|
|
Bekijk resultaten poll: Welke bh vind jij het prettigst? | |||
Voorgevormde |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 | 33.33% |
Niet-voorgevormde met beugel |
1 | 16.67% |
Niet-voorgevormde zonder beugel |
0 | 0% |
Sport bh |
2 | 33.33% |
Niks |
1 | 16.67% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 6. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
|
Ik draag het liefst niet voorgevormde beugel bh's maar die zijn redelijk zeldzaam. Ik draag het liefst Esprit en die koop ik bij Esprit zelf, V&D of C&A.
|
Verwijderd
|
Is het normaal als je nieuwe heb gekocht dat je een afdruk van de bandjes en alles krijg, wat niet pijn doet?
Ik heb paar dagen geleden me oude vertouwde bh's op nieuw gekocht, en 2 niet voorgevormde, heb wel steeds de neiging om me oude uitgedragen weer aan te trekken, omdat ik er zo gewend aan ben. |
![]() |
|
Het kan wel dat je de beha de eerste dag even wat meer voelt zitten (hij is immers wat steviger dan je oude beha waar je al een tijd in geleefd hebt, die wordt na verloop van tijd wat slapper), zeker bij een beugel-beha kan je even moeten wennen aan een andere beha/ model. Als je een afdruk in je rug hebt kan het dat je de beha te strak draagt, probeer hem een haakje losser te doen. Als je afdrukken van je schouderbandjes hebt (echt diepe afdrukken) dan heb je deze misschien niet goed afgesteld.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ga zelf graag naar de Livera, daar vraag ik ook regelmatig advies over de maat. Zo is een beha van Livera eigen merk in mijn eigen maat een beetje aan de kleine kant, terwijl dezelfde maat van een ander merk, bijv. Dyanne, DKNY of Wonderbra wel netjes zit. De eerste keer dat ik advies ging vragen aan de verkoopster vond ik het wat ongemakkelijk, maar toen ze bij de tweede beha die ze gepakt had echt het perfecte model had gevonden heb ik me daar overheen gezet.
|
2 jaar is toch helemaal niet zo lang voor een bh
![]() Ik heb dan wel een aantal bh's, maar de eerste die ik daarvan kocht zijn nu toch zeker zo'n 5 jaar oud, maar zijn in principe nog altijd goed, geven nog steeds ondersteuning. Ik denk dat het vooral van de kwaliteit afhangt, niet zo zeer van hoe oud hij is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|