) mee te lachen of te zeggen dat ze dat soort grappen niet moeten maken... Voor de rest diep ademhalen, helpt (bijna) altijd met verwerken van emoties
|
Ik snap niet zo goed dat je zegt bi te zijn (dan met een voorkeur voor meisjes) en vervolgens zegt dat homo's van je af moeten blijven.. Wat denk je dat biseksualiteit precies inhoudt? Want als homomannen niet aan je mogen zitten, waarom biseksuele mannen dan wel? Ik snap het niet zo goed.
Ook maak je je veel te druk om anderen en richt je zo alleen maar pijlen op jezelf. Lach gewoon mee, want je vrienden bedoelen het vast ook niet zo rot als het er misschien uitkomt. En als het echt een nare grap is, kun je daar best wat van zeggen, homo's zijn immers ook mensen.
|
Het klinkt meer alsof je hetero en bi-curious bent. Maar aan de andere kant, als je bang bent als homo over te komen, dan kun je je bi-curious-kant misschien beter negeren, het is immers geen onderdeel van je geaardheid. Hou dat deel voor jezelf en leef seksueel gezien en qua relaties als iemand vallend op het andere geslacht.
|
![]() |
Neger het! Als het echt zo moeilijk is (en het is gericht op jou) zeg er gewoon wat van, dat dat gewoon helemaal niet grappig is. Om in de groep te blijven (ligt aan de sterkte van het groepsverband) kun je "Wat een kutgrap!" (zeg < dat wel met een smile zodat het nog grappig blijft) zeggen. Als de band sterker is zeg het dan serieus (dan reageren ze daar waarschijnlijk minder vervelend op). Daarnaast moet jij je niet aangesproken voelen, ze maken homo grappen geen bi grappen (anders maak jij toch hetero grappen met transseksuelen bijvoorbeeld. (kun je niet zien als homoseksualiteit)).
|||
![]() |
Citaat:
Ik had het niet compleet doorgelezen, maar nu is het overduidelijk. Hij zit in zijn 'periode'. Ik denk dat hij het gewoon voor zichzelf uit moet gaan zoeken en forums moet vermijden. Brengt alleen maar meer problemen. Citaat:
Hij moet zich over zijn schaamte heen zetten..
||
![]() |
Citaat:
![]() (ik weet, oud-comment. Maar... Dit was gewoon te mooi)
|
![]() |
|
|