Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2015, 20:52
remco2015
remco2015 is offline
Zoals iedereen wel weet zijn er genoeg mensen die thuis een hond hebben.
Mijn vraag is word er bij de dames wel eens onderling over gesproken dat je de vagina laten likken door de hond of zich laten nemen en hoe ze dat het beste kunnen doen? Met sokjes aan enzo?

Vaak praten dames er onderling opener over en zelf heb ik in de klas ook wel dames gehad die dat deden /doen. Uiteraard loop je daar niet zomaar mee te koop maar we weten allemaal wel dat het gebeurd en opzich vrij normaal is.

Zijn er dames hier die hun ervaring durven te delen of toe te geven dat ze dat wel eens doen of gedaan hebben?

Oud 25-02-2015, 21:41
Durian
Durian is offline
Dude :')
Oud 25-02-2015, 21:45
patrick1495
patrick1495 is offline
dat is gewoon weird....
Oud 25-02-2015, 22:30
ZaadPlantje
ZaadPlantje is offline
Wel grappig dit!
Oud 25-02-2015, 22:34
remco2015
remco2015 is offline
Nog dames die eerlijk durven te reageren of schamen sommigen zich ofzo?
Oud 25-02-2015, 22:37
patrick1495
patrick1495 is offline
Citaat:
opzich vrij normaal is.
volgens mij is dat alles behalve normaal, aangezien seks met dieren illegaal is.
Oud 25-02-2015, 22:42
bloodyb
bloodyb is offline
Natuurlijk zijn er een hoop vrouwen hier die dat doen. Maar ze zijn zo kinderachtig om hun ervaringen niet met ons te delen omdat ze jou het jou niet gunnen dat je lekker kunt gaan fappen bij het lezen hun hondse avonturen.
Oud 25-02-2015, 22:50
remco2015
remco2015 is offline
Citaat:
Natuurlijk zijn er een hoop vrouwen hier die dat doen. Maar ze zijn zo kinderachtig om hun ervaringen niet met ons te delen omdat ze jou het jou niet gunnen dat je lekker kunt gaan fappen bij het lezen hun hondse avonturen.
Dan gebruik ik eerder een site met van die filmpjes, mochten mensen interesse hebben in een leuke site daarvoor kan dat via PM.
Ik vind zoiets wel grappig of hoe men dat tegenwoordig ook noemt "kinky"" om te zien.
Oud 25-02-2015, 23:17
Elin3
Elin3 is offline
Ik heb er in mijn omgeving nog nooit iemand over gehoord. Het lijkt me zelf ook enorm tegennatuurlijk.

Hoe jij hier zelf dan naar? En vanuit Bijbels oogpunt? De Bijbel stelt niet alleen dat de mensen boven dieren staan (waardoor je seksuele handelingen uitvoert met een minderwaardig schepsel) maar spreekt ook fel over seksuele handelingen met dieren. Leviticus 20, een tekstgedeelte dat ook seks tussen twee mannen als een gruwel bestempelt, zegt zelfs dat zowel de man als het dier waarmee hij seksuele handelingen uitvoert gedood moeten worden. Seks met dieren wordt dus streng bestraft, zowel in de Bijbel als in de huidige wetgeving.
Oud 25-02-2015, 23:23
remco2015
remco2015 is offline
Citaat:
Ik heb er in mijn omgeving nog nooit iemand over gehoord. Het lijkt me zelf ook enorm tegennatuurlijk.

Hoe jij hier zelf dan naar? En vanuit Bijbels oogpunt? De Bijbel stelt niet alleen dat de mensen boven dieren staan (waardoor je seksuele handelingen uitvoert met een minderwaardig schepsel) maar spreekt ook fel over seksuele handelingen met dieren. Leviticus 20, een tekstgedeelte dat ook seks tussen twee mannen als een gruwel bestempelt, zegt zelfs dat zowel de man als het dier waarmee hij seksuele handelingen uitvoert gedood moeten worden. Seks met dieren wordt dus streng bestraft, zowel in de Bijbel als in de huidige wetgeving.
Je hebt dus eindelijk gelezen dat 2 mannen met elkaar als een gruwel word gezienEindelijk!
Uiteraard weer ik wel dat mens en dier bijbel technisch gezien geen seksuele dingen mogen ondernemen. Maar zoals je weet doe ik dat zelf ook niet. En de huidige wetgeving op gebied van dieren sex is anders dan je zo los leest, soms moet een man of vrouw voor haar werk wel eens een dier laten klaarkomen door de penis dusdanig te laten bewegen dat er sperma vrijkomt.
En je denkt toch zeker niet dat een politie agente een dame zou arresteren wanneer ze zich laat nemen door een hond? Dat type mensen doen dat zelf namelijk evenals psychologen enzo, maargoed..................ik heb zelf geen ervaring en ook niet de intentie. Maar zon filmpje koekeloeren kan soms even leuk zijn.
Zou ook raar zijn om toe te staan dat 2 mannen elkaar aan de anus likken en dat een dame zich niet mag laten likken door Rocky de hond.

Woef Woef
Oud 25-02-2015, 23:33
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Je hebt dus eindelijk gelezen dat 2 mannen met elkaar als een gruwel word gezienEindelijk!
Uiteraard weer ik wel dat mens en dier bijbel technisch gezien geen seksuele dingen mogen ondernemen. Maar zoals je weet doe ik dat zelf ook niet. En de huidige wetgeving op gebied van dieren sex is anders dan je zo los leest, soms moet een man of vrouw voor haar werk wel eens een dier laten klaarkomen door de penis dusdanig te laten bewegen dat er sperma vrijkomt.
En je denkt toch zeker niet dat een politie agente een dame zou arresteren wanneer ze zich laat nemen door een hond? Dat type mensen doen dat zelf namelijk evenals psychologen enzo, maargoed..................ik heb zelf geen ervaring en ook niet de intentie. Maar zon filmpje koekeloeren kan soms even leuk zijn.
Zou ook raar zijn om toe te staan dat 2 mannen elkaar aan de anus likken en dat een dame zich niet mag laten likken door Rocky de hond.

Woef Woef
Je mist hier wel het inzicht dat de heren in kwestie beiden zich bewust zijn van de actie en er zelf voor kiezen. Of ze daarmee een zonde begaan is hun "probleem" om het even simpel te zeggen. Niet-gelovigen kan je geen regels uit de Bijbel opleggen.
De dame die seksuele handelingen uitvoert met de hond (om haar eigen verlangens te vervullen - het aanraken van een penis om medische noodzaak vind ik, vanuit de vrouw gezien, absoluut niet seksueel) is een ander verhaal. Deze hond is niet gelijkwaardig aan de dame, hij weet niet dat hij de vrouw seksueel aanraakt en kan ook niet bedenken of hij dat wel of niet wil. De relatie tussen vrouw en dier is ongelijkwaardig. Dat maakt wel verschil t.o.v. seksuele handelingen tussen twee mannen, die wel gelijkwaardig zijn.
Oud 25-02-2015, 23:35
Elin3
Elin3 is offline
Vind het ook een rare mentaliteit. God ziet iets als doodzonde, jij gelooft in God en begrijpt die Bijbelteksten. Maar toch heb je er geen moeite mee om er voor je eigen plezier en verlangens naar te kijken...
Oud 25-02-2015, 23:35
remco2015
remco2015 is offline
Citaat:
Je mist hier wel het inzicht dat de heren in kwestie beiden zich bewust zijn van de actie en er zelf voor kiezen. Of ze daarmee een zonde begaan is hun "probleem" om het even simpel te zeggen. Niet-gelovigen kan je geen regels uit de Bijbel opleggen.
De dame die seksuele handelingen uitvoert met de hond (om haar eigen verlangens te vervullen - het aanraken van een penis om medische noodzaak vind ik, vanuit de vrouw gezien, absoluut niet seksueel) is een ander verhaal. Deze hond is niet gelijkwaardig aan de dame, hij weet niet dat hij de vrouw seksueel aanraakt en kan ook niet bedenken of hij dat wel of niet wil. De relatie tussen vrouw en dier is ongelijkwaardig. Dat maakt wel verschil t.o.v. seksuele handelingen tussen twee mannen, die wel gelijkwaardig zijn.
Maar word seks tussen 2 mannen nu gezien als een gruwel ofniet?
Oud 25-02-2015, 23:41
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Maar word seks tussen 2 mannen nu gezien als een gruwel ofniet?
In Leviticus staat inderdaad dat "seks tussen twee mannen, zoals met een vrouw, een gruwel is". Maar dit kan op meerdere manieren en ook met het tijdbeeld in het achterhoofd uitgelegd worden.
Ik weet persoonlijk niet hoe God er nu precies over denkt en probeer dan ook niet te veroordelen. Zeker niet over mensen voor wie de Bijbel geen waarde heeft, want zij hechten ook geen waarde aan een tekst uit de Bijbel.

Maar daar ging dit topic niet over.
Oud 25-02-2015, 23:45
remco2015
remco2015 is offline
Citaat:
In Leviticus staat inderdaad dat "seks tussen twee mannen, zoals met een vrouw, een gruwel is". Maar dit kan op meerdere manieren en ook met het tijdbeeld in het achterhoofd uitgelegd worden.
Ik weet persoonlijk niet hoe God er nu precies over denkt en probeer dan ook niet te veroordelen. Zeker niet over mensen voor wie de Bijbel geen waarde heeft, want zij hechten ook geen waarde aan een tekst uit de Bijbel.

Maar daar ging dit topic niet over.
God vindt dat nog wel steeds een gruwel, God heeft er niks mee te maken dat we nu voor menselijke jaren 6000 jaar later leven.
Waarmee ik uiteraard niet wil zeggen dat ik geen zonden bega

Dit topic gaat inderdaad over k9, hopelijk durven sommige dames het te vermelden in dit topic ipv via PM.
Oud 25-02-2015, 23:53
AridersLife
AridersLife is offline
tuurlijk ga je hier niet open en blood over praten, DIT is namelijk VERBODEN in nederland. (dus dames ook vooral niet op internet zetten)
Oud 25-02-2015, 23:56
remco2015
remco2015 is offline
Citaat:
tuurlijk ga je hier niet open en blood over praten, DIT is namelijk VERBODEN in nederland. (dus dames ook vooral niet op internet zetten)
Als de hond vanuit zichzelf op de dame springt is het niet verboden, ook als de hond gewoon zelf likt wanneer de dame wat pindakaas op dr kutje smeert is het gewoon toegestaan
Maar men mag niet zoals vroeger gewoon de auto naast een weiland zetten en dan opeens een paard afpjjpen dat van een ander is, dat kon vroeger nog maar nu niet meer.
Oud 26-02-2015, 00:11
1337Gamer
1337Gamer is offline
Elin3 zorgt weer voor een mooie off-topic ;p. Ik vind het geen vreemde gedachte, weet niet misschien zou ik zoiets proberen als ik vrouw geweest was
Oud 26-02-2015, 00:24
AridersLife
AridersLife is offline
Citaat:
Als de hond vanuit zichzelf op de dame springt is het niet verboden, ook als de hond gewoon zelf likt wanneer de dame wat pindakaas op dr kutje smeert is het gewoon toegestaan
Maar men mag niet zoals vroeger gewoon de auto naast een weiland zetten en dan opeens een paard afpjjpen dat van een ander is, dat kon vroeger nog maar nu niet meer.

Toegestaan? HAHA, Gewoon niet.
Oud 26-02-2015, 06:26
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Elin3 zorgt weer voor een mooie off-topic ;p. Ik vind het geen vreemde gedachte, weet niet misschien zou ik zoiets proberen als ik vrouw geweest was
Ik vind het dan wel jammer dat Remco eigenlijk niet om mijn argumenten/ vragen ingaat, maar op iets waar in mijn bericht helemaal niet de nadruk op ligt.
Oud 26-02-2015, 11:23
Verwijderd
Onzeker over wie je vader precies is?
Oud 26-02-2015, 13:52
Verwijderd
"seks tussen 2 mannen een gruwel"? Oh dat mag god best vinden van mij. ik denk dat de meeste gay mannen seks met een vrouw een gruwel vinden.
Oud 26-02-2015, 15:27
remco2015
remco2015 is offline
Citaat:
"seks tussen 2 mannen een gruwel"? Oh dat mag god best vinden van mij. ik denk dat de meeste gay mannen seks met een vrouw een gruwel vinden.
Als God iets een gruwel vind dan neem ik dat eerder serieus dan een mens die op eigen verlangens uit is wat voor 50 jaar geleden nog gewoon terecht als een geestenziekte werd gezien.

Maar dat het voor velen als normaal word gezien past wel in het profiel van de laatste dagen, dus dat veel mensen het normaal achten is niet verassend voor de mensen die geloven dat God bestaat en op de hoogte zijn voor de tijden waarin we leven.

En op de vraag of het helemaal normaal is om filmpjes te zien waarbij een dame zich vermaakt met Rocky de hond is het antwoord: nee, dat is immoreel en niet de bedoeling.
Oud 26-02-2015, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Als God iets een gruwel vind dan neem ik dat eerder serieus dan een mens die op eigen verlangens uit is
Dus je neemt jezelf niet serieus?
Citaat:
wat voor 50 jaar geleden nog gewoon terecht als een geestenziekte werd gezien.
Heb je het nou ineens over het geloof?
Oud 26-02-2015, 16:25
remco2015
remco2015 is offline
Citaat:
Dus je neemt jezelf niet serieus?

Heb je het nou ineens over het geloof?
50 jaar geleden door de maatschappij, en dan hou ik het ruim aan.
Oud 26-02-2015, 18:03
Pluis
Pluis is offline
Seks met dieren is verboden, dus een topic om ervaringen te delen schiet niet echt op.

Regels voor berichten