Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2015, 17:35
Aminaaseel
Aminaaseel is offline
hehe nou, ik zal eens beginnen want dit is veel.

Nou, ik ben dus verliefd geraakt op de zoon van mijn mentor, leuke jongen, hij is heel lief als k probs heb , luistert hij aandachtig en vol begrip.
Een vriendin had verkering aan m gevraagd en hij zei nee vanwege zijn moeder, hij zei wel dat hij me leuk vind en daar ben k wel blij om. Nou heb ik dus gemengde gevoelens want ik heb een andere jongen leren kennen uit de derde en hij is zo lief en hij reageert ook met hartjes enzo. Hij weet dat ik die ene leuk vind en hij heeft zelf ook verteld wie hij leuk vind ( meisje uit de tweede maar die heeft m afgewezen), ik weet niet wat ik moet doen. Hij schijnt me niet leuk te vinden omdat een vriendin dat vroeg en hij zei : 'Neee, just friends, she ma pizza''. Aardig allemaal maar ik voel dat k een paar gevoelens voor hem heb.
Ik weet niet wat ik nu moet want die ene jongen zit nog steeds een beetje in mijn hoofd en hij vindt mij ook leuk maar die 2de jongen veroorzaakt gemengde gevoelens en ik weeet t echt niet meer.
Die 2de jongen zegt ook allemaal persoonlijke dingen die ik eigenlijk met een meisje bespreek, hij is zo open en hij schijnt echt intresse te hebben maar ik weet niet wat ik moet doen!!! Help me aub want mijn hoofd blijft alleen bij dit hangen..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2015, 18:31
Verwijderd
Doe waar je zin in hebt?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2015, 18:32
Aminaaseel
Aminaaseel is offline
ik weet gwn niet wat ik moet doen
Met citaat reageren
Oud 17-03-2015, 19:00
Verwijderd
Dan doe je niets en wacht je tot je dat wel weet. Of wil je dat ik, iemand die je nooit hebt ontmoet en hopelijk nooit hoeft te ontmoeten, aan de hand van dit verhaal je aanstaande moet aanwijzen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten