Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Jij bent neem ik aan toch ook niet verliefd op iedereen, waarmee je gaat stappen ?
Verliefdheid bij een meisje kan ook gewoon groeien, bovendien kent ze je amper... Precies zoals Elin3 zegt, gewoon keer chillen en hoeft dus geen romantische date. Jij kent haar vast ook nog niet goed, dus zo kan je haar ook beter leren kennen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
lijkt me. Wat nou als diegene niet meer zoekt naar de liefde? Misschien een stomme vraag, maar ik ken degene waar ik verliefd op ben niet zo goed, dus haar beter willen leren kennen is toch niet vreemd? Ik ben soms erg verlegen en heb moeite om echt contact met anderen te maken, dus daarom kende haar ook niet zo goed. Misschien als ik er heel luchtig over zou doen, dat het nog kan, maar die intentie waar jij hey over hebt moet ik dan eigenlijk niet hebben . |
![]() |
|
Ik sluit me aan bij het contact maken met een groepje, geef een keer een feest/filmnacht of iets in die richting en nodig veel mensen uit. (Ook niet teveel, want anders krijg je elkaar niet te spreken). Mijn ervaring bij filmnachten is dat er midden in de nacht de diepste gesprekken ontstaan en je mensen dan ook echt leert kennen. Ik ben nu vriendinnen met een meisje wat ik tot zo'n slaapfeest eigenlijk niet zo zag zitten (en omgekeerd
![]()
|
![]() |
Je kunt ook gewoon zeggen dat je samen een film wil kijken als vrienden, maar haar uitnodigen met meer vrienden erbij is wellicht een beter idee. Als je een film kiest waarvan meerdere delen zijn, kun je haar de volgende keer, als ze de film leuk vond, makkelijker uitnodigen om de rest van de serie ook maar te kijken?
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Als je er niets in ziet laat het filmidee dan rusten. Vraag of ze in de pauze meeloopt naar de supermarkt of net waar jullie tegenwoordig eten gaan kopen tijdens schooltijd. Of ze tijdens een tussenuur een keer een wandeling met je gaat maken in het park.
Maar als je nog helemaal geen klik hebt kun je misschien wat vaker met haar praten tussen de lessen door. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben best wel onzeker, omdat ik zoekende ben naar alles. Ik heb niet echt een vriendengroep, heb wel vrienden maar zie meeste niet buiten school en ik ga niet geregeld uit. Zat vroeger ook eigenlijk alleen aan mijn schoolwerk, dus het sociale leven ontbrak een beetje... Nu verandert dat langzaamaan. Ik wil bijvoorbeeld een bijbaan zodat ik wat geld te besteden heb en ik doe gewoon mijn hobby's. Ik ken mensen die echt alleen maar op school gefocust zijn, maar dat is dus gewoon echt niet goed. Ikzelf word er alleen maar depri van ![]() Maar ik dwaal af ![]() |
![]() |
|
Hup, aan het werk dan
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Tijd om minder te denken en gewoon te doen. Ik weet hoe klote dat kan zijn op middelbare school. Maar je moet letterlijk schijt hebben. Ga gewoon feestje organiseren met je vrienden en nodig mensen uit. Vergeet vooral de meisjes niet, ongetwijfeld dat ze het via via ook hoort en dat het betreffende meisje ook graag wilt komen.
Maar vergeet 1 ding niet. Niet te hard proberen. Als het niet werkt dan werkt het niet.. Klaar. Je maakt jezelf alleen maar gek en kapot van binnen. Zijn genoeg andere leuke meiden die je misschien wel op zo'n feest tegenkomt. En spreek gewoon vaker met meiden op school of uit je klas. Gewoon zelfverzekerder worden, jij bent de koning van de school vriend, als meiden een leuk avond willen hebben, dan moeten ze bij jouw zijn!! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 |