![]() |
|
Ik heb er in mijn omgeving nog nooit iemand over gehoord. Het lijkt me zelf ook enorm tegennatuurlijk.
Hoe jij hier zelf dan naar? En vanuit Bijbels oogpunt? De Bijbel stelt niet alleen dat de mensen boven dieren staan (waardoor je seksuele handelingen uitvoert met een minderwaardig schepsel) maar spreekt ook fel over seksuele handelingen met dieren. Leviticus 20, een tekstgedeelte dat ook seks tussen twee mannen als een gruwel bestempelt, zegt zelfs dat zowel de man als het dier waarmee hij seksuele handelingen uitvoert gedood moeten worden. Seks met dieren wordt dus streng bestraft, zowel in de Bijbel als in de huidige wetgeving.
||
![]() |
Citaat:
![]() Uiteraard weer ik wel dat mens en dier bijbel technisch gezien geen seksuele dingen mogen ondernemen. Maar zoals je weet doe ik dat zelf ook niet. En de huidige wetgeving op gebied van dieren sex is anders dan je zo los leest, soms moet een man of vrouw voor haar werk wel eens een dier laten klaarkomen door de penis dusdanig te laten bewegen dat er sperma vrijkomt. En je denkt toch zeker niet dat een politie agente een dame zou arresteren wanneer ze zich laat nemen door een hond? Dat type mensen doen dat zelf namelijk evenals psychologen enzo, maargoed..................ik heb zelf geen ervaring en ook niet de intentie. Maar zon filmpje koekeloeren kan soms even leuk zijn. Zou ook raar zijn om toe te staan dat 2 mannen elkaar aan de anus likken en dat een dame zich niet mag laten likken door Rocky de hond. ![]() Woef Woef ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De dame die seksuele handelingen uitvoert met de hond (om haar eigen verlangens te vervullen - het aanraken van een penis om medische noodzaak vind ik, vanuit de vrouw gezien, absoluut niet seksueel) is een ander verhaal. Deze hond is niet gelijkwaardig aan de dame, hij weet niet dat hij de vrouw seksueel aanraakt en kan ook niet bedenken of hij dat wel of niet wil. De relatie tussen vrouw en dier is ongelijkwaardig. Dat maakt wel verschil t.o.v. seksuele handelingen tussen twee mannen, die wel gelijkwaardig zijn.
|
Vind het ook een rare mentaliteit. God ziet iets als doodzonde, jij gelooft in God en begrijpt die Bijbelteksten. Maar toch heb je er geen moeite mee om er voor je eigen plezier en verlangens naar te kijken...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet persoonlijk niet hoe God er nu precies over denkt en probeer dan ook niet te veroordelen. Zeker niet over mensen voor wie de Bijbel geen waarde heeft, want zij hechten ook geen waarde aan een tekst uit de Bijbel. Maar daar ging dit topic niet over.
||
![]() |
Citaat:
Waarmee ik uiteraard niet wil zeggen dat ik geen zonden bega ![]() Dit topic gaat inderdaad over k9, hopelijk durven sommige dames het te vermelden in dit topic ipv via PM. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Maar men mag niet zoals vroeger gewoon de auto naast een weiland zetten en dan opeens een paard afpjjpen dat van een ander is, dat kon vroeger nog maar nu niet meer. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Toegestaan? HAHA, Gewoon niet. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar dat het voor velen als normaal word gezien past wel in het profiel van de laatste dagen, dus dat veel mensen het normaal achten is niet verassend voor de mensen die geloven dat God bestaat en op de hoogte zijn voor de tijden waarin we leven. En op de vraag of het helemaal normaal is om filmpjes te zien waarbij een dame zich vermaakt met Rocky de hond is het antwoord: nee, dat is immoreel en niet de bedoeling. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||