Ik zou niet zeggen dat 8 jaar niets is, het is zeker wel wat, hij is waarschijnlijk in een andere fase van zijn leven en heeft meer meegemaakt dan jij. Maar dit betekent niet dat het onmogelijk is! Jij, en hij, moeten er alleen wel rekening mee houden om verassingen en teleurstellingen te voorkomen.
Als je je er echt niet prettig bij voelt, kan je hem dat misschien oprecht vertellen. Je kan hem vragen wat hij van jou vindt. Maar voordat je dat doet, zou ik eerst jezelf vragen wat jij van hém vindt. Wil je een relatie met hem of niet? Zo nee, dan bestaat de kans dat jullie vertrouwensband verloren gaat. Dit is een risico, maar beter dan dat je je constant oncomfortabel voelt. Als je hem wel leuk vindt, en hij dat ook vindt, nou prima toch? Maar misschien ziet hij je alleen als vriend, dat zou dan heel vervelend zijn maar daarom is het beter om hem eerst te vragen wat hij van jou vindt.
Maar hoe dan ook, ik zou hem als ik jou was geen valse hoop geven, want dat ben je nu misschien wel aan het doen.
|