Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2015, 14:27
Molenmer
Molenmer is offline
Hey,

Door mijn eindeloze twijfels over welke studie ik wil doen ben ik op het idee gekomen om een tussenjaar te gaan reizen. Nu heb ik lang nagedacht over waar ik dat wil doen, en uiteindelijk kwam daar China uit.
Eerst wou ik alleen maar backpacken door China. Na echter wat research te hebben gedaan werd ik toch een beetje bang geworden van het enorme land waar je dan in komt, zonder dat iemand Engels spreekt. Hierna keek ik op gapyear.com om te kijken of ik misschien het eerste half jaar daar zou kunnen werken om zo een beetje zelfstandig te worden in het land, vevolgens zou ik dan gaan backpacken.
Ik vond allemaal banen die he TEFL systeem gebuiken. Dit leek mij zeer interessant maar volgens mij is het niet voor 19-jarigen bedoeld die zo klaar zijn met de middelbare school, het lijkt erop dat ze minstens een bachelor eisen. (Dit is niet echt duidelijk op de site).

Nu de vragen: Heeft iemand van jullie ervaringen met dit systeem? Als dit inderdaad niet voor mijn leeftijd is bedoeld, heeft iemand van jullie dan een idee hoe ik dan wel een tussenjaar kan reizen in China?

Dank,
Merlijn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2015, 16:02
Elin3
Elin3 is offline
Een kennis van mij is in Thailand een tijd lang als au pair geweest. Ze paste op en leerde de kinderen Engels.
Oud 03-04-2015, 22:01
Tink*
Tink* is offline
Dit past beter op studeren, ik verplaats het voor je.
Oud 07-04-2015, 15:59
Molenmer
Molenmer is offline
Niemand ervaring met dit?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2015, 09:13
Online hulp
Online hulp is offline
Misschien kun je via de organisatie die het regelt in contact komen met een aantal studenten die het al hebben gedaan. Zij lijken me de beste mensen om je vragen aan te stellen.

Succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten