Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat meisje uit Spanje is een vakantieliefde van drie jaar geleden. En mensen veranderen nogal in drie jaar! Misschien hebben jullie elkaar nu wel niets meer te vertellen of hebben jullie totaal andere interesses ontwikkeld. Nu is ze een leuke herinnering, maar als je weer contact legt kan dat vies tegenvallen...
Sowieso is het misschien beter niet te kiezen tussen twee meiden. Blijf dan gewoon nog even lekker alleen tot je een meisje leert kennen waar je stapelverliefd op bent. Uiteindelijk moet je geen vriendin willen om maar een vriendin te hebben, maar zou het echt om die ene persoon moeten gaan waar je een relatie mee hebt. Niet puur om het hebben van een relatie.
|
Verwijderd
|
Nou als je dan toch kiest zou ik gaan voor degene met wie je daadwerkelijk contact hebt, en niet met degene die in een ander land woont en je al drie jaar niet gesproken hebt. Dat Spaanse meisje vind je niet leuk, want je kent haar nauwelijks, je vindt haar alleen heet. En daar is niets mis mee maar het lijkt me wat onhandig om daar een lange-afstandsrelatie op te willen baseren.
Vraag het meisje uit je klas eens om na school iets samen te gaan doen. Jullie gamen allebei dus als je ook een console hebt misschien daarop gamen bij jou thuis? Als je bij elkaar in de klas zit zal het toch wel meevallen met dat ver weg wonen. Of als je iets meer duidelijk wil maken dat het een date is, ga na schooltijd samen naar een café (niet om te zuipen) ofzo. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb haar niet gevraagt iets te gaan doen waarom weet ik ook niet waarschijnlijk omdat ik het niet durfde maar deze week hebben we een klassen uitje en gaan we naar de bios en mag je zelf kiezen welke film maar daarvoor gaan we eerst met de klas ergens eten.
Iemand tips of dingen die ik kan proberen bij haar ofzo? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe pak ik dit aan? AVblog | 4 | 14-01-2014 12:35 | |
Liefde & Relatie |