![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Op jongere leeftijd was ik erg onzeker over dat mijn borsten best klein zijn, en dat ik in niemands ogen daarom de perfecte borsten zou hebben. Daar ben ik nu wel overheen maar nu weer dit.. Ik vind het gewoon jammer want ik wil graag dat mijn vriend helemaal tevreden met mij is.. |
![]() |
|
Je vriend moet niet zeuren. Jij klaagt toch ook niet over zijn borsthaar? Of over hoe zijn penis eruit ziet? Alle borsten zijn anders, en ze zijn ook niet de hele dag bloot, zeker je tepels niet. Dus waarom zou je je onzeker maken over iets dat zo weinig te zien is?
|
Ah, ik begreep je verkeerd. Ik dacht dat je zei dat je vriend het nog nooit bij jou in het echt gezien had, maar je bedoelde vast dat hij het nog nooit ergens anders gezien had.
Perfecte mensen bestaan niet, dus voor je vriend perfect willen zijn is misschien een iets te ambitieus streven. Je borsten kunnen nog groeien tot volgens mij ongeveer je 21e en kunnen bij een zwangerschap ook flink veranderen. Dus als je nu de perfecte borsten voor je vriend had, zou dat ook nog kunnen veranderen ![]() ![]()
|
![]() |
Klopt, maar in mijn ogen zit hij sowieso dicht tegen perfectie aan, maar dat is waarschijnlijk gewoon omdat ik super verliefd op hem ben, en ben juist superdol op al z'n lichaamsdelen. Ik moet ook inderdaad niet te perfect willen zijn.. Ik ben trouwens meer degene die zeurt dan mijn vriend though. Ik wil er gewoon heel graag mooi voor hem uit zien.
Ik hoop dat mijn borsten nog groeien maar ik heb die hoop al een jaar of 2 geleden opgegeven. Het zit wel in mijn familie maar ik heb het denk ik gewoon niet. Ik ben zeker wel blij dat hij van me houdt zoals ik ben en niet om mijn borsten, maar het zou wel een superleuke bonus zijn.. |
![]() |
|
|