Advertentie | |
|
![]() |
|
Tja, sm is idd soortelijke massa (of Sadomasochisme voor de liefhebbers). Ik heb er zelf niet veel verstand van, veel mensen pakken de methode die ik eerst net wat te hard door de klas riep, in een bad gaan zitten en waterstijging pakken LxBxH. Maar ik wil iets wat niemand anders heeft, want originaliteit brengt als het goed is mijn punt omhoog.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Dit moet te doen zijn
![]() Volgensmij was er honderden jaren terug al iemand die dit deed, heb jij een bad thuis? Dan stel ik voor dat je dat gebruikt ![]() Vervolgens zou je dan moeten berekenen wat het verschil is in inhoud tussen beide streepjes ![]() Misschien heeft het je op ideeën gebracht, veel succes laat maar weten of je er iets aan hebt! |
![]() |
|
![]() |
er zijn volgens mij maar drie mogelijkheden:
1. je inhoud opmeten door alle stukjes individueel op te meten. Een been, je hoofd, etc. Meetfouten en vooral fouten in aannames omtrent de vorm zijn behoorlijk groot 2. De oplossing van het onderdompelen is dan eigenlijk bijna het beste. 3. en drie via het gewicht en dat omrekenen met de sm. Als dat in één keer niet mag, kun je nog overwegen of je het uiteen kunt splitsen: sm van vet, spieren, botten etc. |
![]() |
|
Ik ga wel aan de dope, want het moet morgen af zijn, jammer dat mijn samenwerkingsgroepje weer geen reet uitvoert maar het zij zo. Bedankt voor alle reacties, het enige dilemma: een bad is niet vierkant, hoe reken ik het uit?
grtz HEB AL EEN MANIER! TOCH BEDANKT Laatst gewijzigd op 22-02-2015 om 16:53. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Daar is hij dan: De winnaar van de verhalenwedstrijd is... Ieke | 28 | 16-11-2009 20:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaars(!) van de verhalenwedstrijd! Simoen & LUH-3417 Verwijderd | 35 | 03-01-2005 18:30 | |
Lifestyle |
Een van de zeven zonden is: Ijdelheid rodina | 28 | 28-12-2002 18:40 | |
Lifestyle |
Een van De Zeven Zonden is IJDELHEID Simon | 19 | 17-04-2002 16:42 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de claim van Spirit van wetenschappelijke bewijzen omtrent parapsychologie legatus | 18 | 20-03-2002 17:28 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |