Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2015, 23:01
kletsklop
kletsklop is offline
Hey beste leden, ik zit een beetje met een "probleem".
Elke keer als mijn vriend me vingert kan ik niet klaarkomen. Pas is hij drie kwartier non stop bezig geweest en ik kwam nog steeds niet. Bij mezelf lukt het altijd wel binnen 20 mins of korter. Bij hem voelt het wel veel intenser, ik zit gwn n halfuur op het randje voor t orgasme maar t orgasme komt gwn niet. Het is niet zo dat ik het zelf zo erg vind, maar hij blijft zwaar gefrustreerd achter en denkt dat het aan hem ligt, terwijl het toch echt wel lekker is en ik hem tips geef. Iemand hulp?
Met citaat reageren
Oud 10-01-2015, 23:14
Remcotje
Remcotje is offline
misschien voorwerpen erbij gebruiken waardoor het wel lukt?
Met citaat reageren
Oud 10-01-2015, 23:52
Elin3
Elin3 is offline
Minder druk op het klaarkomen leggen? Zonder klaarkomen kan ook fijn zijn! Vertel hem dat

Ander idee is om na even vingeren te stoppen en totaal wat anders te doen. Tegen elkaar aan liggen en/of zoenen. Het kan namelijk dat jouw geilheid wat wegzakt naarmate hij langer bezig is, en dat is een prima manier om beiden weer in de stemming te komen.
Oud 10-01-2015, 23:57
Axel11
Axel11 is offline
Wat Elin3 zegt. En als je het fijn vindt om (uiteindelijk) klaar te komen, kun je je vriend wellicht iets anders laten doen waarbij dat makkelijker lukt? Strelen/likken bepaalde gevoelige plekjes van jou, beffen, penetratie, ..., verschilt per meisje natuurlijk.

Vingeren doe je, wellicht al heel lang, bij jezelf en dan weet je precies hoe/wat je lekker vindt. Het is geen schande dat iemand anders dat niet zo "goed" als jijzelf kan.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2015, 09:11
Verwijderd
Een vriendin van mij het hetzelfde probleem dat ze niet klaarkwam door te vingeren maar toen heeft haar vriendje het op een andere manier gedaan en is het wel gelukt.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2015, 10:23
kletsklop
kletsklop is offline
De geilheid zakt niet echt weg, en als je ff stopt, dan moet je toch juist opnieuw beginnen omdat het gevoel wat je had opgebouwd met vingeren dan weer gezakt is?

En likken is idd een goed idee, en strelen ook. Hij is namelijk alleen maar gefocust op de vagina en niet de clitoris ofzo. Niet dat t niet supergoed voelt maar een vaginaal orgasme gebeurt toch veel minder snel dacht ik?

@1vraag1 welke andere manier?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2015, 11:02
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
En likken is idd een goed idee, en strelen ook. Hij is namelijk alleen maar gefocust op de vagina en niet de clitoris ofzo. Niet dat t niet supergoed voelt maar een vaginaal orgasme gebeurt toch veel minder snel dacht ik?
Het is niet heel gek dat je moeilijk klaarkomt als hij zich niet ook richt op de clitoris. Bij veel vrouwen werkt stimulatie van de clitoris het beste ja.

Dus dan kun je wellicht een aanwijzing in die richting geven aan je vriend?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2015, 15:40
kletsklop
kletsklop is offline
Ohja vergeten te zeggen, soms ga ik zelf meehelpen dmv clitoris actie enzo en doet hij de rest, maar dan lukt het nog steeds niet.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2015, 17:45
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ohja vergeten te zeggen, soms ga ik zelf meehelpen dmv clitoris actie enzo en doet hij de rest, maar dan lukt het nog steeds niet.
Probeer je focus te verleggen van klaarkomen naar gewoon genieten. Geef je vriend ook gerust tips, zeg wat je fijn vind of geef aan wat hij beter kan doen.
Oud 13-01-2015, 18:57
coolmeisje13x
coolmeisje13x is offline
miss je borsten of billen erbij betrekken
succes !
Met citaat reageren
Oud 13-01-2015, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Hij is namelijk alleen maar gefocust op de vagina en niet de clitoris ofzo.
Hier is je probleem.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2015, 22:12
kletsklop
kletsklop is offline
Als hij me hoofd geeft kom ik ook niet klaar, en dan is hij veel meer gefocust op de clitoris. Het voelt wel veel beter dan als ik mezelf doe, alleen na een tijdje zakt dat gevoel gwn weg.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2015, 12:02
JoMoDaNa
JoMoDaNa is offline
Hoi Kletskop,

Er zijn in mijn optiek twee mogelijke antwoorden op je vraag.
1. Je bent teveel bezig met 'moeten' klaarkomen, waardoor het niet lukt.
2. Hij doet het niet 'goed', niet zoals het voor jou het beste werkt.

In het eerste geval: laat hem lekker zijn gang gaan, sluit je ogen en geniet, dan komt het vanzelf. Vooral nergens aan denken, gewoon genieten.
In het tweede geval: leg hem uit wat hij anders moet doen. Dat is voor jullie seksrelatie beter, jullie genieten meer. Goede seks is afhankelijk van goede communicatie.

Succes en geniet ervan!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten