Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2015, 23:39
maddudeman
maddudeman is offline
Jo

Laatst gewijzigd op 08-11-2015 om 23:52.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2015, 04:32
bierkoning
bierkoning is offline
Vraag het haar eens. Ga eens wat doen na schooltijd. Leer elkaar beter kennen.
Oud 17-03-2015, 23:11
maddudeman
maddudeman is offline
Jo bedankt ik zal het proberen, maar heb nog iets wat ik er niet bij gezegt heb ik vind de laatste tijd ook weer een meisje leuk die ik 3 jaar geleden heb ontmoet op vakantie in spanje zij is zelf ook spaans en woont daar dus ook ze is een jaar ouder dan mij. Ik heb haar wel op facebook maar chatten nooit. Dus zo zit ik een beetje in de knoop van wat ik nu moet.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2015, 23:15
bloodyb
bloodyb is offline
Ik zou voor degene gaan die het dichtst bij woont, da's wel zo praktisch.
Oud 19-03-2015, 12:32
LekkerStampen
LekkerStampen is offline
Die t lekkerste is.
Volg je pik maat
Met citaat reageren
Oud 19-03-2015, 13:10
bloodyb
bloodyb is offline
Zijn pik vindt 1500 km misschien een beetje te ver....
Oud 19-03-2015, 14:00
LekkerStampen
LekkerStampen is offline
Als t megan fox was, dee k t gwn
Met citaat reageren
Oud 19-03-2015, 22:51
maddudeman
maddudeman is offline
Die in spanje is wel wat lekkerder dan die uit mijn klas en we gaan elk jaar naar spanje op vakantie.
die uit mijn klas praat ik wel vaak mee maar het is ongeveer 3 jaar geleden dat ik met die spaanse heb gepraat maar ik weet nog wel haar indruk op mij en we hebben 1 dag leuk gezwommen en nog wat andere dingen gedaan. dus ik vind de keuze moelijk om te maken.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2015, 22:54
Emre70
Emre70 is offline
Citaat:
Die in spanje is wel wat lekkerder dan die uit mijn klas en we gaan elk jaar naar spanje op vakantie.
die uit mijn klas praat ik wel vaak mee maar het is ongeveer 3 jaar geleden dat ik met die spaanse heb gepraat maar ik weet nog wel haar indruk op mij en we hebben 1 dag leuk gezwommen en nog wat andere dingen gedaan. dus ik vind de keuze moelijk om te maken.
Praat met alle twee personen. Kijk als jullie wat gemeen hebben. En dan kan je kiezen wie het beste is
Met citaat reageren
Oud 19-03-2015, 23:28
maddudeman
maddudeman is offline
Ik reageerde laatst op een foto van die spaanse en zei: tasty ice cream and nice girls 😍 zij zei later thanks❤. Ben niet zo goed in chatten dus zei ze dit als een grapje of zou ze het serieus bedoelen?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2015, 07:08
Elin3
Elin3 is offline
Dat meisje uit Spanje is een vakantieliefde van drie jaar geleden. En mensen veranderen nogal in drie jaar! Misschien hebben jullie elkaar nu wel niets meer te vertellen of hebben jullie totaal andere interesses ontwikkeld. Nu is ze een leuke herinnering, maar als je weer contact legt kan dat vies tegenvallen...

Sowieso is het misschien beter niet te kiezen tussen twee meiden. Blijf dan gewoon nog even lekker alleen tot je een meisje leert kennen waar je stapelverliefd op bent. Uiteindelijk moet je geen vriendin willen om maar een vriendin te hebben, maar zou het echt om die ene persoon moeten gaan waar je een relatie mee hebt. Niet puur om het hebben van een relatie.
Oud 20-03-2015, 12:00
LekkerStampen
LekkerStampen is offline
Gewoon beide man
Met citaat reageren
Oud 20-03-2015, 23:00
Verwijderd
Als je die eerste echt leuk vond, was je niet verliefd geworden op die tweede
Met citaat reageren
Oud 21-03-2015, 07:02
Verwijderd
Nou als je dan toch kiest zou ik gaan voor degene met wie je daadwerkelijk contact hebt, en niet met degene die in een ander land woont en je al drie jaar niet gesproken hebt. Dat Spaanse meisje vind je niet leuk, want je kent haar nauwelijks, je vindt haar alleen heet. En daar is niets mis mee maar het lijkt me wat onhandig om daar een lange-afstandsrelatie op te willen baseren.

Vraag het meisje uit je klas eens om na school iets samen te gaan doen. Jullie gamen allebei dus als je ook een console hebt misschien daarop gamen bij jou thuis? Als je bij elkaar in de klas zit zal het toch wel meevallen met dat ver weg wonen. Of als je iets meer duidelijk wil maken dat het een date is, ga na schooltijd samen naar een café (niet om te zuipen) ofzo.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2015, 10:47
maddudeman
maddudeman is offline
Ik heb de knoop door gehakt en bij de realiteit gebleven en voor de eerste gekozen omdat ik daar altijd contact mee heb.

Ik denk dat ik haar deze week vraag om iets te gaan doen. Weten jullie misschien nog een paar dingen om te doen van wat niet echt op een date lijkt?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2015, 22:25
Emre70
Emre70 is offline
Citaat:
Ik heb de knoop door gehakt en bij de realiteit gebleven en voor de eerste gekozen omdat ik daar altijd contact mee heb.

Ik denk dat ik haar deze week vraag om iets te gaan doen. Weten jullie misschien nog een paar dingen om te doen van wat niet echt op een date lijkt?
Star bucks halen of wandelen lijkt mij een optie.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2015, 22:44
maddudeman
maddudeman is offline
Ik heb haar niet gevraagt iets te gaan doen waarom weet ik ook niet waarschijnlijk omdat ik het niet durfde maar deze week hebben we een klassen uitje en gaan we naar de bios en mag je zelf kiezen welke film maar daarvoor gaan we eerst met de klas ergens eten.
Iemand tips of dingen die ik kan proberen bij haar ofzo?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten