![]() |
|
Verwijderd
|
Oudere mannen van zestien
![]() Ik denk dat je liegt. Dat gezegd hebbende, als je echt twaalf bent en afspreekt met jongens van 27 is dat niet echt slim, nee. Die jongens zijn strafbaar en jijzelf kan gevaarlijke situaties nog niet goed inschatten. Maar dat je veel seks wil is op zichzelf wel normaal. Ik kan je aanraden om een leuke vijftienjarige uit te zoeken, of een paar vijftienjarigen als je echt zo'n hoog libido hebt, en 't daar voorlopig bij te houden. Doe het wel veilig, in jouw geval liefst pil + condoom. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Heb je mijn eerdere reactie gelezen en de vragen die ik daarin stelde over de oorzaak van je "verslaving"?
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
niet schijnheilig bedoelt ofzo. maar ik vind het helemaal niet slim wat je doet.
op je 12e ben je nog hartstikke jong, seks hebben met iemand hebben mensen op verschillende mensen voor het eerst of gaan doen het op die leeftijd al (12 vindt ik best jong) maar vraag hoe oud zijn die mannen? als ik het zo lees denk ik aan die vieze ouwe kerels van boven de 35. spreek alsjeblieft niet met ze af en zeker niet voor seks. heb seks dat met mensen tussen de 12-15 maar niet daarboven. je kan zelfs door je domme gedrag deze mannen de gevangenis in helpen, ook al vraag je er zelf om zijn zo toch fout bezig, omdat zij met jou afspreken en misschien wel seks met je hebben. sucses x |
![]() |
|
![]() |
Gewoon doen waar je lekker zin in hebt, zeker als je zelf denkt dat je er aan toe bent. Doe het wel veilig want je wilt niet op je 13e een kind denk ik. Was zelf 13 jaar toen ik het voor het eerst deed met een oudere man en het bleef niet bij die ene keer, dat was 7 jaar geleden en ondanks alle kritiek hier heb in mijn studie en leven goed op de rails en alles verloopt volgens planning..
Het is een tijd geleden dat ik actief was op deze site, maar lees af en toe alle leuke topics wel door. Ben nu geen eigenlijk geen scholier meer maar studeer medicijnen op een faculteit in het westen van het land. Laatst gewijzigd op 17-04-2015 om 11:55. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Seksualiteit |
Vooroordelen over sex mbt leeftijd ... GiFkOnIJn | 141 | 29-07-2008 15:46 | |
Liefde & Relatie |
Gezeik met je ex.. KiMZz | 24 | 30-12-2004 16:33 | |
Seksualiteit |
Wat vinden jullie van Jongeren die aan sex doen...(jongeren en sex) miss surilady | 33 | 27-03-2003 06:32 | |
Seksualiteit |
Stelling: Kinderen van 11 horen niet aan sex te denken anonieme_teddybeer | 96 | 20-12-2002 21:47 | |
Seksualiteit |
kinderseks JinX_the_Pioneer | 73 | 24-02-2002 20:51 |